Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect - poradnik do gry

Mass Effect - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mass Effect: Wszystkie misje - lista questów Mass Effect poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 maja 2021

Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect znajdziesz zestawienie wszystkich lokacji, które odwiedza się w trakcie zaliczania głównej fabuły. W poszczególnych rozdziałach zamieściliśmy również informacje o głównych i pobocznych questach, którymi możesz się zajmować. Skorzystanie z naszej solucji pozwoli ci ukończyć 100% zadań dostępnych w grze.

Lista lokacji i zadań

Rozdział 1 - Prolog

  1. Normandia

Rozdział 2 - Eden Prime

  1. Powierzchnia planety
  2. Port

Rozdział 3 - Cytadela (pierwsza wizyta) - lokację tę odwiedzisz też w rozdziałach 8 i 10 po to żeby wykonać nowe questy i zbadać nowe miejsca

  1. Prezydium, Wieża, Akademia SOC - mapy
  2. Flux, Okręgi, Doki - mapy
  3. Zdemaskuj Sarena
  4. Garrus, Wrex
  5. Skarga Xeltana, Metresa asari
  6. Dziwna transmisja, Zeskanuj opiekunów
  7. Fan, Prośba reporterki
  8. Namierzanie sygnału, Siostra Rity
  9. Nietypowe odczyty, Powrót do domu
  10. Dane dla Shellsa
  11. Lęki Jahleeda, Zaginieni badacze
  12. Wrogie przejęcie, Wieszcz z Prezydium
  13. Doktor Michel, Zaginieni Marines
  14. Korsarze, Zakładnik

Rozdział 4 - Normandia - powrót

  1. Opis statku - pomieszczenia i interakcje

Rozdział 5 - Therum

  1. Powierzchnia Therum
  2. Wejście do ruin
  3. Ruiny

Rozdział 6 - Feros

  1. Nadzieja Zhu - mapy
  2. Atak gethów, Gethy w tunelach
  3. Przywrócenie wody, Mięso Warrenów
  4. Przywrócenie energii, Zbadaj dostawy
  5. Niebostrada - mapy
  6. Droga do ExoGeni, Dane Gavina Hossle
  7. ExoGeni - mapy
  8. Eksploracja budynku ExoGeni
  9. Exo-Geni - drobne zadania
  10. Powrót do Nadziei Zhu
  11. Torian
  12. Matecznik Toriana - mapy
  13. Konfrontacja z Torianem

Rozdział 7 - Noveria

  1. Port Hanshan - mapy
  2. Wydostanie się z portu
  3. Przemyt
  4. Szpiegostwo, Martwi naukowcy
  5. Droga na szczyt - Dolina Aleutsk
  6. Szczyt 15 - mapy
  7. Szczyt 15 - Droga na Stację
  8. Szczyt 15 - Kolejka
  9. Stacja Szczeliniowa - mapy
  10. Na spotkanie z Benezją
  11. Matka Benezja
  12. Underlaby

Rozdział 8 - Powrót na Cytadelę

  1. Cytadela, druga wizyta - mapy
  2. Inspekcja z Przymierza, Wywiad
  3. Kwestia rodzinna, Dyplomacja asari
  4. Podłożenie pluskwy, Fan 2

Rozdział 9 - Virmire

  1. Dojazd do obozu salarian
  2. Wrex i genofagium
  3. Atak na bazę
  4. Baza - mapy
  5. Wyłączenie systemów obrony
  6. Podłożenie bomby
  7. Konfrontacja z Sarenem

Rozdział 10 - Cytadela - trzecia wizyta

  1. Cytadela, trzecia wizyta - mapy
  2. Uziemienie, Nasz najgorszy wróg
  3. Prośba negocjatora, Fan 3

Rozdział 11 - Ilos

  1. W głąb ruin - mapy
  2. Archiwa

Rozdział 12 - Ostateczna bitwa

  1. Droga na Wieżę
  2. Ostateczna konfrontacja

Dodatkowe uwagi do opisu przejścia

Tworząc poradnik wskazywaliśmy osoby, które zlecają nam poszczególne misje. Niektóre zadania dostajemy jednak losowo, na przykład po przybyciu do danego systemu czy podczas jazdy windą. W takim wypadku w opisie misji zawarte zostały informację o tym, w jaki sposób została ona zlecona. Nie gwarantujemy jednak, że dokładnie w tym samym momencie wy ją otrzymacie. Wszystko zależy od tego, jaką kolejność wykonywania zadań przyjmiecie.

Sugerujemy często zapisywać stan gry. Co prawda teoretycznie Mass Effect ma system auto-save, ale nie radzimy na nim zanadto polegać, ponieważ może się okazać, że po zabiciu zostaniecie cofnięci o całkiem spory kawałek, co do najprzyjemniejszych rzeczy z pewnością nie należy.

W opisie przejścia pojawiają się oznaczenia kolorystyczne. Wyodrębnione za pomocą koloru wyrazy w tekście należy traktować jak odnośniki.

  1. Niebieskie odsyłają do poszczególnych rozdziałów i misji.
  2. Pomarańczowe odnoszą się do umiejscowienia danego punktu na mapie (mapa może znajdować się na tej samej stronie lub na jednej z poprzednich stron tego samego rozdziału).
  3. Zielony kolor zarezerwowany jest dla uwag - istotnych wiadomości, które mogą się przydać w trakcie przechodzenia danej misji.
  4. Kolory niebieski i czerwony zostały również użyte do oznaczania ważnych opcji dialogowych / opcji zachowania powiązanych ze ścieżką idealisty oraz ścieżką renegata.