Misja 2 - The Nest poradnik Myth III: Era Wilka
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
MISJA 2 - THE NEST
Wojska: 1 Connacht, 4 Berserks, 4 Hearth Guardsmen, 2 Villagers
Przeciwnicy: Myrkridian Warrior, Myrkridian Hunter, Myrkridna Giant
Posiłki: nie ma
Cel: wejść do gniazda Myrkridii, zabić główne wojsko i ich przywódcę
Musisz oszczędzać swoje wojsko, gdyż pod koniec ich zdrowie będzie najważniejszą rzeczą - nie możesz ich niestety leczyć. Dlatego też unikaj walki, jak tylko się to da. Jak zwykle w walce uczestniczyć będą przede wszystkim Berserki z Connachtem, a strażnicy i wieśniacy nie będą raczej mieli nic do gadania. Idź do końca mapy na wschód (krótka podróż), potem maksymalnie na północ, aż dotrzesz do drugiego końca mapy. Wtedy skręć i skieruj się na zachód - poczekaj, aż patrol Myrkridian Hunterów i Warriorów pójdzie w lewo, wtedy ty wzdłuż północnego krańca mapy dostań się do gór. Wtedy idź na południe.
Pierwsza walka nie będzie trudna - wykorzystaj zamieszanie w szykach wrogiego patrolu (2 Myrkridian Warriors, 3 Myrkridian Hunters) i zabij bestie po kolei. Pamiętaj, że obecność Connachta przy walczących wojskach podnosi ich morale. Po walce biegnij dalej na południe. | |
Dotrzesz do wejścia do gniazda, z charakterystyczną skórą powieszoną przy wejściu. W środku są dwa patrole Myrkridii, unikać ich musisz za wszelką cenę. Dlatego też poczekaj przed wejściem, aż pierwszy patrol pobiegnie w prawo, a ty skieruj się natychmiast w lewą odnogę. | |
Biegnąc tak poczekaj, a drugi patrol będzie szedł w tę samą stronę, co ty - goń go wtedy, ale gdy on skręci w lewo, ty skieruj się w prawo, do samotnego wieśniaka. Tu rozegra się walka. | |
Na początku musisz zabić 7 Myrkdian Warriorów, którzy wybiegną z prawej (ale dopiero, jak się zbliżysz). Jednocześnie musisz sprawić, aby Connacht miał co najmniej połowę zdrowia, gdyż to on będzie walczył z gigantem, którego pewnie już zauważyłeś. Rozstaw Guardsmenów w linii, przed nich Berserków, a Connachtem pobiegnij do Myrkridii i zabij pierwszego. Gdy reszta się zleci, uciekaj do Berserków i pozwól Guardsmenów nadgryźć troszkę Myrkridie, a potem ich wycofaj (bo będą rzucać oszczepami w twoje wojsko). Po pokonaniu Myrkridii, biegnij Connachtem i najzdrowszym Berserkiem w lewo, do giganta. Strzałka pokazuje, gdzie gigant zamierza iść, jednak ty musisz go wyprzedzić i uważając na jego wybuchowe pociski, którymi rzuca (biegnij wzdłuż ściany) złapać go w biegu. Jak tylko gigant skieruje łapę na Berserka, wycofaj go - wróg straci trochę czasu, a Connacht przez ten czas nie będzie próżnował. Gdy zabijesz giganta, misja zakończy się sukcesem. |