Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wyścig #11 - Mason Fountain | Downtown | Need for Speed Carbon poradnik Need for Speed Carbon

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

Downtown - Wyścig #11: Mason Fountain

1 - Wyścig #11 - Mason Fountain | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
2 - Wyścig #11 - Mason Fountain | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
3 - Wyścig #11 - Mason Fountain | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
4 - Wyścig #11 - Mason Fountain | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
5 - Wyścig #11 - Mason Fountain | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
6 - Wyścig #11 - Mason Fountain | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
7 - Wyścig #11 - Mason Fountain | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry
Typ: Próba prędkości - Wyścig #11 - Mason Fountain | Downtown | Need for Speed Carbon - Need for Speed Carbon - poradnik do gry

Typ: Próba prędkości

Nagroda: Turbo - poziom 1 pakiet profesjonalny

Jak w każdej próbie prędkości, także i w tej chodzi przede wszystkim o płynność jazdy. Początek to znany nam już z innych tras ogródek, ale warto zwrócić uwagę na nawrót, w środek którego jakaś mądra głowa wstawiła punkt kontroli. Kluczem do osiągnięcia właściwej prędkości jest ostre "zaatakowanie" zakrętu w drugiej części (#1). Zaraz potem bardzo trudna kombinacja trzech łuków. Najważniejsze jest prawidłowe wejście w pierwszy z nich (#2), ostre hamowanie i ścięcie zakrętu da nam wystarczająco dużo miejsca, by pewnie pokonać nawroty (#3 i #4). Dalej długa prosta i znajomy wjazd w skrót (#5), który bardzo ułatwi osiągnięcie dużej szybkości na kolejnym punkcie pomiaru. Pamiętajmy jednak, by uważać na drzewa i doniczki. Potem ścinamy zakręt koło "kiosku" (#6) i następuje długi, dość prosty fragment trasy. Za piątym punktem kontroli jest wjazd w następny skrót (#7), a potem już tylko prosta, aż do mety.