Misja 4 - The Pack-Mage poradnik Myth III: Era Wilka
Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019
MISJA 4 - THE PACK-MAGE
Wojska: 2 Heron Guards, 10 Warriors, 6 Archers, 2 Warlocks
Przeciwnicy: Thrall, Soulless, Wight, Myrkridian Warrior, Myrkridian Hunter, Myrkridian Pack-Mage, Thrall Peasant
Posiłki: nie ma
Cel: znajdź i zabij Myrkridian Pack-Mage
Tym razem przyjdzie nam ubić maga Myrkridii, wskrzeszającego nieumarłych. Pierwszym zadaniem będzie rozbicie kilku murów Soullessów rozstawionych na całej długości mapy. Pierwszą parę spotkasz po kilku chwilach drogi na wschód. Otocz maga wojownikami i idź w stronę Soullessów. Niech oszczepami obrywają wojownicy, a w odpowiedniej odległości mag puści większą kulę ognia. To rozwali wszystkie Soullessy. W taki sam sposób załatw wszystkie pozostałe, kilka grup liczących cztery sztuki - jeśli jakiś mag będzie miał czerwony pasek energii, to zamień go z drugim. Po załatwieniu Soullessów będziesz miał wolne pole manewru - idź na środek mapy i na wschód.
Na wzgórzu stoi trzech Soullessów (upewnij się, że masz pełną manę) - rozwal ich kulą ognia, potem z lewej wyjdzie jedenastu Thralli. Używając kul ognia, wycofując się, zabijaj ich. Tuż za nimi przyjdzie ośmiu Soullessów. Rzuć się całym wojskiem na nich - niech magowie puszczą swoje wielkie kule ognia, łucznicy strzały, potem wycofaj obie formacje, gdy wojownicy dotrą do Soullessów. Po unieszkodliwieniu Soullessów skieruj się na wschód, do przejścia przez rzekę. | |
Zwab wrogie wojsko nad rzekę, niech przed nią stoją w gotowości łucznicy i magowie. Przyjdzie do ciebie trzech Soullessów i ośmiu Thralli (Myrkridian Hunter nie przyjdzie, za to z rzeki zaczną wychodzić Wighty). Pierwszych zabiją łucznicy, drugich magowie większymi kulami ognia. Wróć się na zachód - wyjdzie stamtąd 16 Thralli. | |
Ustaw się na jakimś wzgórzu i zacznij się bronić. Nie używaj wojowników, ani Heron Guardów. Uważając na Wighty i Soullessy, które zdejmuj łucznikami (Wighty wychodzą z rzeki i próbują zajść cię od tyłu), zabij wielką armię Thralli. Przyjdzie ci się też wycofywać, gdyż nie starczy many na wszystkie potrzebne wielkie kule ognia. Po burzliwej walce wróć się do rzeki i przekrocz ją - dojdź do wzgórza, na którym znajduje się Myrkridian Pack-Mage. Poczekaj, aż mana się zregeneruje i dopiero wtedy zaatakuj. | |
Po chwili wskrzesi on cztery grupy Thrall Peasantów liczące kilkanaście osobników. Ustaw łuczników w linii, przed nimi magów - niech wielkie kule ognia wykorzystają do zabicia liczącej sześciu wrogów grupy Myrkridian Hunterów, które wybiegną z prawej. Zabijając umarłych, wojownikami obejdź łukiem z lewej lub prawej (na obrazku z lewej) wzgórze i do Pack-Mage'a - musisz się pospieszyć, gdyż może on uciec (uciekając wskrzesi jeszcze jedną grupę Thrall Peasantów, a potem ucieknie). Magowie i łucznicy poradzą sobie z "zabijaniem umarłych". Mag nie jest wytrzymały i padnie pod kilkoma ciosam mieczów i toporów. |