Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wojna wyścigowa - Library Square | Fortuna | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Fortuna - Wojna wyścigowa: Library Square

1 - Wojna wyścigowa - Library Square | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wojna wyścigowa - Library Square | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wojna wyścigowa - Library Square | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
4 - Wojna wyścigowa - Library Square | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
5 - Wojna wyścigowa - Library Square | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
6 - Wojna wyścigowa - Library Square | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Tor - Wojna wyścigowa - Library Square | Fortuna | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
 

Typ: Tor

Ilość okrążeń: 2

Nagroda: $10,000

Trasa, która w większości składa się z elementów Beachfront , Condo Row i University Way . Na początek długa prosta i łagodne zakręty - ten fragment znamy z Condo Row. Ten skrót także (#1). Kilka kolejnych zakrętów jest żywcem wyciętych z Condo, więc nie ma się co o nich rozpisywać. Zmianę mamy dopiero za podwójnym prawym - na Condo jedziemy w lewo, tu odbijamy jeszcze raz w prawo. Wjeżdżamy w kolejną "parkową alejkę", będącą znanym nam już podwójnym skrótem (#2). Uwaga na wjazd w jego drugą część! Na "rozwidleniu" jedziemy dołem. Miniemy kolejny rozjazd (#3). Za prostą sekwencja - najpierw długi, łatwy nawrót w lewo, potem ciaśniejszy, wymagający przyhamowania w prawo. Zaraz za nim skrót (#4). Tę część znamy z University Way, z tym że wtedy jechaliśmy w drugą stronę. Po znajomym odcinku będzie nawrót w lewo i przy prawym szerokim zakręcie wjazd do tunelu (#5). Za wyjazdem i fragmentem prostej będzie trudny zakręt (#6). To bardzo ostry nawrót, na którym trzeba zjechać do zewnętrznej, przyhamować i ściąć, dopiero w połowie zakrętu dodając gazu. Już tylko proste, szerokie łuki dzielą nas od mety, ale na ostatnim z nich trzeba trochę zwolnić.