Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mortal Kombat X: Scorpion - combosy, fatality, brutality Mortal Kombat X poradnik

Ostatnia aktualizacja: 26 października 2021

Scorpion

Scorpion jest klasyczną postacią, a do tego nie jest zbyt trudny do ogarnięcia także jak najbardziej polecany jest dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z serią MK - Mortal Kombat X: Scorpion - combosy, fatality, brutality - Mortal Kombat X - poradnik do gry

Scorpion jest klasyczną postacią, a do tego nie jest zbyt trudny do ogarnięcia także jak najbardziej polecany jest dla osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z serią MK. Scorpion dysponuje dobrą mobilnością za sprawą swojego teleportu za plecy przeciwnika. Jego uniwersalna mieszanka ciosów pozwala mu na dobre rozpoczynanie kombo. Ma również spore możliwości unieruchomienia przeciwnika (capture sate) przez co łatwiej jest mu wyprowadzić skuteczne kombo.

Specjalne umiejętności

Teleport

v,<+3

Popisowe zagranie Scopriona, który może przeteleportować się za plecy przeciwnika wyprowadzając natychmiastowe kopnięcie. Jeśli przeciwnik zablokuje teleport to zyskuje parę klatek na ukaranie Twojego zagrania, ale jeśli złapiesz przeciwnika w momencie, kiedy strzela jakimś pociskiem to w większości przypadków nadzieje się na to zagranie. Wersja EX teleportacji pozwala na natychmiastowe rozpoczęcie ataku na przeciwnika, jeśli pierwszy cios dosięgnie celu (nie odbija przeciwnika do tyłu). Obydwa zagrania mogą być wykonane w powietrzu, jak i na ziemi. Obydwa mogą być również anulowane przytrzymując < lub dół natychmiast po rozpoczęciu teleportacji. Przytrzymanie < sprawi, że Skorpion przeteleportuje się na dalszą część ekranu, a dół przeteleportuje postać za plecy przeciwnika, ale nie wyprowadzi ataku.

Spear

<,>+1

Kolejne popisowe zagranie Scorpiona, które zyskał na samym początku serii. Włócznia na łańcuchuu trafia przeciwnika po czym przyciąga go do Scorpiona pozwalając na kontynuowanie ataku. Jeśli przeciwnik zablokuje włócznie lub po prostu ukucnie, aby nie otrzymać żadnego damage'u to możesz zostać przez to ukarany ponieważ potrwa chwilę zanim Twoja postać wróci do równowagi. Wersja EX jest bezpieczniejsza bo na bloku nie tracisz tyle klatek, ale wciąż możesz zostać przez to ukarany, jeśli przeciwnik się przed nią uchyli i szybko znajdzie się przy Tobie. Jeśli pierwsza wzmocniona włócznia trafi możesz użyć od razu ponownie tego samego ataku, aby dodać nieco obrażeń i dodatkowo zestunować przeciwnika zamiast przyciągnąć go do siebie.

Takedown

<,>+4

Klasyczne podcięcie, które atakuje nogi przeciwnika. Może być użyte do kończenia kombosów lub w wersji EX do zadania dodatkowych obrażeń i zyskania armora.

Warianty Postaci

Ninjitsu: Skorpion dysponuje teraz mieczami, którymi może wykonywać szybkie ciosy. Co więcej, zamachując się swoim mieczem od dołu, Skorpion ma bardzo duży zasięg ciosu, a dodatkowo wybija przeciwnika w powietrze.

Hellfire: Skorpion może korzystać z kuli ognia, którą strzela na odległość, a także może na chwile opętać przeciwnika płomieniami (nie blokowalne zagranie!). Dodatkowo może otoczyć się aurą płonącego ognia, która zadaje obrażenia przeciwnikowi, który znajduje się blisko Ciebie. Warto tutaj zaznaczyć, że w trakcie aktywacji aury przy przeciwniku otrzyma on całkiem spory damage, a przyjmując kolejne ciosy na gardę będzie otrzymywał damage over time.

Inferno: Zdecydowanie postać nadająca się do zoningu. Skorpion może przyzwać pomocnika, który zaatakuje Twojego przeciwnika z powietrza (over head) lub od tyłu (high). Co więcej, Scorpion może przywołać również piekielnego stwora, który chwyci nogi przeciwnika i przytrzyma go w miejscu (low, capture state).

Kombosy

Scorpion Inferno

214, Teleport(v,<+3), 21, Grab(v,<+4), JU/F+1, 21, Spear(<,>+1), JU/F1, F+4, EX Spear (<,>+1+B)

J2, 214, Teleport(v,<+3), 2,1, Grab(v,<+4), J2, 21, Spear(<,>+1), J2, 214, EX Teleport(v,<+3+B), J4, Teleport(v,<+3).

J2, 214, Teleport(v,<+3), 2,1, Grab(v,<+4), J2, >+4, Spear(<,>+1), J2, 2,1, X-Ray

Scorpion Hellfire

J2, >+4, Flame Aura(v,<+4), 2,1,4, Teleport(v,<+3), 2,1, Spear(<,>+1), J2, 2,1,4, EX Teleport(v,<+3+Block), J4, Teleport(v,<+3).

214, Teleport(v,<+3), 21, Spear(<,>+1), JU/F+1, 21, Flame Aura(v,<+4), >+4, EX Spear (<,>+1+B)

Scorpion Ninjutsu

214, Teleport(v,<+3), 21, Spear(<,>+1), JU/F+1, 214, Teleport(v,<+3)

>+2, >+2, Spear(<,>+1), J2, J4, Teleport(v,<+3), 2,1,4, Teleport(v,<+3).

214, Spear(<,>+1), J1, JU/F+1, Air Teleport(v,<+3), 212

Fatality

v, <, >, 2 (Mid-Screen)

v, <, >, J (Mid-Screen)

Brutality

Musisz mieć więcej niż 50% zdrowia i możesz wykończyć przeciwnika przy pomocy Podwójnie Wzmocnionej Włóczni: <,>+1+Block po czym dodatkowo trzeba wcisnąć Blok)