Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mortal Kombat X: Ferra/Torr - combosy, fatality, brutality Mortal Kombat X poradnik

Ostatnia aktualizacja: 26 października 2021

Ferra/Torr

Unikatowa postać ponieważ mamy tutaj dwóch zawodników, a nie tylko jednego - Mortal Kombat X: Ferra/Torr - combosy, fatality, brutality - Mortal Kombat X - poradnik do gry

Unikatowa postać ponieważ mamy tutaj dwóch zawodników, a nie tylko jednego. Ferra to mała dziewczynka, która siedzi na grzbiecie wielkiego mięśniaka - Torra. Ten duży gość może wykonywać szereg ruchów, którymi wręcz dosłownie miota Ferrą lub uderza nią w przeciwnika. Dziwna taktyka, ale skuteczna!

Specjalne umiejętności

Bowl Girl

<,>+2

Torr miota Ferrą, która turla się przez całą arenę i uderza przeciwnika low. Zagranie to może być wykorzystane do kończenia kombo. Należy wziąć pod uwagę fakt, że gdy rzucisz Ferrą w przeciwnika to minie trochę czasu zanim spowrotem wróci na grzbiet Torra i przez ten czas nie będziesz w stanie korzystać z ich połączonych ciosów.

Ferra Toss

v,<+2

Zagranie overhead, które może być użyte na bliższą lub dalszą odległość. Jeśli chcesz zagrać blisko to przytrzymaj < po wykonaniu ruchu. Jeśli natomiast chcesz skorzystać z większego zasięgu, przytrzymaj > po wykonaniu ruchu. Zagranie do wykorzystania przy kończeniu kombo.

Tuck 'n' Charge

<,>+3

Kombinacja, która wywołuje mini kombo ponieważ Torr najpierw uderza przeciwnika overhead, a następnie szarżuje na niego i przebija się na drugą stronę areny. Jeśli chodzi o wersję EX tego ruchu to może być wykorzystana w dwojaki sposób. Możesz umocnić pierwszą część, czyli atak overhead, który nie będzie mógł być przerwany poprzez zwykły cios, albo wzmocnić szarżę żeby zadać dodatkowe obrażenia.

Deep Stab

v,<,>+1

Grab, który może być wykonany nawet na bloku przeciwnika. Nie ma możliwości kontynuowania kombo po tym zagraniu, ale grab sam w sobie ma spory zasięg więc może zaskoczyć przeciwnika.

Warianty postaci

Ruthless: W tym wariancie postać zyskuje zagranie overhead, które można rzucać w 3 różnych dystansach, nawet na full screen! Neutral jump z atakiem ma olbrzymi zasięg przez co możesz zacząć juggle stojąc w znacznej odległości od przeciwnika. Ferra/Torr mogą również zwiększyć zadawane obrażenia poprzez poświęcenie odrobimy własnego zdrowia (v,v+2). Buff ten można stackować 3 razy czyli stracisz 15% zdrowia, ale za to cios, który zadawał wcześniej przykładowo 7% to teraz będzie zadawał ponad 15% czyli jakiś profit jest. Biorąc pod uwagę całe kombo tego dodatkowego damage'u robi się już całkiem sporo. Duży zasięg graba.

Vicious: Wariant ten nie różni się znacznie od poprzedniego. Praktycznie masz do dyspozycji jedynie dwa nowe ruchy. Pierwszy to rzut Ferrą w stronę przeciwnika, która zacznie dźgać go swoimi ostrzami. Co ciekawe, jeśli przeciwnik rzuci w tym samym czasie pocisk to lecąca w jego stronę Ferra zneutralizuje go, a jej atak dojdzie do skutku! Druga różnica jest taka, że grab nie ma już takiego dużego zasięgu i jest znacznie wolniejszy. Co więcej, chwyt ten jest teraz interactive czyli wymaga wyboru ciosów przez gracza.

Lackey: Największa zmiana - Torr walczy bez Ferry na plecach, która kręci się gdzieś obok i obserwuje sytuację. Przez to Torr nie ma już tak dużego zasięgu na ciosach. Grab znów ma spory zasięg i świetnie łączy się w kombinacji low punch (v+2) jako opener + grab. Torr zyskuje również szarżę (<,>+4), która powala przeciwnika na ziemię. Bardzo interesujące jest to, że jeśli przeciwnik użyje jakiegoś pocisku to możesz skorzystać z Szarży, aby go zneutralizować, a Torr dalej będzie napierał na przeciwnika. Kolejny specjalny ruch to podcięcie - Torr zwija się w kulkę i turla się pod nogami przeciwnika. Co ciekawe, cios ten uderza Mid, a nie Low, jakby mogło się wydawać. Wersja EX ma znacznie większy zasięg. Ostatnim specjalnym zagraniem jest shyrjuken! Torr wyskakuje z pięścią wyciągniętą w górę i uderza przeciwnika. Świetnie sprawdza się jako ruch anti-air. Co więcej, wersja EX dodatkowo zapewnia ground bounce dzięki czemu możesz kontynuować kombo.

Kombosy

JU/F+1, <+212+4, >+2, <+121, <,>+3

<212+4, >24, X-Ray

Vicious

<23, 2+4, <121, Boss Toss(<,>+4)

Ruthless

<23, 2+4, <121, Deep Stab(v,<,>+1)

Fatality

>, <, >, <, 3 (Close)

v, <, >, <, < (Mid-Screen)

Brutality

Wykonaj w trakcie rozgrywki bieg co najmniej 3 razy po czym zabij przeciwnika szarżą (<,>+3) i trzymaj > w trakcie animacji.