Bohaterowie Światła poradnik Myth III: Era Wilka
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
CONNACHTGłówny bohater gry, występuje w aż dziesięciu misjach. W pierwszej i drugiej części znany jako Balor. Jest bardzo silny i wytrzymały - jednym ciosem zabija Soullessa, jego szybkości też nic nie można zarzucić. Dodatkowo, podnosi on morale swych wojsk, jeśli walczy razem z nimi. Oprócz tego w niektórych misjach będziesz mógł użyć potężnych artefaktów. Tain wciąga wrogów, bez trudu zabijając natychmiastowo patrole Myrkridii - możesz używać go bez ograniczeń, choć uważaj, aby wrogowie nie podbiegli w czasie, gdy Connacht chowa artefakt. SunHammer sprawia, iż z nieba spada snop światła, który zamienia Trowy w kamień. Choć ma on sześć ładunków, pięć przeznaczonych będzie na świątynie - tylko jeden będziesz miał do swojej dyspozycji. | |
DAMASNajszybszy z bohaterów, dość silny i wytrzymały. Używaj go do polowania na wrogie Soullessy, a także w jednej z misji do wbiegnięcia w sam środek wrogich wojsk, aby rozbić je na dwie części, przez co druga grupa będzie miała ułatwione zadanie. Damas potrafi też leczyć (Healing) i to sześć razy. Później znany będzie jako Soulblighter. Występuje w pięciu misjach. | |
MYRDREDTo utalentowany i świetny czarownik. Jego zwykły atak jest najlepszy w grze - otóż unieruchamia on wrogą jednostką i powoli wysysa z niej energię życiową. Niestety, mana szybko się wyczerpuje. Zablokowanie jest najlepsze na najbardziej niebezpieczne jednostki, np. Trowy - zablokowany delikwent nie będzie raniony tylko przez Myrdreda, lecz także przez łuczników i zbrojnych. Czym byłby mag bez swych zaklęć? Myrdred posiada dwa ich rodzaje. Pierwszy, Dispersal Dream to świetny na duże grupy wojsk czar. Za pomocą reakcji łańcuchowej potrafi zniszczyć nieskończoną ilość wrogich oddziałów - muszą one tylko stać blisko siebie. Nie zbliżaj się wtedy do nich, gdyż i twoi ludzie zginą. Zaklęcie to używaj przede wszystkim jednak na pojedynczych wrogów - np. Trowy lub bohaterów ciemności (Bahl'al). Drugi czar to Release Dream, działa on tylko na ogry, przejmując je, dzięki czemu zdobędziesz nowych sprzymierzeńców do walki z Trowami. Używaj na ogra w środku grupy, to cała będzie twoja. Czar korzysta z many, która regeneruje się, lecz powoli. Najgorzej będzie z konfrontacji z magami Trowów, które ponownie przejmują ogry na swoją stronę. Zdolności tej mogą jednak użyć oni tylko raz, ty nie masz takich ograniczeń - po prostu przejmij ogry z powrotem, jeśli oczywiście starczy ci many. W pierwszej i drugiej części gry Myrdred znany jest jako The Deceiver. Występuje w pięciu misjach. | |
RAVANNAPrzywódczyni plemienia wojowników Myrmidonów, w pierwszej oraz drugiej części znana jako Shiver. Jest szybka, atakuje tak samo szybko i z niezłą skutecznością. Jednak inni bohaterowie są od niej lepsi. W jednej z misji do niej będą schodzili się wieśniacy, których trzeba będzie uratować. Występuje w trzech misjach. | |
SARDONACJeden z Awatarów. Jest wytrzymały i nieźle macha mieczem, ale nie używaj go w ogóle do walki. Potrafi aż sześć rany użyć czaru Dispersal Dream. Rozważnie korzystaj z tego zaklęcia, zostaw sobie dwa ładunki na później, kiedy walczył będziesz z parą żelaznych Trowów. Sardonac występuje tylko w jednej misji. | |
TRAVALKrasnolud ten jest szefem kuźni. Nie jest zbyt silny ani wytrzymały, lecz potrafi używać Taina. Używając go uważaj na własne jednostki, aby ich nie wciągnąć. Traval nie będzie robił wiele - więcej uczynią jego brodaci koledzy. Występuje tylko w jednej misji. |