Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 8 - Battle To Myrgard poradnik Myth III: Era Wilka

Ostatnia aktualizacja: 2 października 2019

MISJA 8 - BATTLE TO MYRGARD

Wojska: 4 Heron Guards, 1 Dwarf

Przeciwnicy: Wight, Ghol, Ghol Brute, Ghol Priest

Posiłki: 6 Warriors, 6 Archers, 2 Warlocks

Cel: znajdź i zniszcz armię Gholi

Nareszcie krasnoludy! Co z tego, że jest ich tak mało (bo jeden), ale i tak wystarczy. Twoje zadanie polega na znalezieniu i zniszczeniu części armii Gholi. Uważałbym tylko na szamanów Gholi, gdyż ze swoim kamykiem wichury są naprawdę niebezpieczni. Zbierz wojsko i idź na północ. Z prawej wybiegnie pierwsza grupa wroga.

Jest to jeden większy Ghol (Ghol Brute) oraz dziesięć zwykłych - Misja 8 - Battle To Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Jest to jeden większy Ghol (Ghol Brute) oraz dziesięć zwykłych. Wystaw krasnala przed zbrojnych, celnym rzutem koktajlu zabij większego Gola, potem rzuć w mniejszych. Wycofaj się i na niedobitków (kilku i to do tego rannych) rzuć Heron Guardów. Idź na północ, z kałuż zaczną wychodzić Wighty (dwóch, a trzeci będzie stał nieruchomo). Zabij wszystkich (pamiętaj, że koktajle gasną w kałuży) i wracaj na południe, do miejsca gdzie zabijałeś Ghole - teraz idź na wschód.

Z lewej wybiegną trzy pary Gholi, z czego jedna składająca się z większych - Misja 8 - Battle To Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Z lewej wybiegną trzy pary Gholi, z czego jedna składająca się z większych. Przy odrobinie szczęścia nie będziesz nawet musiał używać Heron Guardów - wszystko załatwi krasnolud. Uważaj tylko na piątkę Wightów, idącą wężykiem z prawej. Co prawda wystarczy jeden celny rzut by posłać ich w niebo, jednak jeśli się zagapisz, to stracisz wojsko. W tym samym czasie ze strony odwiedzonych kałuż nadejdą posiłki. Zbierz wojsko w jedną grupę i idź na południe, do końca mapy - a później na wschód.

Poruszaj się w odpowiednim ustawieniu (zbrojni w tyle, krasnale i magowie na czele, łucznicy w linii w środku pochodu) - Misja 8 - Battle To Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Poruszaj się w odpowiednim ustawieniu (zbrojni w tyle, krasnale i magowie na czele, łucznicy w linii w środku pochodu). Gdy tylko zauważysz czerwone kropki na mapie, zatrzymaj się. Zwykłymi kulami ognia i koktajlami zabijesz dwie grupy zwykłych Gholi, które wybiegną z prawej, po czterech każda. Natomiast w czwórkę większych Gholi, którzy wybiegną ze środka, puść też większą kulę ognia, drugą kulę przeznacz na szamana, który wyjdzie z kopalni po lewej (natychmiast po puszczeniu kuli wycofaj się, aby nie użył na ciebie kamienia wichru). Zbrojnych tu zostaw, a resztą idź na wschód, a potem wejdź na górę i skieruj się na północ.

W odpowiednim ustawieniu spokojnie zabijesz wszystkie Ghole, które wybiegną z gór po prawej - Misja 8 - Battle To Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

W odpowiednim ustawieniu spokojnie zabijesz wszystkie Ghole, które wybiegną z gór po prawej. Będzie ich z dziesięć, ale przybiegać będą pojedynczo, więc kłopotów nie będzie. Idź tak, skąd przybiegały, zabij kolejnych trzech i wejdź do miejsca, gdzie trzymane są Wighty. Są ich cztery grupy, nie ma żadnej filozofii w ich zabiciu, gdyż nie ruszają się one z miejsc. Przyprowadź tu zbrojnych, a resztą idź dalej na wschód i na południe - z "bramy" prowadzącej do armii Gholi wybiegnie po kolei trzech Gholi, zabijesz ich bez problemu. Omiń bramę i idź dalej wzdłuż "muru' na południe.

Kolejna grupka Gholi wybiegnie, z tyłu pojawi się też szóstka większych Gholi, jednak zaraz zawróci i ucieknie przez drugą bramę - Misja 8 - Battle To Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Kolejna grupka Gholi wybiegnie, z tyłu pojawi się też szóstka większych Gholi, jednak zaraz zawróci i ucieknie przez drugą bramę. Nie goń ich. Przyprowadź tu zbrojnych, a łucznikami idź do kałuż w południowo wschodnim rogu mapy.

Wyjdzie tu czterech Wightów - Misja 8 - Battle To Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Wyjdzie tu czterech Wightów. Zabij wszystkich sposobem znanym z poprzednich misji (Wighty podejdą do ciebie, gdy będziesz odwrócony). Wróć się do reszty grupy.

Czas rozprawić się z armią wroga - Misja 8 - Battle To Myrgard - Myth III: Era Wilka - poradnik do gry

Czas rozprawić się z armią wroga. Jedynym problemem tutaj będą szamani Gholi, jest ich kilka. Musisz oszczędzać wielkie kule ognia, bo zdążysz wystrzelić tylko dwie. Na początku zdetonuj odpadki Wightów leżące pod "murem", pod którym stoisz. Potem rozstaw pole minowe - tak, jak pokazane jest to na rysunku. Z tyłu ustaw zbrojnych (Heron Guardów tak, aby byli na przedzie, aby mogli jako pierwsi zająć się Gholami, które wybiegną z pierwszej bramy), gdzieś na środku muru krasnala i magów, a obok nich, na wzniesieniu - łuczników. Wybierz jednego łucznika i idź do bramy (obok której rozstawiłeś pole minowe) i zacznij strzelać w Ghola, który jest najbliżej. Jak tylko zacznie uciekać, oznacza to jedno - armia na ciebie rusza. Jedna jej część pobiegnie na zbrojnych, nie musisz się nimi zajmować - spokojnie sobie poradzą. Natomiast zajmij się drugą flanką, tym bardziej, że na nią właśnie ruszą szamani. Na początku w odpowiednim momencie rzuć koktajl tak, aby zabić jak najwięcej Gholi. Wybierz maga i rozkaż mu puścić większą kulę ognia w szamana na końcu pochodu, drugi mag nich puści kulę ognia w Gholi przed szamanem. Gdy każdy z trójki - krasnal czy mag - wykona swą robotę, wycofuj go. Powinno zostać dwóch szamanów - tymi zajmą się łucznicy. Jeśli wszystko wykonasz zgodnie z planem, nie powinieneś odnieść strat.