Siły Ciemności poradnik Myth III: Era Wilka
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
BABY SPIDERJest to mały pająk spotykany tylko w jednej misji. Nie atakuje i nic nie robi. Aby się ich pozbywać rozkaż po prostu krasnoludzkim wojownikom ich atakować i przyspiesz grę. Po chwili nie będą ci zawracać głowy. | |
FORGOTTENPierwszy raz spotykasz ich w dwóch misjach z bohaterami, wtedy rzucaj się na nich całą grupą, niech każdy bohater atakuje innego wroga. Później nie będziesz miał bohaterów tylko zwykłe jednostki. Jedyną zaletą zapomnianych jest ich szybkość - dzięki niej docierają do ciebie w krótszym czasie niż inni przeciwnicy. Są natomiast słabi (choć niebezpieczni dla słabych jednostek pokroju krasnali, łuczników i magów - uważaj, aby do nich się nie przedostali, bo będzie rzeź) i mało wytrzymali. Dwa celne koktajle pozbawiają ich życia, najlepiej zmiękczać ich krasnalami i łucznikami - wyrzucić tyle koktajli i wystrzelić tyle strzał, ile tylko się da. Potem cofnij wojsko za zbrojnych, których użyj do dokończenia zapomnianych - najlepiej sprawdzają się tu Heron Guardzi i Berserki. Na małe grupy - trzech czy pięciu - nie fatyguj się nawet z krasnalami, tylko od razu rzucaj zbrojnych do walki. | |
GHOL BRUTEWiększy Ghol i tak nie jest wytrzymały na krasnoludzkie koktajle (choć na łucznicze strzały jest całkiem odporny). Spotykany tylko w dwóch misjach. Na ogromne grupy używaj pola minowego. Najlepiej rzucaj koktajlami dopóki wrogowie nie podbiegną - wtedy użyj zbrojnych. Ghole są szybkie, więc radzę uważać, aby nie zabiły ci słabszych i cennych jednostek. W drugiej misji będą próbowały wysadzić mur rzucając pod niego ładunki wybuchowe - zabij go stojącym na posterunku krasnoludem. W tejże misji duże ich grupy oblegać będą główną bramę, lecz czterech krasnoludzkich bohaterów ustawionych na wzniesieniu spokojnie poradzi sobie z każdą ich grupą. | |
GHOL PRIESTChoć powolny i mało wytrzymały, Ghol ten to bardzo niebezpieczny przeciwnik. Atakuje na średni zasięg rzucając jakimś kamieniem wichury, który tworzy małe tornado, zabierające powoli energię - zwłaszcza jednostkom nieopancerzonym, a także blokujące swe ofiary. Szczególnie niebezpieczne dla krasnali, łuczników i magów. Wykańczaj ich łucznikami lub krasnalami - na nich, nie na innych Gholi zwracaj największą uwagę. Nie możesz dopuścić by użyli swego ataku. | |
GHOLZwykły Ghol, choć szybki, jest bardzo wrażliwy i na koktajle (celny koktajl może zabić nawet kilku) i na strzały łuczników. Musisz uważać tylko na jedno - aby nie dostali się do twoich łuczników czy krasnoludów. Jeśli nie masz wyboru, to używaj samych zbrojnych - słabe Ghole niewiele będą mogły zrobić. Uważałbym tylko na rzeczy, którymi potrafią rzucać - najgorzej, jeśli to będzie odpadek Wighta, który po małym wybuchu zablokuje ci jednostki. Dlatego też staraj się zabić je, zanim zdążą cokolwiek zrobić. | |
GIANT SPIDERGigantyczne pająki są słabe, łatwo padają pod mieczami lub toporami twych jednostek. Dalsze grupy niszcz koktajlami. Jednak często będziesz spotykał większe ich grupy - wtedy niezawodne stają się miotacze ognia kowali. Pająki mają tendencje do spadania z góry i pojawiania się w środku twojego oddziału - dlatego patrz na mapę i reaguj odpowiednio w takich sytuacjach. | |
LYCHEPrzeciwnik podobny do Ghol Priesta, lecz znacznie niebezpieczniejszy. Po pierwsze, potrafi lewitować, więc spokojnie pokona wszelkie góry czy wodę. Po drugie, jego atak jest groźny - jest to samo naprowadzająca się czaszka, która powoduje wylezienie z ziemi kilkunastu rąk, które odbierają energię życiową temu, kto nań wejdzie. W misjach z bohaterami sprawa jest prosta - wystarczy biegnąć bohaterem i umiejętnie nim kierować, omijać ręce, aby dotrzeć do Lyche bez większej straty zdrowia - rób to Connachtem lub Damasem. Później Lyche spotkasz tylko raz - wycofaj ważne jednostki (łuczników i krasnali), bo właśnie te będą celem ataku przeciwnika. Wycofując się wprowadzisz Lyche wprost na miecze Berserków. | |
MYRKRIDIAN GIANTDość trudny przeciwnik. Jest bardzo wytrzymały, choć nie tak jak Trowy. Potrafi raz rzucić jakimiś bombami, które są dość nieprzyjemne dla twoich oddziałów, a nawet bohaterów. Najpierw szybką jednostką spraw, aby bomby rzucił w inne miejsce (np. biegnij w jakąś stronę, a gdy rzuci - natychmiast zawróć). Potem wymanewruj go na wcześniej zastawione pole minowe - jeśli tylko takie posiadasz (gigant padnie po kilku minach). Jeśli nie masz krasnali (np. w drugiej misji) to poślij na niego bohatera - jeśli będzie miał on odpowiednią ilość energii, to poradzisz sobie z nim. |
Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie