Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścig #13 - Newport Trainyard | Kempton | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Kempton - Wyścig #13: Newport Trainyard

1 - Wyścig #13 - Newport Trainyard | Kempton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wyścig #13 - Newport Trainyard | Kempton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wyścig #13 - Newport Trainyard | Kempton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Próba prędkości - Wyścig #13 - Newport Trainyard | Kempton | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Typ: Próba prędkości

Nagroda: Nitro - poziom 2 pakiet wyścigowy

Brr.. bardzo długa, kręta i nieprzyjemna trasa, na której aż roi się od policji. Masa trudnych technicznie zakrętów, mało skrótów i ruch uliczny - tak w skrócie można scharakteryzować Newport Trainyard. Ale po kolei. Już na samym początku, tuż za pierwszym punktem pomiaru mamy dwa skróty (#1, #2), które są w zasadzie połączonym jednym długim rozjazdem. Potem ostry prawy, przed którym trzeba przyhamować i ściąć go tuż przy krawężniku. Dwa następne zakręty pokonujemy w ten sam sposób, najlepiej w ogóle nie zdejmując nogi z gazu (uwaga na traffic!). Potem prosta, łagodna "eska" i znany nam już przejazd przez środek wysepki. Znów seria szybkich i dość łagodnych zakrętów, ale to cisza przed burzą. Zaraz za piątym punktem pomiaru jest nieprzyjemny lewy do ostrego ścięcia z zewnętrznej do wewnętrznej. Dodatkowo wchodząc w zakręt nie do końca widzimy, co jest po drugiej stronie, więc łatwo wpaść w ruch uliczny. Znów prosta i rozpędzamy się, ale zaraz za szóstym radarem mamy najbardziej złośliwy zakręt na całej trasie (#3). Nie dość, że trzeba go ostro ściąć, to jeszcze "zaatakować" w miarę wcześnie - jest bowiem bardzo wąski. Na szczęście w ramach rekompensaty potem będzie długi fragment prostej poprzecinanej łagodnymi, szerokimi łukami. A chwilę potem meta. No, nie było tak źle, prawda?