Misja 18 - The Spider God poradnik Myth III: Era Wilka
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
MISJA 18 - THE SPIDER GOD
Wojska: 1 Traval, 5 Dwarven Axe Warriors, 3 Dwarves, 2 Dwarves Smiths
Przeciwnicy: Spider Cultist, Spider Priestess, Baby Spider, Cave Spider, Spider God
Posiłki: 3 Dwarven Axe Warriors, 1 Dwarf, 1 Dwarf Smith
Cel: odzyskaj Tain i Słoneczny Młot, pokonaj pajęczy kult, Traval nie może zginąć
Do pokonania czeka sieć kanałów prowadzących do siedziby pajęczego kultu. Będziesz mógł także skorzystać z pomocy Taina, lecz na początku trzeba ten artefakt odzyskać.
Na początku zabij małe pajączki chodzące po prawej i lewej wojownikami. Potem ustaw po kowalu i zwykłym krasnoludzie z lewej i prawej, za nimi postaw wojowników. Travalem pójdź na środek - z kanałów po lewej i prawej wyjdą pająki - po kilka z każdej strony. Najpierw rzuć koktajlem, potem odpal miotacz, na końcu rzuć wojowników - jednocześnie z obu stron. Idź do pokoju na wschodzie, potem ustaw krasnale w linii i poczekaj na kultystów i kapłankę, którzy wybiegną z północnego pokoju - nie będziesz musiał nawet używać wojowników. W tym właśnie pokoju znajduje się Tain i Słoneczny Młot - weź je Travalem (jest tutaj też pęknięta ściana do ukrytego pomieszczenia). Idź do pokoju na zachodzie, zabij krasnalami kultystów i kapłankę, a niedobitków wciągnij Tainem. | |
W pokoju na północy są dwie grupy po pięciu kultystów plus kapłanka. Rozstaw krasnale w linii, poczekaj aż przybiegną i pozabijaj ich (możesz pomóc sobie Tainem, tylko uważaj, abyś nie wciągnął swoich ludzi przez przypadek). Idź do pokoju na północy, potem na wschód, do sali z pająkiem na środku. Zbierz też posiłki w jedno miejsce. | |
Wybiegnie z niego czterech kultystów. Zabij ich krasnoludami, wejdź na pająka, to otworzą się drzwi po lewej. Możesz spenetrować kanały i zabić pozostałych kultystów, potem wróć się i do sali z kolejnym pająkiem na środku. | |
Zabij małe pająki wojownikami z lewej i prawej. Wejdź na pająka na podłodze - otworzą się kolejne drzwi. Jednocześnie zabij kilka większych pająków, które się pojawią i idź do drzwi. | |
Stań krasnalami w linii, resztą wejdź do korytarza - kolejne dwie grupy pająków się pojawią, lecz krasnoludy bez problemu je zniszczą - jeśli nie, to pomogą miotacze ognia. | |
Odwróć się - czeka cię drugi pokój do zbadania. Jest tam kilku kultystów (rozbiegną się i przybiegną trójkami z lewej i prawej) oraz kapłanka. Po ich zabiciu pozbądź się za pomocą wojowników małych pająków i wejdź do jaskini, w której czeka królowa pająków. | |
Królowa jest za duża do Taina - trzeba będzie poradzić sobie w inny sposób. Uważaj na jej pociski - czasami nic nie robią, czasami blokują, a częściej zabierają po prostu zdrowie. Rozstaw wszystkimi krasnalami pole minowe tam, gdzie pokazuje to obrazek i uciekaj wszystkimi. Królowa będzie cię gonić (choć po pewnym czasie może zrezygnować, więc nie uciekaj za daleko) - gdy wejdzie na pole minowe, wróć się jednym krasnalem i unikając jej pocisków rzuć "koktajl łaski". Gdy królowa zginie, wyleci z niej dziwny duch - weź Travala i uwięź ducha w Tainie. Pajęczy kult został pokonany. |