Misja 20 - The Sunhammer poradnik Myth III: Era Wilka
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
MISJA 20 - THE SUNHAMMER
Wojska: 1 Connacht, 8 Berserk Heroes, 4 Heron Guard Heroes, 6 Dwarven Heroes
Przeciwnicy: Trow
Posiłki: nie ma
Cel: za pomocą Słonecznego Młota zniszcz pięć świątyń Trowów, Connacht nie może zginąć
Generał Connacht ma nową specjalną umiejętność - Słoneczny Młot. Użycie go sprawia, iż na ziemię spada potężny snop jasnego światła, które stapia wszystko - tak metal, jak i kamień (czyli Trowy w pobliżu i ich świątynie). Niestety, choć masz sześć ładunków, pięć przeznaczonych jest na świątynie, więc swobodnie możesz go użyć tylko jeden raz. Jedynymi przeciwnikami w tej misji będą Trowy. Idź na północ.
Dotrzesz do pierwszej świątyni - wyjdzie pierwszy Trow. Teraz musisz nauczyć się sposobu, w jaki będziesz je zabijał. Stań krasnalami w linii, a Connachtem przed nimi. Niech Trow zacznie gonić Connachta, a ten niech cały czas ucieka i skręca - w tym czasie krasnale będą cały czas rzucać w niego koktajlami, a te będą go opóźniać. Nie oddal się od niego zbytnio Connachtem, bo Trow zacznie iść na krasnoludy. Connacht oberwie, ale możesz 36 razy go uleczyć, więc to żadna strata. Po zabiciu Trowa idź dalej na północ. | |
Wyjdzie drugi - teraz użyj Słonecznego Młota stojąc obok świątyni, resztę wojska wycofaj. Trow zginie, świątynia stopi się, a ty skieruj się na wschód, odrobinę na południe - do drugiej świątyni. Stop ją Słonecznym Młotem i przygotuj się na odparcie ataku Trowa, który wyjdzie z zachodu. | |
Gdy go zabijesz, powal kolejnego - wyjdzie ze wschodu. Idź do trzeciej świątyni, kręci się obok niej 2 Trowów. | |
Powal ich Słonecznym Młotem, potem użyj go ponownie na świątynię, jeśli jej nie stopiłeś. Idź na północ, do muru - tu zostaw wojsko. Znajdziesz się obok czwartej świątyni - na początku stop piątą (jest na północnym zachodzie), a potem czwartą, jak najszybciej - aby Trowy cię nie dopadły. Przy odrobinie szczęścia misja zakończy się sukcesem. |