Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścig #3 - Park Drive | Downtown | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Downtown - Wyścig #3: Park Drive

1 - Wyścig #3 - Park Drive | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wyścig #3 - Park Drive | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wyścig #3 - Park Drive | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Próba prędkości - Wyścig #3 - Park Drive | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Typ: Próba prędkości

Nagroda: Nitro i opony - poziom 1 pakiet uliczny

Speedtrapy rządzą się swoimi prawami. To typ wyścigów, w których "krócej" nie zawsze znaczy "lepiej" - zwłaszcza jeśli nasze auto nie dysponuje bardzo dobrym przyspieszeniem. Podstawą jest płynność i jeszcze raz płynność. Trasa nie jest bardzo skomplikowana, daje nam jednak w paru miejscach wybór drogi, którą chcemy pojechać. Już po dwóch pierwszych łukach mamy do wyboru ucięcie kawałka dystansu wyskokiem po prawej (#1), lub objechanie go normalną drogą. Generalnie nie ma tu różnicy w prędkości na pierwszym punkcie pomiaru, bo mimo, że nieco dłuższy fragment prostej przy wyskoku pozwala nam nieco bardziej się rozpędzić, to przy lądowaniu zawsze stracimy pewną część szybkości. Kolejny skrót napotkamy przy nawrocie (#2), ale nie polecam korzystania z niego. Zaraz za wyjazdem z bocznej uliczki jest bowiem punkt pomiaru, nie ma więc miejsca na to, by odpowiednio się rozpędzić. O wiele lepszym rozwiązaniem jest łagodne "objechanie" zakrętu. Najłatwiej zrobić to trzymając się jego wewnętrznej strony. A jeśli mocno zależy nam na czasie, to możemy jeszcze skorzystać z trzeciego skrótu (#3), który pojawi się zaraz po wjeździe na autostradę. Trzeba jednak uważać - jest on dwuczęściowy, zaraz po przejechaniu pierwszej części trzeba lekko skorygować tor jazdy w lewo.