Mortal Kombat X: Kung Jin - combosy, fatality, brutality Mortal Kombat X poradnik
Ostatnia aktualizacja: 26 października 2021
Kung Jin
Kung Jin jest bardzo dobrą postacią, która może reprezentować styl trzymający przeciwnika na dystans lub agresywny w średnim dystansie. Jego duży zasięg ciosów za sprawą broni, pociski różnego rodzaju i mobilność tworzą z niego naprawdę solidną postać.
Specjalne umiejętności
Air Dive Kick
V+4 (w powietrzu)
Kopnięcie, które Kung Jin może wykonać z powietrza. Po prostu nurkuje na przeciwnika z wyciągniętą noga i uderza w górne partie ciała. Atak ten może zostać wykorystanu do doskoku do przeciwnika lub ukarania go w trakcie korzystania z pocisków. Jeśli wyrzucisz przeciwnika w powietrze możesz również wykorzystać to zagranie do dodania nieco damageu. Wersja EX tego zagrania zadaje większe obrazenia i nie ma dużego opóźnienia na bloku przeciwnika.
Straight Arrow
v,>+2
Kung Jin wystrzeliwuje strzałę, która leci przez całą długość ekranu. Jak to bywa z większością pocisków, lecą high więc można się przed nimi uchylić. Wersja EX tego zagrania wystrzeliwuje 2 strzał z czego jedna uderza mid, a druga high więc trzeba to blokować i nie można się przed tym uchylić.
Up Arrow
v,<+2
Podobnie jak w przypadku zwykłej "prostej" strzały Kung Jin wystrzeliwuje pocisk tylko, że w powietrze, który może strącić skaczącego przeciwnika. Wersja EX wystrzeliwuje dwie strzały zamiast jednej. Można użyć tego zagrania, aby dodać nieco obrażeń do kombo gdy przeciwnik został wyrzucony w powietrze.
Lunge Kick
<,>+3
Kung Jin może użyć kopnięcia, aby przelecić przez pewien obszar ekranu i zadać cios. Warto tutaj zaznaczyć, że broń Kung Jina dosięga celu ZANIM zrobi to kopnięcie więc są tutaj dwa źródła obrażeń. Kopnięcie leci high więc można się tutaj uchylić jednak broń uderza nie wiedzieć czemu mid więc trzeba to blokować. Wersja EX tego zagrania zwiększa obrażenia. Przydatny cios do konczenia kombo jeśli przeciwnik odleci za daleko i nie jesteś w stanie w inny sposó go dosięgnąć.
Cartwheel Drop
v,<+4
Kopnięcie z saltem, które uderza overhead więc musi być blokowane. Przy odpowiednim timeingu możesz w ten sposó nawet ominąć cios low przeciwnika. Przydatne do kończenia kombinacji. Wersja EX tego zagrania zadaje dodatkowe obrazenia, a do tego na bloku przeciwnika zyskujesz parę klatek więc możesz kontynuować wywieranie presji.
Warianty postaci
Ancestral: Kung Jin może strzelać różnego rodzaju strzałami w zależności od tego, jaką moc kołczanu załaduje (jego kołczan świeci się na inny kolor). Ogniowy kołczan sprawia, że strzały zadają większe obrażenia i powodują efekt knock down, "stunowy" kołczan sprawia, że strzały stunują przeciwnika, a wampiryczny pozwala na obniżanie wartości metera przeciwnika.
Bojutsu: Kung Jin korzysta ze swojej broni, aby zadawać spore obrażenia z całkiem niezłego zasięgu. Możesz wykorzystać broń, aby wypuścić kulę ognia, która wędruje przez długośc ekranu. Jako, że pocisk leci mniej więcej nad wysokością głowy przeciwnika może być wykorzystany jako anti-air.
Shaolin: W tym wariancie Kung Jin może korzystać z czakramów, które uderzają bardzo szybko. Ze względu na nową broń, Jin ma szereg nowych ataków podstawowych. Pchnięcie uderza High więc łatwo je zablokować lub po prostu ukucnąć. Możesz również miotać czakramami w pozycji stojącej lub kucając (uderzają Mid więc trzeba blokować). EX wersja uderza High więc można spokojnie kucnąć, aby uniknąć obrażeń.
Kombosy
Ancestral
Stun Quiver(v,<+1), <214, Straight Arrow(v,>+2), >>, J+1, Air Dive Kick(v4), <21, Lunge Kick(<,>+3)
Bojutsu
<214, EX Bo Swing(v,<+3+B), J+1, Air Dive Kick(v+4), <21, Lunge Kick(<,>+3)
Shaolin
<214, EX Chakram(<,>+1+B), J+1, Air Dive kick(v+4), <21, Up Kick(v,<+3)
Fatality
v, >, <, 2 (Close)
>, <, v, v, 1 (Mid-Screen)
Brutality
W finałowej rundzie nie możesz zostać trafiony/na przez co najmniej 7 sekund po czym w średnim dystansie użyć Straight Arrow (v,>+2).