Mass Effect 3: Priorytet, Tuchanka - solucja, opis przejścia Mass Effect 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 3 znajdziesz opis przejścia głównego questu Priorytet - Tuchanka. Niniejsza solucja wyjaśnia m.in. kiedy można wyruszyć do kompleksu zasłony na Tuchance, jak zachować się podczas rozmowy z Ewą, jak zwabić miażdżypaszczę, jak unikać Żniwiarza i jakie warianty posiada ważny wybór związany z Mordinem i szczepionką.
- Dotarcie do Kompleksu Zasłony na planecie Tuchanka
- Rozmowy z Ewą
- Eksploracja ruin
- Walki w ruinach
- Zwabienie miażdżypaszczy i unikanie Żniwiarza
- Ważny wybór - szczepionka i Mordin
Dotarcie do Kompleksu Zasłony na planecie Tuchanka
Zleceniodawca questu: Mordin Solus [Normandia SR-2: Centrum Informacji Bojowych]
Sposób odblokowania questu: Zadanie to otrzymasz automatycznie po zaliczeniu questu Priorytet: Sur'Kesh, aczkolwiek zanim będziesz mogł przystąpić do jego zaliczania musisz najpierw ukończyć dwa questy dla krogan (Trawers Attykański: Oddział krogan i Trawers Attykański: Raknii) lub jeden quest dla turian (Tuchanka: Pluton turian).
Po spełnieniu przedstawionych powyżej wymagań, czyli po zaliczeniu dwóch zadań dla krogan lub jednego zadania dla turian, gra po powrocie na pokład Normandii automatycznie powinna zainicjować nową scenkę z rozmowy z udziałem wszystkich zainteresowanych wyleczeniem genofagium.
Od Mordina dowiesz się, że w w celu rozprzestrzeniania szczepionki na całą planetę krogan wymagane będzie udanie się do salariańskiej konstrukcji na Tuchance zwanej Zasłoną.
Otwórz mapę galaktyki i zdecyduj się na odbycie podróży do oznaczonej przez grę Strefy DMZ Krogan. Po dotarciu na miejsce (system Aralakh) podleć do planety Tuchanka.
Uwaga - Jeżeli na powierzchni planety znajdują się aktualnie inne interaktywne punkty, to upewnij się, że wybrałeś ten właściwy, czyli Kompleks zasłony (powyższy screen).
Jeszcze przed opuszczeniem pokładu Normandii czekają Cię dwie scenki. Pierwsza z nich dotyczy planów zniszczenia znajdującego się w pobliżu Zasłony Żniwiarza, a druga to rozmowa z salariańską dalatrasą, która spróbuje odwieść Cię od pomysłu wyleczenia genofagium i będzie chciała żeby przechytrzyć krogan poprzez symulowane rozprzestrzenienie szczepionki. Nie musisz na szczęście już teraz podejmować ostatecznej decyzji w tej sprawie.
Rozmowy z Ewą
Zignoruj pierwszą rozmowę z Ewą podczas lotu, bo zostanie ona przerwana. Po dotarciu do lokacji [Tuchanka: Zasłona] od razu przystąpisz do walk i Twoim zadaniem będzie ochrona promu przed nadciągającymi zombie.
Proponuję pozostać w miejscu startu i zajmować się staranną eliminacją nadbiegających potworów, nie pozwalając na to żeby żaden z nich zbliżył się do drużyny. Jest to tym bardziej wskazane, że zombie nie dysponują atakami dystansowymi. Po wygranej bitwie [300 PD] czeka Cię nowa seria cut-scenek.
W trakcie kolejnej podróży musisz już podjąć decyzję w sprawie wyboru reakcji na pytanie ze strony Ewy.
- Jeżeli zależy Ci na zdobyciu DUŻEJ ilości punktów prawości i/lub jeżeli chcesz bezwarunkowo pomóc kroganom, to możesz już teraz wyjawić krogance plan sabotażu zaproponowany przez salariańską dalatrasę (prawa górna opcja dialogowa). Warto wiedzieć, że w takiej sytuacji zablokujesz sobie dostęp do niektórych wyborów w końcówce tego questu.
- Jeżeli zamierzasz oszukać krogan lub jeżeli nie podjąłeś jeszcze żadnej decyzji w ich sprawie, to wybierz prawą dolną opcję dialogową, czyli zachowanie prawdy dla siebie.
Eksploracja ruin
Po dotarciu w nowe miejsce zacznij od dokładnego zbadania okolicy, odnajdując trzy ulepszenia broni [Inteligentny czok II (strzelba)] [Paralizator kontaktowy II (pistolet)] [Ulepszenie magazynka II (pistolet)], fragment pancerza [Maska Pośmiertna], dwa zestawy medyczne [100 PD] [100 PD] i strzelbę [Wyrzutnia kolców Graal I].
Na koniec porozmawiaj z krogańskim zwiadowcą, co doprowadzi do wyświetlenia efektownej cut-scenki [150 PD]. Po jej obejrzeniu wybierz jedyne dostępne przejście, prowadzące do miasta pradawnych.
W trakcie przeprawy przez podziemną część ruin nie spotkasz żadnych przeciwników i nie powinieneś się też zgubić. W jednej z początkowych sal powinieneś zauważyć na ścianie prastary krogański artefakt [8500 kredytów].
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie