Marvel's Spider-Man: Wstąp w me progi... (Step Into My Parlour...) - solucja, opis przejścia Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Wstąp w me progi (Step Into My Parlour) to misja zakradnięcia się do apartmentu Osborna w Marvel’s Spider-Man. Solucja z naszego poradnika objaśnia jak ogłuszać strażników, gdzie jest sekretne pomieszczenie i jak zaliczyć zagadkę z makietą Oddechu Diabła (Devil’s Breath).
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2022
Poniższy rozdział solucji do gry Marvel's Spider-Man zawiera opis przejścia misji Wstąp w me progi... (Step Into My Parlour). Przed Wami ostatnia, najdłuższa i najcięższa dotąd sekwencja skradankowa w grze. MJ planuje włamać się do apartamentu Osborna. Nasz poradnik podpowiada jak używać paralizatora na strażników, gdzie są sekretne pomieszczenie w apartamencie Osborna i klucz do pokoju, a także jak zaliczyć zagadkę Oddechu Diabła (Devil's Breath), tzn. jak prawidłowo ustawić makietę 3D.
- Uzyskanie dostępu do windy i podróż do apartamentu Osborna
- Zbadanie apartamentu i otwarcie sekretnego pokoju
- Zagadka z makietą Oddechu Diabła (Devil's Breath)
- Ucieczka z apartamentu
Uzyskanie dostępu do windy i podróż do apartamentu Osborna
Misję rozpocznijcie od udania się do żółtego znacznika. Drzwi pilnowane są przez strażnika i rozwiązaniem tego problemu będzie stworzenie zamieszania. Podchodźcie do kolejnych osób z lobby i rozmawiajcie z nimi żeby je podburzyć do działania.
Po kilku dialogach zjawią się strażnicy, przejdźcie za ich plecami i wejdźcie do otwartych właśnie drzwi.
Na półce po prawej stronie korytarza leży paralizator (Stun Gun). Bardzo przyda się Wam on w tej misji - możecie ogłuszać przeciwników, gdy znajdziecie się za ich plecami. Broń wypróbujcie na strażniku, który właśnie się pojawił (Kwadrat na padzie). MJ w końcu nie jest taka bezbronna!
Schowajcie się za kosz i odwróćcie uwagę najemnika Sable z pomocą czujnika (dla przypomnienia - na padzie L2 służy do wybierania miejsca lądowania, a R1 do wykonania rzutu). Następnie ogłuszcie go i idźcie dalej.
Wejdźcie do pomieszczenia ochrony z monitorami i obezwładnijcie kolejnego mężczyznę. Podejdźcie teraz do komputera i uruchomcie windę.
Przejdźcie drzwiami do sali z innymi ludźmi. Poczekajcie, aż zjawi się Osborn, Silver Sable i ich obstawa. Następnie szybko przemknijcie się do otwartej windy - MJ dotrze do niepilnowanego mieszkania Osborna.
Zbadanie apartamentu i otwarcie sekretnego pokoju
W tym momencie możecie odetchnąć i zająć się przeszukiwaniem kolejnych pokoi. Znajdziecie tutaj naprawdę sporo obiektów, które możesz przejrzeć - wiele z nich daje informacje opcjonalne, ale fani serii wyłapią sporo smaczków.
Zlokalizujcie gabinet z biurkiem, na którym leży maska z powyższego obrazka.
Ubierzcie prototyp maski i spójrzcie na ścianę. Wykryjecie ukryte pomieszczenie.
Podejdźcie do obrazu i naciśnijcie przycisk. Następnie spróbujcie skorzystać z panelu, niestety potrzebny będzie specjalny kod.
Podejdźcie teraz do stołu obiadowego i podnieście z niego notatkę. Dowiecie się, że szyfr do zamku stanowi data wyjazdu Harry'ego z domu.
Kawałek dalej znajdziecie zamknięte pomieszczenie - to pokój Harry'ego. By zdobyć klucz, musicie wejść do sypialni Osborna, podejść do ramki ze zdjęciem jego żony i ją odwrócić.
Wejdźcie do pokoju Harrego i przeczytaj jego dziennik, by dowiedzieć się o jego chorobie. Poznacie też datę wyjazdu (nie trzeba jej zapamiętywać).
W apartamencie pojawią się najemnicy Sable. Czas na powrót do sekwencji skradankowej. Idźcie w lewo i przejdźcie do kolejnej zasłony. Poczekajcie, aż nikt nie będzie patrolował okolicy i biegnijcie w kierunku żółtego znacznika.
Poczekajcie chwilę i ogłuszcie pierwszego strażnika na swojej drodze.
Wejdźcie do kuchni i spójrzcie tak, by widzieć sytuację w salonie. Gdy teren będzie czysty, przejdźcie dalej i schowajcie się w korytarzu prowadzącym do windy.
Poczekajcie, aż strażnik przystanie i biegnijcie w lewo. Użyjcie zdobytego kodu, by wejść do sekretnego pomieszczenia.
Zagadka z makietą Oddechu Diabła (Devil's Breath)
Podejdźcie do makiety. Musicie ustawić prawidłowe dane w 3 polach schematu - vipy (VIPS), budynki Oscorp (OSCORP BUILDINGS) oraz patrole Sable (SABLE PATROLS). Rozwiązanie zagadki to:
- Vip: Dr. Michaels;
- Budynek Oscorp: Archiwa (Records);
- Patrol Sable: Bravo.
Gdy ustalicie wszystko według powyższego wzoru, wybierzcie hologram prawego budynku z powyższego obrazka. MJ zidentyfikuje budynek jako GR-27, placówkę Biotech.
Ucieczka z apartamentu
MJ narobi hałasu i zjawi się Silver Sable. Wyjdźcie z pomieszczenia i idźcie w prawo. Schowajcie się w korytarzu z windą i poczekajcie, aż minie Was strażnik. Następnie przejdźcie dalej w prawo i wejdźcie do jadłodajni.
Ogłuszcie najemnika i wejdźcie do pomieszczenia z basenem. Możecie tutaj obezwładnić kolejnego strażnika.
Unikając kolejnych wrogów, musicie dotrzeć do balkonu, gdzie będzie czekał na porażenie samotny strażnik. Sable w końcu odnajdzie MJ, która postanowi uciec skacząc z budynku, na szczęście Peter był w pogotowiu i uratował nieustraszoną reporterkę.
Nagroda: 5000 punktów doświadczenia