Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 20 - The Sunhammer poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 20 - THE SUNHAMMER

Wojska: 1 Connacht, 8 Berserk Heroes, 4 Heron Guard Heroes, 6 Dwarven Heroes

Przeciwnicy: Trow

Posiłki: nie ma

Cel: za pomocą Słonecznego Młota zniszcz pięć świątyń Trowów, Connacht nie może zginąć

Generał Connacht ma nową specjalną umiejętność - Słoneczny Młot. Użycie go sprawia, iż na ziemię spada potężny snop jasnego światła, które stapia wszystko - tak metal, jak i kamień (czyli Trowy w pobliżu i ich świątynie). Niestety, choć masz sześć ładunków, pięć przeznaczonych jest na świątynie, więc swobodnie możesz go użyć tylko jeden raz. Jedynymi przeciwnikami w tej misji będą Trowy. Idź na północ.

Dotrzesz do pierwszej świątyni - wyjdzie pierwszy Trow - Misja 20 - The Sunhammer - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Dotrzesz do pierwszej świątyni - wyjdzie pierwszy Trow. Teraz musisz nauczyć się sposobu, w jaki będziesz je zabijał. Stań krasnalami w linii, a Connachtem przed nimi. Niech Trow zacznie gonić Connachta, a ten niech cały czas ucieka i skręca - w tym czasie krasnale będą cały czas rzucać w niego koktajlami, a te będą go opóźniać. Nie oddal się od niego zbytnio Connachtem, bo Trow zacznie iść na krasnoludy. Connacht oberwie, ale możesz 36 razy go uleczyć, więc to żadna strata. Po zabiciu Trowa idź dalej na północ.

Wyjdzie drugi - teraz użyj Słonecznego Młota stojąc obok świątyni, resztę wojska wycofaj - Misja 20 - The Sunhammer - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Wyjdzie drugi - teraz użyj Słonecznego Młota stojąc obok świątyni, resztę wojska wycofaj. Trow zginie, świątynia stopi się, a ty skieruj się na wschód, odrobinę na południe - do drugiej świątyni. Stop ją Słonecznym Młotem i przygotuj się na odparcie ataku Trowa, który wyjdzie z zachodu.

Gdy go zabijesz, powal kolejnego - wyjdzie ze wschodu - Misja 20 - The Sunhammer - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Gdy go zabijesz, powal kolejnego - wyjdzie ze wschodu. Idź do trzeciej świątyni, kręci się obok niej 2 Trowów.

Powal ich Słonecznym Młotem, potem użyj go ponownie na świątynię, jeśli jej nie stopiłeś - Misja 20 - The Sunhammer - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Powal ich Słonecznym Młotem, potem użyj go ponownie na świątynię, jeśli jej nie stopiłeś. Idź na północ, do muru - tu zostaw wojsko. Znajdziesz się obok czwartej świątyni - na początku stop piątą (jest na północnym zachodzie), a potem czwartą, jak najszybciej - aby Trowy cię nie dopadły. Przy odrobinie szczęścia misja zakończy się sukcesem.