Mortal Kombat X: Kotal Kahn - combosy, fatality, brutality Mortal Kombat X poradnik
Ostatnia aktualizacja: 26 października 2021
Kotal Kahn
Bohater ten może wydawać się defensywny ze względu na swoją masywną posturę i powolność, ale za to dysponuje ogromnymi boostami do obrażeń (szczególnie w wersji Blood God) przez co ciosy wyprowadzane przez tego bohatera naprawdę mogą zaboleć! Jako War God dodatkowo dysponuje bronią, która ma szalony zasięg ciosów!
Specjalne umiejętności
Blood Offering
>,v,<+4
Jak sama nazwa wskazuje, Kotal Kahn oferuje własną krew, aby zyskać spory buff do zadawanych obrażeń. Umiejętność ta kosztuje 10% życia postaci, a buffem objęte są 3 kolejne ataki.
Sunstone
v,>+3
Pocisk, który Kotal Kahn może wystrzelić w stronę przeciwnika. Pocisk leci powoli, ale uderza Mid więc trzeba go zablokować i nie można się przed nim uchylić. Pocisk można wystrzelić będąc pod wpływem efektu Blood Offering co zwiększy jego obrażenia.
God Ray
v,>+4
Kotal Kahn tworzy na ziemi wiązkę światła. Jeśli będzie stał w obszarze jej działania to uleczy się na 10% zdrowia. Jeśli natomiast przeciwnik będzie stał w polu rażenia światła, straci 10% życia. Promień ma bardzo dobre zastosowanie po skończeniu kombo jeśli przeciwnik trafił na ziemię ponieważ można go rzucić wprost pod niego. Wersja EX tego zagrania podwaja leczenie lub zadawane obrażenia.
Air Takedown
v,>+1
Kotal Kahn może wykonać rzut na przeciwniku w powietrzu. Świetnie spisuje się do kończenia kombinacji. Wersja EX tego zagrania dodatkowo odbija przeciwnika od ziemie dzięki czemu możesz kontynuować atak.
Mace Parry
v,>+2
Za sprawą tej umiejętności Kotal Kahn jest w stanie zatrzymać naziemne ataki fizyczne. Nie działa to na pociski lub ciosy z dodatkowym efektem. Wersja EX może być użyta szybciej i jej efekt utrzymuje się na dłuższy czas przez co przeciwnik może opóźnić swój atak.
Warianty postaci
Blood God: W tej wersji Kotal Kahn może przyzywać totemy, które nieważne gdzie zostaną postawione ponieważ działają globalnie. Jeden zwiększa zadawane obrażenia, drugi je redukuje, a trzeci zwraca zdrowie Twojej postaci przy zadawaniu ciosów przeciwnikowi. Co ciekawe, zdrowie zwracane jest dopiero chwilę po skończonym kombo, ale jeśli otrzymasz w tym czasie jakiekolwiek obrażenia to nie przywrócisz sobie ani procenta hp. Co więcej, Kotal Kahn ma również umiejętność Parry. Jeśli zablokuje cios przeciwnika to przez chwile zadaje zwiększone obrażenia. W wersji Blood God można naprawdę nieźle się naładować!
War God: Kotal Kahn może wykorzystywać wielki miecz w trakcie walki. Posiada świetne uderzenie overhead, który obejmuje całą przestrzeń od góry areny do dołu przez co nie można tego przeskoczyć. Wersja Ex dodatkowo odbija przeciwnika od ziemi dzięki czemu możesz stworzyć juggle. Kotal Kahn może również użyć miecza, aby podciąć przeciwnika (Low) lub wyprowadzić nieblokowalne zagranie (Overhead). Co ciekawe, mieczem możesz również rzucić.
Sun God: W tym wariancie masz do wykorzystania command grab dzięki któremu wysysasz nieco mocy z przeciwnika przez co wzmacniasz command grab w kolejnym użyciu. Efekt ten może stackować się 3 razy po czym możesz wykorzystać go w dwojaki sposób. Jeśli skorzystałeś/łaś z metera w trakcie detonowania buffa - odzyskasz nieco zdrowia. Jeśli natomiast nie wykorzystałeś/łaś wersji EX, naładujesz pasek Super Metera.
Kombosy
War God
<14, EX Overhead Sword Strike(v,<+1+B), >2, >1, <2, Saw Blade(v,>+2)
Sun God
>1<2, >1<2, <12, EX Air Takedown(v,>+1+B), <12, Sun God Choke(v,<+2)
Fatality
v, <, >, 1 (Close)
>, <, >, <, 2 (Close)
Brutality
Stan mniej więcej w odległości wyciągniętych ramion od przeciwnik i zabij go używając Sun Beam (v,>+4) lub God Ray (v,>+4+B).