Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 2 - The Nest poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 2 - THE NEST

Wojska: 1 Connacht, 4 Berserks, 4 Hearth Guardsmen, 2 Villagers

Przeciwnicy: Myrkridian Warrior, Myrkridian Hunter, Myrkridna Giant

Posiłki: nie ma

Cel: wejść do gniazda Myrkridii, zabić główne wojsko i ich przywódcę

Musisz oszczędzać swoje wojsko, gdyż pod koniec ich zdrowie będzie najważniejszą rzeczą - nie możesz ich niestety leczyć. Dlatego też unikaj walki, jak tylko się to da. Jak zwykle w walce uczestniczyć będą przede wszystkim Berserki z Connachtem, a strażnicy i wieśniacy nie będą raczej mieli nic do gadania. Idź do końca mapy na wschód (krótka podróż), potem maksymalnie na północ, aż dotrzesz do drugiego końca mapy. Wtedy skręć i skieruj się na zachód - poczekaj, aż patrol Myrkridian Hunterów i Warriorów pójdzie w lewo, wtedy ty wzdłuż północnego krańca mapy dostań się do gór. Wtedy idź na południe.

Pierwsza walka nie będzie trudna - wykorzystaj zamieszanie w szykach wrogiego patrolu (2 Myrkridian Warriors, 3 Myrkridian Hunters) i zabij bestie po kolei - Misja 2 - The Nest - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pierwsza walka nie będzie trudna - wykorzystaj zamieszanie w szykach wrogiego patrolu (2 Myrkridian Warriors, 3 Myrkridian Hunters) i zabij bestie po kolei. Pamiętaj, że obecność Connachta przy walczących wojskach podnosi ich morale. Po walce biegnij dalej na południe.

Dotrzesz do wejścia do gniazda, z charakterystyczną skórą powieszoną przy wejściu - Misja 2 - The Nest - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Dotrzesz do wejścia do gniazda, z charakterystyczną skórą powieszoną przy wejściu. W środku są dwa patrole Myrkridii, unikać ich musisz za wszelką cenę. Dlatego też poczekaj przed wejściem, aż pierwszy patrol pobiegnie w prawo, a ty skieruj się natychmiast w lewą odnogę.

Biegnąc tak poczekaj, a drugi patrol będzie szedł w tę samą stronę, co ty - goń go wtedy, ale gdy on skręci w lewo, ty skieruj się w prawo, do samotnego wieśniaka - Misja 2 - The Nest - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Biegnąc tak poczekaj, a drugi patrol będzie szedł w tę samą stronę, co ty - goń go wtedy, ale gdy on skręci w lewo, ty skieruj się w prawo, do samotnego wieśniaka. Tu rozegra się walka.

Na początku musisz zabić 7 Myrkdian Warriorów, którzy wybiegną z prawej (ale dopiero, jak się zbliżysz) - Misja 2 - The Nest - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Na początku musisz zabić 7 Myrkdian Warriorów, którzy wybiegną z prawej (ale dopiero, jak się zbliżysz). Jednocześnie musisz sprawić, aby Connacht miał co najmniej połowę zdrowia, gdyż to on będzie walczył z gigantem, którego pewnie już zauważyłeś. Rozstaw Guardsmenów w linii, przed nich Berserków, a Connachtem pobiegnij do Myrkridii i zabij pierwszego. Gdy reszta się zleci, uciekaj do Berserków i pozwól Guardsmenów nadgryźć troszkę Myrkridie, a potem ich wycofaj (bo będą rzucać oszczepami w twoje wojsko). Po pokonaniu Myrkridii, biegnij Connachtem i najzdrowszym Berserkiem w lewo, do giganta. Strzałka pokazuje, gdzie gigant zamierza iść, jednak ty musisz go wyprzedzić i uważając na jego wybuchowe pociski, którymi rzuca (biegnij wzdłuż ściany) złapać go w biegu. Jak tylko gigant skieruje łapę na Berserka, wycofaj go - wróg straci trochę czasu, a Connacht przez ten czas nie będzie próżnował. Gdy zabijesz giganta, misja zakończy się sukcesem.