Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect - poradnik do gry

Mass Effect - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mass Effect: Kwestia rodzinna, Dyplomacja asari - Cytadela, solucja Mass Effect poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 maja 2021

Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect znajdziesz opisy przejścia pobocznych questów Kwestia rodzinna i Dyplomacja asari. Z naszej solucji dowiesz się m.in. jak załagodzić kłótnię rodzinną oraz jak dowiedzieć się o porwanej Dahlii.

W opisach przejścia obu zadań możesz znaleźć odwołania do punktów na mapach Cytadeli. Gotowe mapy znajdują się na jednej z poprzednich stron naszej solucji.

Kwestia rodzinna

W południowej części prezydium staniemy się światkami pewnej kłótni (C1a-1). Jak się okaże, sprawa dotyczy nienarodzonego dziecka i tego, czy kobieta powinna poddać je genetycznej terapii zanim przyjdzie na świat, czy też nie. Mężczyzna nalegać będzie na leczenie, przyszła matka nie będzie chciała ryzykować. Sprawy są też nieco bardziej skomplikowane ze względu na to, że ojciec dziecka, brat Michaela, nie żyje, więc pełnia decyzji spoczywa na wdowie.

Zapoznajemy się ze sprawą, a następnie wybieramy, po czyjej stronie stanąć - Mass Effect: Kwestia rodzinna, Dyplomacja asari - Cytadela, solucja - Mass Effect - poradnik do gry

Zapoznajemy się ze sprawą, a następnie wybieramy, po czyjej stronie stanąć. Później pozostanie jedynie wykorzystać urok / zastraszanie, by przekonać do swoich racji oponenta. W zależności od tego, z jakich umiejętności perswazji skorzystamy, po złagodzeniu sporu otrzymamy punkty idealisty / renegata.

Dyplomacja asari

W trakcie naszych podróży po kosmosie, po zakończeniu misji na jednej z istotnych dla wątku fabularnego planet, skontaktuje się z nami ambasadorka Nassana, prosząc o spotkanie w holu ambasady. Na miejscu (C1a-2) poznamy prośbę, jaką mieć będzie dla nas ambasadorka. Z powodu sprawowanego stanowiska znalazła się w niezbyt komfortowej sytuacji, ponieważ jej siostra, Dahlia, znalazła się w rękach porywaczy. Asari prosi nas o dyskretne załatwienie sprawy.

Bazę porywaczy znajdziemy w gromadzie Artemis Tau, w systemie Macedonia, na planecie Sharjila. Miejsce to dokładniej opisaliśmy na stronie Artemis Tau z rozdziału Niezbadany świat.

Po powrocie ze wspomnianej planety ponownie udajemy się do Nasany, by wyjaśnić sprawę. Ambasadorka zaoferuje nam nagrodę pieniężną za wykonanie zadania. Jeżeli w tym momencie skorzystamy z perswazji, zdobędziemy od niej licencję na zakup modyfikacji broni tworzonych w laboratoriach asari.