Misja 10 - Imprisonment poradnik Myth III: Era Wilka
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
MISJA 10 - IMPRISONMENT
Wojska: 1 Connacht, 10 Warriors, 12 Archers, 4 Dwarves
Przeciwnicy: Wight, Soulless, Myrkridian Warrior, Myrkridian Giant, Myrkridian Pack-Master
Posiłki: nie ma
Cel: dostań się do czarnej wieży, Connacht nie może zginąć
Znany z poprzednich części potężny artefakt Tain - więzień bez ścian - teraz będzie w twoim użyciu. Już na początku Connacht zaprezentuje jego działanie. Rozstaw wojsko w rogu mapy, w którym zaczynasz w następującym szyku - wszyscy za łucznikami stojącymi w półkolu (krasnoludy są na razie bezużyteczne, ponieważ pada deszcz), a tylko Connacht będzie biegał.
Biegnij w lewo, wciągnij jednego Myrkridian Warriora, potem szybko biegnij w prawo - przybiegnie siedmiu następnych. Tych, którzy nie zostali wciągnięci przez Tain niech zabiją łucznicy. Teraz skieruj się Connachtem nad rzekę, na południowy wschód. | |
Na rzece stoi siedmiu Soullessów - wciągnij środkowego, resztę zabij łucznikami. Wróć się nimi na miejsce, a Connachtem kontynuuj wędrówkę drogą na południe. Wciągnij piątkę Myrkridii z lewej (nad rzeką) i jednocześnie trójkę, która wybiegnie na drogę. Jak zwykle, jeśli jakieś przebiegną, to padną pod strzałami łuczników. Idź na południe, do wzgórza. | |
Na wzgórzu lewituje trzech Soullessów, za nimi jest pięć Myrkridian Warriorów, najpierw zajmij się Soullessami, potem Myrkridiami - uważaj, aby cię nie zaatakowali, musisz zdążyć wciągnąć wszystkich. Teraz biegnij trochę na wschód, a potem na północ. |
Zostało jeszcze 58% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie