Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścig #10 - Mason Street | Downtown | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Downtown - Wyścig #10: Mason Street

1 - Wyścig #10 - Mason Street | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wyścig #10 - Mason Street | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wyścig #10 - Mason Street | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
4 - Wyścig #10 - Mason Street | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
5 - Wyścig #10 - Mason Street | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Sprint - Wyścig #10 - Mason Street | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Typ: Sprint

Nagroda: Turbo - poziom 1 pakiet uliczny

Szybki i lekki sprincie na rozluźnienie po kilku cięższych trasach. W zasadzie to mix kilku poprzednich wyścigów, więc nie ma się co rozpisywać. Początek to długa prosta i tunel (trzymajcie się prawej strony), za którym czekają znane już 90-tki. Po kilku z nich napotykamy wjazd w skrót (#1), ale nie polecam korzystania z niego - wyjazd jest bardzo ostry i tak naprawdę cała skórka nie jest warta wyprawki. Następnie odwrócony fragment Chinatown Tram z zakrętem 180, ale tym razem w prawo. Sposób pokonania się jednak nie zmienia. Mijamy dinozaura i wpadamy w serię pochyłych zakrętów z Silk Road . Gdy dojedziemy do skrzyżowania, ścinamy nawrót (#2) i mamy kolejną długą prostą. Nie warto korzystać z pojawiających się po obu stronach ramp (#3) - niepotrzebnie narazimy się na utratę panowania nad autem. Teraz czeka nas "część ogrodowa" ze znanym już, bardzo przydatnym skrótem (#4). Warto też pamiętać, że serię zaznaczonych na mapie zakrętów możemy przejechać po prostej (#5).