Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect - poradnik do gry

Mass Effect - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mass Effect: W głąb ruin - mapy Mass Effect poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 maja 2021

Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect możesz znaleźć początkową część opisu przejścia z wizyty na planecie Ilos w ramach 11 rodziału gry. Zamieściliśmy mapy planety Ilos obejmujące lokacje Wyższe ruiny, Niższe ruiny i Stacja ochrony. Znajdziesz też solucję uwzględniającą podróż w głąb ruin.

Ilos: Wyższe ruiny - mapa

LEGENDA (Mapa IL1) - Mass Effect: W głąb ruin - mapy - Mass Effect - poradnik do gry

LEGENDA (Mapa IL1):

1. Dziedziniec

A. Drzwi do archiwum

B. Do niższych ruin -> (IL2-A)

C. Do stacji ochrony -> (IL3-B)

D. Do niższych ruin -> (IL2-B)

E. Do stacji ochrony -> (IL3-A)

Ilos: Niższe ruiny - mapa

LEGENDA (Mapa IL2) - Mass Effect: W głąb ruin - mapy - Mass Effect - poradnik do gry

LEGENDA (Mapa IL2):

1. Kontrola pancerników

A. Do wyższych ruin -> (IL1-B)

B. Do wyższych ruin -> (IL1-D)

Ilos: Stacja ochrony - mapa

LEGENDA (Mapa IL3) - Mass Effect: W głąb ruin - mapy - Mass Effect - poradnik do gry

LEGENDA (Mapa IL3):

1. Terminal ochrony

2. Stanowisko naprawcze pancerników

3. Stanowisko naprawcze pancerników

4. Stanowisko naprawcze pancerników

5. Stanowisko naprawcze pancerników

A. Do wyższych ruin -> (IL1-E)

B. Do wyższych ruin -> (IL1-C)

W głąb ruin - opis przejścia

Po wylądowaniu i chwili pogoni za Sarenem zostaniemy zmuszeni do zatrzymania się i poszukania jakiegoś sposobu na wejście do środka - turianin zablokuje drzwi prowadzące w głąb ruin (IL1-A).

Na razie nie wychodzimy z Mako, lecz korzystamy z jego osłon i uzbrojenia, by oczyścić z przeciwników otaczający nas teren. Dopiero wtedy wychodzimy na zewnątrz. Powoli przesuwamy się pomiędzy osłonami, eliminując stojących przed nami gethów.

W pewnym momencie drogę zagrodzą nam dwa pancerniki. Możemy spróbować je zniszczyć, chowając się za osłoną, korzystając z przeciążenia i sabotażu oraz prowadząc ciągły ostrzał i ukrywając się jedynie przed potężnymi ładunkami energetycznymi wystrzeliwanymi w naszym kierunku.

Prostszym rozwiązaniem jest jednak skorzystanie z pobliskiego zejścia (IL1-B) i zejście na niższy poziom. Tutaj również czeka nas walka, ale ze standardowymi gethami, więc nie powinna być dla nas problemem.

Uwaga - Mass Effect: W głąb ruin - mapy - Mass Effect - poradnik do gry

Uwaga! Po drodze możemy skorzystać z konsolety (IL2-1), by dezaktywować stojące u góry pancerniki. W tym celu potrzebujemy mieć w drużynie kogoś z wysoką umiejętnością deszyfracji.

Korzystamy z południowego przejścia (IL2-B), by powrócić na górny poziom. W ten sposób uda nam się obejść wspomniane wyżej pancerniki.

Przed nami otwarta przestrzeń, na której znów czeka nas zacięta walka. Unikamy wyjścia od północy. Zamiast tego lepiej jest skorzystać z osłon, które daje nam przejście biegnące wzdłuż ściany. W trakcie starcia uważajmy na snajperów, którzy będą ostrzeliwać nas z góry, stojąc na balkonie w południowo-wschodniej części pomieszczenia. Po drodze dojdziemy do filarów, które świetnie nadają się na tymczasową osłonę.

Korzystamy z windy (IL1-E), by dostać się na teren stacji ochrony. Na jego końcu znajduje się wejście do pomieszczenia ochrony - naszego celu (IL3-1). Zanim tam jednak dojdziemy przyjdzie nam stoczyć ciężką walkę. Wśród napastników spostrzeżemy getha prime, na którym powinniśmy najpierw się skoncentrować.

Następnie, opcjonalnie, ruszamy wzdłuż pomieszczenia i korzystamy z konsol naprawczych, by przeprogramować i uaktywnić pancerniki (IL3-2,3,4,5), które zapewnią nam odpowiednie wsparcie.

Dobrą myślą jest przedarcie się na północ i wbiegnięcie na górę budynku ochrony. Stamtąd będziemy mieć świetny widok na pomieszczenie, a ściany zapewnią nam solidną osłonę.

Po skończonej walce korzystamy z panelu ochrony (IL3-1). W efekcie nie tylko otworzymy zablokowane przez Sarena drzwi, ale również uruchomimy jakiś przekaz w języku protean. Nie uda nam się jednak za wiele z niego zrozumieć.

Korzystamy ze znajdującej się na północy windy (IL3-B), by dotrzeć w pobliże Mako. Wsiadamy do pojazdu i ruszamy dotąd zamkniętą drogą.