Rozdział 4 | Opis przejścia Resistance 3 poradnik Resistance 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział 4
Z powodu najazdu Chimer [1] rozpoczęta zostanie ewakuacja miasteczka, a naszym zadaniem stanie się dotarcie na złomowisko i spowolnienie przemarszu wrogów.
Biegnąc za Lesterem spotkamy się z sojusznikami i otrzymamy karabin Marksman [1]. Jest to bardzo celna broń strzelająca krótkimi seriami. Jej alternatywnym zastosowaniem jest rozstawianie niewielkich wieżyczek ostrzeliwujących wrogów.
Zaraz po przejściu przez drzwi zostaniemy zaatakowani przez oddział wrogów zrzuconych przez transportowiec [1]. Teren, na którym przyjdzie nam się zmagać z wrogami jest bardzo bogaty w zasłony, niestety działa to również na korzyść Chimer. Przeciwnicy będą starali się zajść nas z różnych stron i sami chętnie zajmą dogodne pozycje strzeleckie. Ważną częścią placu są budynki znajdujące się na prawo od wejścia [2], można się do nich przedostać i prowadzić ostrzał z okien znajdujących się na pierwszym piętrze.
Po rozprawieniu się z pierwszą falą przeciwników dostaniemy krótką chwilę na pozbieranie amunicji i apteczek pozostawionych przez zabite Chimery. Zgromadzone uzbrojenie przyda nam się w walce z drugą falą wrogów również zrzuconą z transportowców [1].
Gdy i tym razem odeprzemy atak, na naszą pozycję zostaną wysłane Długonogi [1]. Są to niezwykle skoczne Chimery, które nieustannie zmieniają swoją pozycję przeskakując między dachami zabudowań. Najlepiej jest je zabijać za pomocą karabinu Marksman lub naprowadzonych pocisków z karabinu Bullseye.
Zostało jeszcze 45% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie