Marvel's Spider-Man: Scorpion i Rhino - bossowie, jak pokonać? Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Scorpion oraz Rhino to złoczyńcy z gry Marvel’s Spider-Man. Ta strona poradnika zawiera opis konfrontacji z bossami w misjach Zatrute ulice (Streets of Poison) oraz Siłacz (Heavy Hitter).
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2022
Scorpion i Rhino to potężni wrogowie, którzy na domiar złego połączyli swoje siły, by pokonać Spider-Mana. Poniższy rozdział naszego poradnika do gry Marvel's Spider-Man zawiera opisy walk z bossami Scorpion oraz Rhino. Są to różne konfrontacje - pojedynek z samym Scorpionem z głównej misji Zatrute ulice (Streets of Poison) oraz starcie z parą bossów w głównej misji Siłacz (Heavy Hitter). Dowiecie się jakie unikalne ataki posiadają bossowie i jak unikać, a także jak ogłuszać i osłabiać złoczyńców.
Rhino pojawia się też w misji fabularnej Dostawa zapasów, przy czym wtedy musicie go unikać grając jako Miles Morales. Przejdźcie do naszej solucji, jeśli macie problemy z przekradnięciem się przez obszar pilnowany przez Rhino.
- Pierwsze starcie ze Scorpionem - misja Zatrute ulice
- Główna konfrontacja z bossami Rhino i Scorpion - misja Siłacz
Pierwsze starcie ze Scorpionem - misja Zatrute ulice
Scorpion pojawi się tuż po rozpoczęciu głównej misji Zatrute ulice (Streets of Poison). Zaatakuje on z zaskoczenia Spider-Mana i doprowadzi do otrucia bohatera. Waszym priorytetem stanie się opracowanie antidotum.
Spider-Man we wspomnianej misji będzie doświadczał halucynacji. W trakcie jednej z nich dotrzecie na zawieszoną w przestrzeni arenę, na której pojawi się Scorpion (na początku "tylko" jeden, później także jego kopie).
Podstawowy atak Scorpiona to strzelanie jadem. Dodatkowo boss może też wykonywać skoki połączone z próbą użądlenia bohatera. W obu przypadkach musicie polegać na szybkich unikach.
Taktyką działania jest zatrzymywanie bossa poprzez uwięzienie go w pajęczynach - celujcie w Scorpiona i wystrzeliwujcie kolejne pajęczyny. Po tym jak Scorpion zostanie uwięziony możecie przyciągnąć się do niego (Trójkąt na padzie) i zadać mu obrażenia w walce wręcz. Atakujcie go do momentu, w którym się oswobodzi.
Zostaniecie zmuszeni do przeniesienia się na drugą arenę i ponownie przyciągajcie się do latających obiektów. W nowej lokacji pojawi się grupa Scorpionów.
Ogólna taktyka walki jest niezmieniona, przy czym musicie znacznie częściej stosować uniki, bo będziecie atakowani przez wszystkich bossów. Ponownie szukajcie okazji do uwięzienia każdej "kopii" pajęczynami po to żeby wyprowadzić własne ataki. Możecie też wspomagać się m.in. elektrycznymi sieciami. Kopie powinny na szczęście znacznie szybciej "ginąć".
Pokonanie wszystkich kopii Scorpiona odblokuje dostęp do stanowiska laboratoryjnego i pozwoli Wam dokończyć misję.
Główna konfrontacja z bossami Rhino i Scorpion - misja Siłacz
Opisywanych złoczyńców ponownie spotkacie po przystąpieniu do głównej misji Siłacz (Heavy Hitter). Po dotarciu do obszaru otoczonego kontenerami najpierw spotkacie Rhino. Scorpion dołączy do walk nieco później.
Podstawowym atakiem Rhino są szarże, których trzeba unikać (Kółko na padzie) żeby nie zderzyć się z bossem.
Szarże bossa możecie wykorzystywać do ogłuszania go. Ustawcie się w pobliżu jednego z wiszących ładunków - musicie chwytać się ich (kombinacja L1+R1 na padzie) po tym jak szarżujący Rhino znajdzie się pod nimi (przykład na obrazku). Gra powinna załączyć niewielkie spowolnienie czasu (grając na normalnym poziomie trudności) i ułatwić bezbłędną akcję.
Do ogłuszonego Rhino możecie przyciągnąć się (Trójkąt na padzie) z zamiarem wyprowadzenia ataków w walce wręcz. Atakujcie Rhino do momentu powrotu do pełni sił. Wznówcie wtedy unikanie bossa i szukajcie kolejnych okazji żeby zrzucić na niego jakiś ciężki obiekt.
Po tym jak ogłuszycie i zaatakujcie Rhino 3 razy do pojedynku dołączy Scorpion i czeka Was kolejne starcie dwóch na jednego.
Dla przypomnienia główne ataki Scorpiona to:
- plucie jadem;
- skok połączony z próbą użądlenia Spider-Mana.
W obu przypadkach musicie polegać na reagowaniu na ostrzeżenia i wykonywać perfekcyjne uniki (Kółko na padzie).
Scorpion jest bardziej problematyczny i to jego powinniście pokonać jako pierwszego. Szukajcie okazji do strzelania pajęczynami w Scorpiona po to żeby uwięzić go w miejscu. Pozwoli to Wam przyciągnąć się do niego (Trójkąt na padzie) i wyprowadzić ataki. Możecie też używać gadżetów i szczególnie pomocne są elektrosieci (Electric Web).
Równolegle musicie unikać Rhino, ale jest to łatwiejsze, bo boss ten polega wyłącznie na szarżach. Możecie ponadto dość łatwo oddalić się od niego po to żeby w większym stopniu skupić się na Scorpionie.
Po tym jak Scorpion zostanie pokonanie wznówcie atakowanie Rhino. Ponownie polegajcie na zrzucaniu na niego ciężkich przedmiotów w momencie gdy wykonuje swoje szarże. Pozwoli to zaatakować go gdy będzie w ogłuszonym stanie.
Jeśli macie problemy z pozostaniem przy użyciu, to używajcie pajęczyn żeby przemieszczać się po arenie i uciekać bossom. Pokonanie Rhino i Scorpiona doprowadzi do ich aresztowania, a Wy zakończycie misję.