Mass Effect: Gromada lokalna - Niezbadany świat, solucja, opis przejścia Mass Effect poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 maja 2021
Gromada lokalna
13.11.1. Układ Słoneczny
System ten odblokowuje się, gdy osiągniemy 20. poziom doświadczenia.
Planeta | Zdatna do lądowania | Zdatna do badania | Znaleziska |
Księżyc | Tak | Nie | - |
Ziemia | Nie | Nie | - |
Jupiter | Nie | Nie | - |
Mars | Nie | Nie | - |
Merkury | Nie | Nie | - |
Neptun | Nie | Nie | - |
Pluton | Nie | Nie | - |
Saturn | Nie | Nie | - |
Uran | Nie | Nie | - |
Wenus | Nie | Nie | - |
Księżyc 1. Rozbita sonda 2. Teren ćwiczeń przymierza (Zbuntowana WI ) |
Zbuntowana WI
Uwaga! Spośród wszystkich misji "niezbadanego świata" wykonanie tej przynosi najwięcej pożytku i zrobienie jej jest silnie wskazane, ponieważ zapewni nam możliwość zdobycia dodatkowych specjalizacji dla naszego bohatera.
Misję otrzymamy po osiągnięciu 20 poziomu doświadczenia. Skontaktuje się z nami admirał Hackett i poprosi o pomoc w zapanowaniu nad zbuntowaną WI, która przejęła kontrolę nad znajdującym się na Księżycu kompleksem treningowym Przymierza.
Po wylądowaniu szybko docieramy na miejsce (Księżyc - 2 ). Z odległości niszczymy wieżyczki strzelnicze, a następnie podjeżdżamy bliżej. W skład kompleksu treningowego wchodzą trzy budynki. Musimy odwiedzić każdy i powyłączać znajdujące się w nich węzły Wi.I Kolejność nie ma znaczenia. Wybrany przez nas budynek stanie się stacją 1, następny stacją 2, a ostatni stacją 3.
Uwaga! Przed wejściem do środka warto zainstalować w pancerzach ulepszenia chroniące przed toksynami.
Stacja 1. Wewnątrz zastaniemy kilka latających sond szturmowych. W walce z nimi warto wykorzystać umiejętności techniczne (przeciążenie, hakowanie itp.). Kiedy wyeliminujemy ostatnią, wchodzimy do korytarza w głębi pomieszczenia. W ten sposób dojdziemy do rozwidlenia prowadzącego do dwóch sal. W każdej z nich są cztery węzły WI do zniszczenia.
Warto pamiętać, by nie podejść zbyt blisko do ostrzeliwanego przedmiotu, żeby nie oberwać w chwili wybuchu. Po wyeliminowaniu pierwszego węzła WI zacznie tłoczyć do budynku gaz, więc musimy starać się jak najszybciej pozbyć się pozostałych węzłów. Kiedy ostatni wybuchnie, pojawi się komunikat informujący o tym, że pierwsza stacja została oczyszczona.
Stacja 2. Rozkład pomieszczeń w budynku nie różni się od poprzedniego. Tu również przyjdzie nam stoczyć walkę z sondami. Tym razem jednak pojawią się wśród nich automaty wystrzeliwujące rakiety. Te zaś mogą dość szybko zredukować poziom zdrowia naszej drużyny.
Po walce idziemy na południe, by dotrzeć do dwóch pomieszczeń z węzłami WI. Po zniszczeniu pierwszego pozostałe zostaną przesłonięte barierą. Dopiero po jej zniszczeniu będziemy mogli dobrać się do układów zbuntowanej WI. Podobnie jak w poprzednim przypadku, po zniszczeniu wszystkich węzłów uzyskamy informację o wyłączeniu kolejnej stacji.
Stacja 3. - Stacja nie różni się rozkładem od poprzednich. W przejściach porozstawiano bariery, z którymi będziemy musieli się uporać, zanim ruszymy dalej. Tym razem sondy będą walczyć bardziej zaciekle, a wśród nich znajdzie się więcej wyposażonych w wyrzutnie rakiet.
Gdy oczyścimy główne pomieszczenie, pozostanie nam zniszczyć ostatnie osiem węzłów. Wszystkie osłonięte będą barierami. Gdy zniszczymy pierwszy z nich, zaczną ładować się dodatkowe sondy. Zaatakują nas w pomieszczeniu po przeciwnej stronie korytarza, więc bądźmy gotowi do walki.
Po wyłączeniu trzeciej stacji otrzymamy możliwość wyboru specjalizacji Sheparda.