Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect 3 - poradnik do gry

Mass Effect 3 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Mass Effect 3: Lista questów Mass Effect 3 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 13 kwietnia 2021

Na tej stronie poradnika znajdziesz zestawienie wszystkich głównych i pobocznych questów gry Mass Effect 3, które uwzględniliśmy w naszym opisie przejścia. Dowiesz się też jaki podział zadań jest w grze i czego dotyczą ich poszczególne rodzaje.

Wszystkie główne questy Mass Effect 3

W poniższym zestawieniu uwzględniliśmy strony z opisami przejścia konkretnych misji, a także dodatkowe strony na temat przygotowań do finału kampanii i dostępnych zakończeń. #2 oraz #3 w tytule misji dotyczących Cytadeli oznacza zaplanowane powroty do tej lokacji w ramach zaliczania głównej fabuły.

  1. Priorytet - Ziemia
  2. Priorytet - Mars
  3. Priorytet - Cytadela
  4. Priorytet - Palaven
  5. Priorytet - Sur'Kesh
  6. Trawers Attykański - Oddział krogan
  7. Trawers Attykański - Raknii
  8. Tuchanka - Pluton turian
  9. Priorytet - Tuchanka
  10. Priorytet - Cytadela #2
  11. Priorytet - Mgławica Persuesza
  12. Priorytet - Pancernik gethów
  13. Rannoch - Admirał Koris
  14. Rannoch - Eskadry myśliwskie gethów
  15. Priorytet - Rannoch
  16. Priorytet - Cytadela #3
  17. Priorytet - Thessia
  18. Priorytet - Horyzont
  19. Jak przygotować się do finału kampanii?
  20. Priorytet - Kwatera główna Cerberusa
  21. Priorytet - Ziemia - finał
  22. Zakończenia gry

Misje poboczne - podział

W niniejszym poradniku poboczne zadania podzielone zostały na cztery zasadnicze grupy:

  1. Zadania na Cytadeli - To wszystkie misje, które w całości wykonuje się na Cytadeli, bez konieczności jej opuszczania.
  2. Zadania poza Cytadelą - To wszystkie misje, które wykonuje się w innych zakątkach galaktyki (np. w Akademii Grissoma).
  3. Mini-zadania - To krótkie i mało skomplikowane misje, które zazwyczaj ograniczają się do konieczności odnalezienia i dostarczenia jakiegoś przedmiotu (np. proteańskiego artefaktu).
  4. Zadania N7 - To wszystkie misje typu N7 zlecane przez specjalistkę Traynor i rozgrywane na mapkach znanych z trybu kooperacji.

Lista pobocznych questów na Cytadeli

Uwaga - Niektóre małe questy nie pojawiają się w dzienniku Sheparda (informujemy o tym na początku opisu przejścia zadania). Nie ignoruj ich, tylko również się nimi zajmuj.

  1. Cytadela - Diana Allers
  2. Cytadela - Ashley Williams
  3. Cytadela - Kaidan Alenko
  4. Cytadela - Doktor Chakwas
  5. Cytadela - Doktor Michel
  6. Cytadela - Khalisa al-Jilani
  7. Cytadela - Hanarski dyplomata
  8. Cytadela - Aria T'Loak
  9. Aria - Błękitne Słońca
  10. Aria - Krwawa Horda
  11. Aria - Zaćmienie
  12. Cytadela - Miranda Lawson
  13. Cytadela - Thane Krios
  14. Cytadela - Kelly Chambers
  15. Cytadela - Aethyta
  16. Cytadela - Inspirujące historie
  17. Cytadela - Ranny batarianin
  18. Cytadela - Batariańskie kody
  19. Cytadela - Odwet na Cerberusie
  20. Cytadela - Ambasador volusów
  21. Cytadela - Sabotaż medi-żelu

Lista pobocznych questów poza Cytadelą

Niektóre z poniższych zadań są istotne np. pod kątem spotkania ważnych NPC-ów czy rozwijania romansów. Postaraj się zaliczyć 100% z nich.

  1. Akademia Grissoma - Śledztwo
  2. Akademia Grissoma - Awaryjna ewakuacja
  3. Tuchanka - Bomba
  4. Mesana - Sygnał S.O.S.
  5. Kallini - Klasztor Ardat-Yakshi
  6. Arrae - Byli pracownicy naukowi Cerberusa

Lista mini-zadań / drobnych pobocznych questów

Uwaga - Niektóre małe questy nie pojawiają się w dzienniku Sheparda (informujemy o tym na początku opisu przejścia zadania). Nie ignoruj ich, tylko również się nimi zajmuj.

  1. Otchłań Dzierzby - Proteański obelisk
  2. Cytadela - Receptura medi-żelu dla obcych
  3. Normandia SR-2 - EDI
  4. Benning - Dowody
  5. Cytadela - Interfejsy wzmacniaczy biotycznych
  6. Pogranicze Ismaru - Komponenty prototypu
  7. Cytadela - Ulepszona sieć zasilania
  8. Małpia Grań - Sztandar Pierwszego Regimentu
  9. Irune - Księga Pleniksa
  10. Cytadela - Stabilizatory modułów grzewczych
  11. Cytadela - Barla Von
  12. Gniazdo Myszołowa - Filary Siły
  13. Normandia SR-2 - Porucznik Cortez
  14. Cytadela - Rura termiczna GX12
  15. Cytadela - Ostatnia wiadomość kroganina
  16. Cytadela - Schemat wieżyczki Cerberusa
  17. Cytadela - Szyfry Cerberusa
  18. Cytadela - Fragmenty kodu Żniwiarzy
  19. Nexus Hadesu - Proteańska sfera
  20. Dekuuna - Kodeks Starożytnych
  21. Gromada Nimbus - Biblioteka Ashy
  22. Mgławica Sileańska - Pierścienie Alune
  23. Cytadela - Lekarstwo na poparzenia chemiczne
  24. Cytadela - Trucizna Cerberusa na turian
  25. Mgławica Ateny - Posąg z okresu Hesperia
  26. Cytadela - Skamieniały kakliozaur
  27. Cytadela - Technologia zagłuszania celu
  28. Nexus Hadesu - Obelisk Karza
  29. Próg Walhalli - Proteańskie dyski z danymi
  30. Cytadela - Zasoby medyczne
  31. Cytadela - Wdowa asari
  32. Dekuuna - Ewakuacja elkorów

Lista pobocznych questów N7

Uwaga - Questy N7 mogą mieć powiązania z innymi opcjonalnymi zadaniami gry. Ewentualne odwołania znajdziesz w ich opisach przejścia.

  1. N7 - Laboratorium Cerberusa
  2. N7 - Atak Cerberusa
  3. N7 - Porwania Cerberusa
  4. N7 - Baza myśliwców Cerberusa
  5. N7 - Reaktory paliwowe
  6. N7 - Centrala komunikacyjna

Ważne informacje na temat zaliczania questów

Zadania główne

Po zakończeniu każdego głównego questu gry polecam porozmawiać ze wszystkimi członkami załogi, odczytać wiadomości na terminalu osobistym Sheparda, przejść się po Cytadeli oraz zbadać wszystkie nowo odblokowane układy gwiezdne. Zwiększy to prawdopodobieństwo odblokowania sobie dostępu do wszystkich nowych pobocznych questów.

Nowe zadania

Nie wszystkie nowe questy odblokowuje się w wyniku rozmów odbywanych z postaciami niezależnymi. Niektóre z nich dodawane są do dziennika Sheparda w momencie odnalezienia jakiegoś ważnego przedmiotu czy podsłuchania rozmowy przebywających w pobliżu postaci. Dokładne informacje na temat odblokowywania poszczególnych questów znajdują się w opisach ich przejścia.

Nazwy wszystkich zadań opisanych w poradniku pokrywają się z tym z dziennika Sheparda - Mass Effect 3: Lista questów - Mass Effect 3 - poradnik do gry

Jak korzystać z opisu przejścia?

Nazwy wszystkich zadań opisanych w poradniku pokrywają się z tym z dziennika Sheparda. Jeśli więc chcesz odnaleźć omówienie ściśle określonego questu, musisz najpierw sprawdzić jego nazwę w grze i następne odszukać go w opisie przejścia. Wyjątkiem od tej reguły są drobne questy, które nie są wyświetlane w dzienniku (np. odwiedzenie rannego kolegi w szpitalu) i rozpoznasz je po tym, że oznaczone zostały gwiazdką (*).

Na samym początku opisu każdego questu znajduje się informacja na temat jego zleceniodawcy oraz na temat wymagań do jego odblokowania. Na końcu opisu każdego questu znajduje się natomiast notka na temat następnego zadania w kolejności (oczywiście tylko wtedy gdy dany quest jest jednym z serii).

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne - Mass Effect 3: Lista questów - Mass Effect 3 - poradnik do gry

Oznaczenia kolorystyczne w poradniku

Poradnik zawiera następujące oznaczenia kolorystyczne:

  1. Kolor czerwony odnosi się do oryginalnych polskich nazw kolejnych questów (zadań).
  2. Kolor niebieski odnosi się do odwiedzanych lokacji.
  3. Kolor zielony odnosi się do odnajdywanych przedmiotów, zarówno tych, które możesz ze sobą zabrać, jak i takich, które gra pozwala jedynie obejrzeć (np. palmtop czy terminal komputerowy).
  4. Kolor pomarańczowy odnosi się do zdobywanych zasobów wojennych, danych wywiadowczych oraz punktów doświadczenia. W tym ostatni przypadku zastosowany został skrót PD. Przykładowo, [800 PD] oznacza, że za daną czynność możesz zdobyć 800 punktów doświadczenia.