Mass Effect 3: Priorytet, Sur'Kesh - solucja, opis przejścia Mass Effect 3 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 kwietnia 2021
Na tej stronie poradnika do gry Mass Effect 3 znajdziesz opis przejścia głównego questu Priorytet - Sur'Kesh. Nasza solucja informuje m.in. jak może przebiec spotkanie z salariańskim dyplomatą, gdzie jest SurKesh, gdzie przebywa Mordin, jak eliminować siły Cerberusa, jak ochraniać krogankę i jak zniszczyć mecha Atlas.
- Spotkanie z salariańską dalatrasą i krogańskim wodzem
- Rozmowy z NPC-ami i opcjonalne spotkanie z Mordinem
- Eksploracja bazy na Sur'Keshu
- Ochranianie kapsuły z kroganką
- Konfrontacja z mechem Atlas
- Końcowe walki z żołnierzami Cerberusa i powrót na Normandię
Spotkanie z salariańską dalatrasą i krogańskim wodzem
Zleceniodawca questu: Prymarcha Victus [Menae: Posterunek dowodzenia]
Sposób odblokowania questu: Zadanie to otrzymasz automatycznie po zaliczeniu questu Priorytet: Palaven.
Zadaniem wzięcia udziału w zwołanym przez Prymarchę Victusa szczycie wojennym możesz teoretycznie od razu się zająć, ale zanim to nastąpi radzę zainteresować się nowo odblokowanymi questami. W szczególności mowa tu o pobocznym queście Normandia SR-2:EDI, związanym z dziwnym zachowaniem EDI (jego opis przejścia znajdziesz w rozdziale Mini-zadania).
W celu przystąpienia do nowej głównej misji otwórz mapę galaktyki i zdecyduj się na odbycie podróży do oznaczonego przez grę Basenu Annos. Po dotarciu na miejsce (system Pranas) podleć Normandią do statków dyplomatycznych salarian i wybierz opcję dokowania.
Miejscem akcji pozostanie Normandia, gdyż na jej pokład wejdą salariańska dalatrasa oraz krogański wódz.
Uwaga - Jeżeli Wrex nadal żyje to będzie on reprezentował interesy krogan. W przeciwnym wypadku będzie go zastępował Wreav.
W szczycie wojennym oprócz wymienionych postaci udział wezmą też Shepard i Prymarcha Victus. Motywem przewodnim tego spotkania będzie uzależnienie krogańskiej pomocy od wyleczenia przez salarian genofagium. Wreav/Wrex wspomni o eksperymentach mających miejsce w jednej z baz salarian, czym zdecydowanie rozzłości dalatrasę. Gra pozwoli Ci zachować w jaki sposób odpowiedzieć na jej agresywne zaczepki i jedna z możliwości zakłada odpalenie specjalnej opcji zachowania egoizmu (lewy przycisk myszy). Niezależnie od wybranych opcji dialogowych wyruszecie w podróż do placówki badawczej na Sur'Keshu z zamiarem oswobodzenia więzionych i odpornych na genofagium krogańskich samic.
Rozmowy z NPC-ami i opcjonalne spotkanie z Mordinem
Akcja przeniesie się wkrótce do lokacji [Sur'Kesh: Baza OZS], gdzie w niezbyt przyjemnych okolicznościach powita was Padok Wiks, obiecując pełną współpracę w zwróceniu samic, na których przeprowadzane były eksperymenty. Niezależnie od wybranych opcji dialogowych Wreav/Wrex pozostanie w pobliżu promu, a Ty wraz z resztą drużyny przystąpić do eksploracji bazy.
W zależności od upodobań możesz od razu skierować się w stronę windy lub rozejrzeć się trochę po okolicy. W tym drugim przypadku polecam porozmawiać z Wreavem/Wrexem oraz z porucznikiem Tolanem lub majorem Kirrahe (ten drugi pojawi się tylko jeśli nie zginął podczas misji na Virmirze w pierwszej części serii). Na koniec ponownie zagadaj do Padoka Wiksa, który udzieli Ci pozwolenia na wejście do podziemnej części placówki.
Podejdź do windy i spróbuj wejść z nią w interakcję, a okaże się, że baza salarian została zaatakowana przez siły Cerberusa. Nie weźmiesz udziału w walkach już teraz, tak więc zaczekaj aż winda przewiezie Cię w nowe miejsce.
Tu czeka Cię rozmowa ze starym znajomym Mordinem (o ile nie zginął w poprzedniej części serii), w trakcie której na jaw wyjdzie fakt, że to on poinformował Wreava/Wrexa o przetrzymywanych krogańskich samicach. Mordin doda też, że eksperymenty przeżyła tylko jedna kroganka. Wysłuchaj rozmowy z samicą oraz z Wreavem/Wrexem, który zażąda przetransportowania jej na prom.
Eksploracja bazy na Sur'Keshu
Zacznij od rozejrzenia się po laboratorium. Możesz mianowicie wysłuchać dwóch nagrań Mordina pozostawionych na dziennikach badań, a także zabrać ze sobą ulepszenie broni [Wydłużona lufa I (karabin szturmowy)]. Próba ponownego skorzystania z windy zakończy się niepowodzeniem, albowiem siły Cerberusa podłożą w niej bombę. Musisz się w rezultacie odwrócić i skierować do alternatywnego przejścia, które po chwili zostanie odblokowane. Po znalezieniu się w niewielkim pomieszczeniu użyj drabiny.
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie