Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Mortal Kombat X - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mortal Kombat X: Kenshi - combosy, fatality, brutality Mortal Kombat X poradnik

Ostatnia aktualizacja: 26 października 2021

Kenshi

Kenshi, pomimo tego, że jest niewidomy to dzięki swoim wyczulonym zmysłom swietnie radzi sobie na polu walki - Mortal Kombat X: Kenshi - combosy, fatality, brutality - Mortal Kombat X - poradnik do gry

Kenshi, pomimo tego, że jest niewidomy to dzięki swoim wyczulonym zmysłom swietnie radzi sobie na polu walki. Przy pomocy swoich duchowych pomocników i niezastąpionego miecza może stawicz czoła każdemu przeciwnikowi.

Umiejętności specjalne

Blade Reflect

v,<+2

Kenshi przy pomocy swojego miecza może odbijać pociski lecące w jego stronę.

Warianty postaci

Balanced: W tej formie Kensi może korzystać z pomocy duchowego sojusznika, który ma zdecydowanie większy zasięg ciosów od samego bohatera. Duch może atakować po prostej w poziomie zadając cios high/mid lub serię ciosów lub od góry w 3 różnych dystansach (overhead). Dzięki duchom Kenshi może zoneaować przeciwnika. Użyty z EX zawsze nakieruje się na przeciwnika.

Possessed: Podobny styl walki do wersji Balanced z tym, że Kenshi przyzywa ogniowego demona i zmieniają się jego ataki. Gdy demon spada z góry zadaje cios low, a nie overhead! Dysponuje on wciąż jednak tym ciosem tylko, że z bliskiej odległości. Bohater ten może przyzwać również demona z kosą, który wykona szybkie kombo 3 ciosów na przeciwniku + możliwość przerzucenia przeciwnika bliżej własnej postaci (EX). Kenshi posiada dodatkowy ruch - krótki teleport w powietrze z opadem z ciosem overhead.

Kenjutsu: W tym wariancie Kenshi w końcu sam bierze sprawy w swoje ręce i zyskuje dodatkowe ruchy przy pomocy miecza. Co więcej, dysponuje trochę jakby mocą ze starwarsa - łapanie na odległośc przy pomocy mocy i miotanie przeciwnikiem po mapie.

Kombosy

Possessed

<32, EX Demon Slam(v,<+4+B), J1, >32, Sickle Lift(v,<+1)

Kenjutsu

EX Teleslam(v,<+4+B), JU/F1, 44, <32, Rising Sword(v,<+1)

Balanced

114, Rising Karma(v,<+1), Run, >32, Tele-Flurry(<,>+3)

Fatality

<, >, <, < (Full Screen)

>, v, <, U (Mid-Screen)

Brutality

Wygraj pierwszą rundę walki za pomocą rzutu po czym w ostatniej rundzie wykonaj rzut jako ruch kończący.