Marvel's Spider-Man: Ukryte zamiary (Hidden Agenda) - solucja, opis przejścia Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Ukryte zamiary (Hidden Agenda) to główna misja w grze Marvel’s Spider-Man ze zbadania gabinetu Martina Li. Nasz poradnika zawiera solucję z opisem jak dostać się do gabinetu i jak zaliczyć zagadkę z wzorami na ścianie.
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2022
W tym rozdziale naszego poradnika do gry Marvel's Spider-Man przeczytacie opis przejścia misji Ukryte zamiary (Hidden Agenda) głównego wątku fabularnego. Peter postanawia przeszukać gabinet Martina Li i poszukać dowodów jego działalności przestępczej. Nasza solucja wyjaśnia jak dostać się do gabinetu, jak zaliczyć zagadkę z ustawieniem wzoru na ścianie i jak uniknąć pułapek.
Infiltracja gabinetu Martina Li

Udajcie się do siedziby F.E.A.S.T, gdzie Peter porozmawia z ciotką May. Po wstawce filmowej, możecie przejść się po schronisku, opcjonalnie porozmawiać z rezydentami, czy pomóc w sprzątaniu.
Waszym głównym celem jest dotarcie do gabinetu Martina Li. Drzwi frontowe są zamknięte - złapcie się kratki szybu wentylacyjnego na suficie.

Podczas przeciskania się tunelami wentylacyjnymi musicie unikać elektryczności. Strzelcie pajęczyną w puszkę z bezpiecznikami, a będziecie mogli bezpiecznie przejść dalej.
Zagadka z wzorami yin i yang na ścianie

Zeskoczcie do gabinetu Martina. Podejdźcie do biurka, otwórzcie szufladę i zabierzcie klucz z dziennika.

Podejdź teraz do obrazu na ścianie - obok niego znajduje się slot do włożenia zdobytego przed chwilą klucza.

Otwórzcie ukryty mechanizm. Musicie ustawić wzór, by przypominał znaki yin i yang. Rozwiązanie znajdziecie na ilustracji powyżej.

Wejdźcie do sekretnego pomieszczenia i zacznijcie je przeszukiwać. Możecie m.in. zbadać ramkę ze zdjęciem, folder z dokumentami i odsłuchać nagranie z dyktafonu.
Ucieczka z sekretnego pokoju


Gdy przejrzycie wszystko, Peter wpadnie w pułapkę - znajdziecie się nad naelektryzowaną podłogą.
Namierzcie obie skrzynki elektryczne i strzelcie w nie, by wyłączyć prąd. Następnie zejdźcie niżej włazem na ziemi. Wyjdźcie na zewnątrz, a natkniecie się na Martina. Po wstawce filmowej, misja dobiegnie do końca.
Nagroda: 3000 punktów doświadczenia