Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 16 - Refugees poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 16 - REFUGEES

Wojska: 1 Ravanna, 6 Archers, 2 Dwarves

Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Wight, Forgotten

Posiłki: 1 - 4 Berserks, 2 - 4 Berserks, 3 - 4 Berserks

Cel: uratuj wieśniaków i zaprowadź ich za most, Ravanna nie może zginąć

Dość proste zadanie polegające na znalezieniu i uratowaniu trzech grup wieśniaków, a następnie zaprowadzenie ich za most, obok którego zaczynasz. Uratowani wieśniacy będą się trzymać Ravanny, dopóki ta nie zaprowadzi ich za most. Pierwsza grupa jest widoczna po lewej, ty jednak idź w prawo, na wzgórze na północy.

Zauważysz kilka Wightów, które kręcić się będą na nim - Misja 16 - Refugees - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Zauważysz kilka Wightów, które kręcić się będą na nim. Znanym sposobem odwracania się zabij ich wszystkich. Zejdź i dołącz od reszty grupy - biegnij do pierwszej grupy wieśniaków, a otrzymasz pierwszych czterech Berserków, Ravanną natomiast biegnij w stronę mostu, aby wieśniacy poszli właśnie do niej.

Stań przy widocznym na obrazku domku krasnalami, łuczników postaw obok - Misja 16 - Refugees - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Stań przy widocznym na obrazku domku krasnalami, łuczników postaw obok. Niech krasnale rzucą koktajlem w ziemię tak, aby zabić czwórkę Soullessów, które będą za rogiem. Jednocześnie z lewej wybiegnie czterech zapomnianych, rzuć w nich koktajlami i postrzelaj, a potem wycofaj łuczników i krasnali, a do walki rzuć Berserków. Przyprowadź tu Ravannę (wieśniacy powinni przejść już za most) i krasnoludami rozwal 16 Thralli, którzy wyjdą z tej samej strony, co zapomniani. Idź na zachód, a potem na północ.

Po lewej będzie się kręcić kilku Wightów - Misja 16 - Refugees - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Po lewej będzie się kręcić kilku Wightów. Zabij ich wcześniejszym sposobem, potem z resztą wojska zwab patrol sześciu zapomnianych - niech krasnale zabiją, ilu się da, resztę dobij Berserkami. Na wzgórzu stoi trzech Soullessów - zaatakuj je jednocześnie Berserkami, Ravanną i łucznikami. Idź na zachód, potem na północ, dwoma krasnalami stań obok domku.

Trójka Soullessów zejdzie ze swego posterunku i będzie próbowała ominąć domek, przez co skróci swój zasięg, a wtedy krasnoludy bez trudu ich zniszczą - Misja 16 - Refugees - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Trójka Soullessów zejdzie ze swego posterunku i będzie próbowała ominąć domek, przez co skróci swój zasięg, a wtedy krasnoludy bez trudu ich zniszczą.

Trochę dalej na północy będzie po prawej kolejna trójka Soullessów, a po lewej - 4 zapomnianych - Misja 16 - Refugees - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Trochę dalej na północy będzie po prawej kolejna trójka Soullessów, a po lewej - 4 zapomnianych. Rzuć się na nich Berserkami i Ravanną, w tym samym czasie Soullessy zaatakuj łucznikami - gdy tylko zapomniani zginą, wszystkimi (prócz krasnoludów) zaatakuj Soullessy. Idź jednym krasnoludem do zbiornika z wodą, używając go jako zasłony zabij trzech Soullessów, którzy opuszczą swe stanowiska. Idź do drugiej grupy wieśniaków, kolejna czwórka Berserków przyłączy się do ciebie. Zabij zbrojnymi czterech zapomnianych, którzy przybiegną z południowego zachodu. Idź do trzeciej i ostatniej grupy wieśniaków.

Zgrupuj wieśniaków, łuczników i krasnali w jednym miejscu, Berserków w drugim - Misja 16 - Refugees - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Zgrupuj wieśniaków, łuczników i krasnali w jednym miejscu, Berserków w drugim. Nimi będziesz teraz walczył - najpierw z lewej wybiegnie piątka zapomnianych, po niedługim czasie z prawej - 8 sztuk. Idź na południe, zabijesz po drodze trójkę zapomnianych. Omijając Soullessy dotrzesz do mostu.

Łucznikami zabij Wighty po lewej, natomiast Berserkami rzuć się na Soullessy po prawej, obok mostu - te, które uciekły na dół, dobij łucznikami - Misja 16 - Refugees - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Łucznikami zabij Wighty po lewej, natomiast Berserkami rzuć się na Soullessy po prawej, obok mostu - te, które uciekły na dół, dobij łucznikami. Przejdź wszystkimi przez most, a misja będzie wykonana.