Misja 13 - Rod Of The Callieach poradnik Myth III: Era Wilka
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
MISJA 13 - ROD OF THE CALLIEACH
Wojska: 1 Sardonac, 7 Heron Guard Heroes, 6 Archer Heroes, 3 Dwarven Heroes
Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Oghre, Tron Iron Warrior, Moagim
Posiłki: nie ma
Cel: znajdź i zniszcz Naszyjnik Callieacha
Niech nie zmylą cię pozory niemożliwości tej misji - tak naprawdę nie jest ona trudna. Oprócz bohaterów - łuczników, krasnali i Heron Guardów, do dyspozycji masz także Sardonaca, jednego z Avatarów, który aż sześć razy może użyć czaru Dispersal Dream. Jak zwykle, zaklęcia używaj rozważnie.
Zacznie się od razu od walki. Teleport, którym się tu dostałeś, atakują dwie trójki Thralli (jedna zostanie zniszczona przez krasnali), obok stoją dwa ogry - nie możesz pozwolić im uciec. Dlatego też Heron Guardów poślij na Thralle, a ogień łuczników i krasnali skieruj jak najszybciej na ogry. Powinno ci się udać zabić ich bez trudu. Skieruj się na północ. | |
Jedna z armii liczących 4 Soullessy i 20 Thralli ucieknie ci, ale nie martw się - zaraz z lewej wyjdzie druga. Najpierw uderz łucznikami w Soullessy i je wszystkie zabij, potem krasnalami rozpraw się z Thrallami - pomimo deszczu powinieneś sobie poradzić. Po chwili przyjdzie druga armia - zniszcz ją takim samym sposobem. Dalej na północy dwóch Trowów pracuje z kilkoma ogrami - nie ma co ich atakować. Idź na zachód, omiń most i do uformowanej ze skal bramy, na której stoją Soullessy. | |
Soullessy - po cztery z każdej strony, wykończ obie grupy łucznikami, uderzając to z lewej, to z prawej. W środku dokona się przegrupowanie - 16 Thralli zmieni szyk, a za nimi pojawi się jeden Trow Iron Warrior. Zniszcz Thralle czarem Sardonaca, potem puść jeszcze jeden w Trowa i wycofaj się za linię krasnali i łuczników. Bohaterowie, strzelając z większą szybkością, niż ich zwykli koledzy, powinni zdjąć Trowa, zanim ten zdąży dojść do twoich wojsk. Idź tam, gdzie jeszcze przed chwilą stał wróg, zauważysz kolejną grupę Thralli - zwab ją pod koktajle krasnali i strzały łuczników, po jej zabiciu skieruj się na zachód, a potem na północ. | |
Kolejna zapora to dwa patrole ogrów, jeden liczący czterech osobników, drugi sześciu. Ponieważ ogry dziwnie uciekają przed tobą, za pomocą tradycyjnego ustawienia krasnali i łuczników rozprawisz się z nimi bez problemu. Niektórzy mogą ci uciec - dobijesz ich później, na razie skieruj się na północ i na wschód. | |
Na drodze stanie kolejna arami wroga - 4 Soullessy i 20 Thralli. Nie muszę chyba mówić, jak masz ich załatwić. Gdy już wszyscy będą w częściach, idź dalej na wschód (po drodze zabij te ogry, które uciekły), potem na północ i na zachód - kolejne 4 Soullessy i 20 Thralli będzie prosiło się o śmierć. | |
Gdy zabijesz Soullessy i Thralle, rozstaw na drodze pole minowe w sposób pokazany na rysunku, ustaw też w odpowiedni sposób wojsko, a tylko Sardonacem idź dalej. Wyjdzie dwóch Trow Iron Warriorów - uciekając przed nimi puść na nich dwa razy Dispersal Dream, potem naprowadź na pole minowe i rzuć koktajlami krasnoludów w odpowiednim momencie (uważaj, by w deszczu nie zgasły). Cały czas strzelaj łucznikami - oba Trowy powinny rozpaść się na kawałki, zanim zrobią ci coś złego. Idź całym wojskiem do zapory, obok której leżą ciała, lecz przejdź tylko Sardonacem. Skieruj się na północ, do Naszyjnika Callieacha, który zostanie zniszczony przez czary Sardonaca. |