Rozdział 7 | Opis przejścia Resistance 3 poradnik Resistance 3
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2019
Rozdział 7
W oddali dostrzeżemy bojowników broniących VTOL przed najazdem Chimer [1].
Znajdujemy się w stosunkowo dobrej pozycji strzeleckiej, musimy z niej jak najlepiej skorzystać i wystrzelać przeciwników okupujących sąsiedni budynek [1]. Największym zagrożeniem dla nas są Długonogi, które mogą przeskoczyć na nasz budynek i z bliska nas ostrzelać [2]. Dlatego w pierwszej kolejności pozbywamy się właśnie ich.
Naszym kolejnym celem są Stalogłowy ze swoimi Augerami [1], przed którymi nie sposób się odpowiednio osłonić. Gdy będziemy z nimi walczyć ściągajmy również pozostałych przeciwników, którzy będą nas ostrzeliwać. Po rozprawieniu się z większością wrogów będziemy mogli skorzystać z liny [2], by zjechać na sąsiedni budynek. Należy się z tym jednak wstrzymać dopóki nie uporamy się z drugą falą Chimer, którą zrzuci kolejny transportowiec.
Gdy już pozostanie tylko kilku przeciwników korzystamy z liny i zabijamy niedobitki okupujące budynki. Po zakończeniu walki przeszukujemy budynek i zwłoki zabitych by uzupełnić zdrowie oraz amunicję. Przygotowani na kolejne starcie schodzimy do wzywających nas obrońców VTOL [1].
Po krótkiej rozmowie, w zaułku między budynkami wyląduje oddział chimer prowadzony przez Łupieżcę [1] uzbrojonego w Atomizer. Jest on bardzo niebezpieczny na krótki dystans, dlatego należy unieszkodliwiać go z jak największej odległości. Utrudniać nam to może jego tarcza energetyczna, której pozbywamy się granatami EMP lub po prostu strzelamy z Augera.
Gdy już zabijemy głównego przeciwnika eliminujemy resztę wrogów i udajemy się za naszymi kompanami do baru [1]. Budynek posiada dwa piętra, na których znajdziemy sporo amunicji oraz apteczek. Zbieramy co nam jest potrzebne i udajemy się na pierwsze piętro. Wkrótce na naszą pozycję wysłane zostaną oddziały Chimer. Pierwsza fala uderzy na budynek od frontu [2]. Ustawiamy się między naszymi sojusznikami i eliminujemy przeciwników, najlepiej zanim dojdą do budynku.
Wśród oddziałów wroga znajdzie się miejsce dla Łupieżcy, którego należy pozbyć się w pierwszej kolejności. Naciera on bardzo szybko i z uporem dąży do wejścia do budynku znajdującego się na parterze [1]. Jeżeli mu się to uda to wywarzy drzwi, przez co będziemy musieli zejść na parter i stracimy przewagę, jaką mieliśmy walcząc z pierwszego piętra. Po uporaniu się z wrogami uzupełniamy amunicję i szykujemy się na drugi atak, który nadejdzie od prawej strony budynku [2].
Tym razem oprócz Hybryd zaatakuje nas dwóch Łupieżców. Jak tylko się pojawią skupiamy na nich swój ostrzał i eliminujemy przynajmniej jednego z nich zanim dojdzie do budynku [1], w innym przypadku możemy mieć naprawdę spore kłopoty. Po walce po raz ostatni uzupełniamy amunicję i wychodzimy z budynku by spotkać się z naszymi kompanami i podążać za nimi do kryjówki [2].
W trakcie naszej ucieczki przyleci kolejny transportowiec. Tym razem ignorujemy go i biegniemy za sojusznikami do przejścia ukrytego pod maską samochodu [1]. Znajdując się w kanałach biegniemy za nowymi przyjaciółmi podnosząc przy okazji apteczki i amunicję. Przed wejściem do pierwszego większego oświetlonego pomieszczenia [2], cofamy się kilka kroków i wchodzimy do korytarza po lewej.
Na jego końcu odnajdziemy niewielkie pomieszczenie, a w nim notatkę [1] Tunguska leżącą na stole. Po jej zebraniu wracamy do wspomnianego wcześniej pomieszczenia i udajemy się na górę schodami [2].
Po minięciu kilku pomieszczeń trafimy do dużej dwupiętrowej sali, w której wkrótce wyląduje Rozrywacz [1] wraz z niewielką obstawą.
Naszym głównym zadaniem podczas starcia jest trzymanie Rozrywacza na dystans, przez co często będziemy przed nim uciekać. W trakcie naszych sprintów starajmy się przerzedzać szeregi Hybryd stojących nam na drodze [1]. Jak tylko zbudujemy dystans pomiędzy nami, a Rozrywaczem odwracamy się, ostrzeliwujemy jego newralgiczne miejsca [2] i kolejno eliminujemy pancerz na ramionach, nadgarstkach i tułowiu. Ten okaz Rozrywacza posiada dodatkowy atak specjalny. Za całej siły uderza w podłożę i wywołuje rozchodzący się krąg ognia. Sygnalizuje ten cios przez zatrzymanie się i uniesienie obu rąk. Oczywiście należy się w tedy jak najszybciej oddalić na bezpieczną odległość. Dobrym sposobem na zbudowanie dystansu pomiędzy nami, a głównym przeciwnikiem jest częste zmienianie piętra oraz bieganie przez pomieszczenia znajdujące się na wyższym poziomie.
Po zabiciu bosa wykańczamy niedobitki i wskakujemy do szybu windy [1]. Biegnąc za współtowarzyszami przemierzymy kanały i dojdziemy do drabiny [2], po której dostaniemy się do bazy tutejszego ruchu oporu.