Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścig #11 - Olympic Boulevard | Silverton | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Silverton - Wyścig #11: Olympic Boulevard

1 - Wyścig #11 - Olympic Boulevard | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wyścig #11 - Olympic Boulevard | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wyścig #11 - Olympic Boulevard | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
4 - Wyścig #11 - Olympic Boulevard | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
5 - Wyścig #11 - Olympic Boulevard | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
6 - Wyścig #11 - Olympic Boulevard | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Próba prędkości - Wyścig #11 - Olympic Boulevard | Silverton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
 

Typ: Próba prędkości

Nagroda: Nitro i opony - poziom 3 pakiet profesjonalny

Kręta, nieprzyjemna trasa. Już na samym początku wita nas serią ostrych zakrętów, za którymi jest wjazd w pierwszy skrót (#1). Potem punkt kontroli, znów kilka łuków i prosta zakończona drugim radarem. Dalej eski i wjazd w kasyno (#2). Dzięki niemu będziemy mogli o wiele szybciej przejechać przez trzeci punkt kontroli. Przed kombinacją zakrętów będzie wjazd w kolejny skrót (#3). Następnie czeka nas seria niebezpiecznych, krótkich łuków zakończona wjazdem w boczną uliczkę (#4). Teraz będzie nieco łatwiejsza, szybsza część trasy. Mijamy kolejne punkty kontroli jadąc po znajomych odcinkach. Po szóstym radarze czeka nas trudny zakręt (#5). Trzeba zjechać do zewnętrznej i lekko zwalniając zaatakować jego wewnętrzną. Zaraz za wyjściem z tego zakrętu będzie następny skrót (#6). Po wyjeździe ze skrótu przejeżdżamy przez ostatni radar, lewy nawrót i kolejny wyścig za nami.