Mortal Kombat X: Shinnok - combosy, fatality, brutality Mortal Kombat X poradnik
Ostatnia aktualizacja: 26 października 2021
Shinnok
Shinnok jest trudną postacią do opanowania ponieważ w większej mierze bazuje na pasku EX niż na zwykłych zdolnościach. W zależności od wybranego wariantu może trzymać przeciwnika na dystans lub walczyć w średnim dystansie przy pomocy kościanej broni (jako Bone Shaper zyskuje bardzo duży zasięg ciosów).
Umiejętności specjalne
Charging Shoulder
<,>+3
Shinnok szarżuje na przeciwnika barkiem odrzucając go do tyłu. Ruch ten ma całkiem spory zasięg dzięki czemu można zaskoczyć przeciwnika. Szarża dobrze sprawdza się również przy kończeniu kombosów. Wersja EX zadaje zwiększone obrażenia.
Hell Sparks
v,<+2
Shinnok wypuszcza serię 3 pocisków, które uderzają z ziemi ku górze. Każdy kolejny sięga wyżej i łącznie pokrywają cały screen. W trakcie tego ruchu możesz również wcisnąć Blok żeby zużyć jedną sztabkę EX dzięki czemu wyrzucisz przeciwnika w powietrze. Wersja EX od samego początku jest szybsza i zadaje zwiększone obrażenia.
Amulet Strike
<,>+1
Ruch, który nie ma zbyt dużego zasięgu w normalnej wersji, ale za to może pochłonąć pocisk wystrzelony przez przeciwnika. Amulet może zaabsorbować jedynie pojedynczy pocisk. Wersja EX ma zwiększony zasięg, ale wciąż absorbuje jeden pocisk.
Warianty postaci
Impostor: Shinnok jest w stanie wykraść moc przeciwnika dzięki czemu może wykonać jeden ruch specjalny z jego repertuaru (zawsze ten sam). Shinnok może również użyć teleportu (jedynie w powietrzu) z którego możesz wyprowadzać różne ataki.
Bone Shaper: Shinnok wykorzystuje kościaną broń do zadawania ciosów dzięki czemu znacznie zwiększył się jego zasięg. Świetnie sprawdza się w średnim dystansie. Za pomocą broni może wyprowadzić również jeden nieblokowalny atak, który wybija przeciwnika z równowagi. Shinnok zyskuje również pojedynczy pocisk, który leci Mid więc nie można przed nim ukucnąć.
Necromancer: Shinnok może przyzwać kościaną łapę i atakować przeciwnika z dystansu. Umiejętność ta świetnie sprawdza się do kontroli przestrzeni. Za pomocą tego ruchu można odepchnąć przeciwnika, złapać go lub wgnieść go w ziemię (kościana łapa spada z góry i jest to zagranie nieblokowane!).
Kombosy
Impostor
112, Hell Sparks(v,<+2+B na ostatnim fireballu), >>, 11, Hell Sparks(v,<+2)
Bone Shaper
>22, EX Sceptor Slam(v,>+2+B), J1, >22, Sceptor Slam(<,>+2)
Fatality
v, <, >, v, U (Mid-Screen)
Trzymaj Blok, v, U, v, U, Puść Blok, Naciśnij Blok (Mid-Screen)
Brutality
Zabij przeciwnika przy pomocy amuletu (<,>+1) cały czas trzymając 1.