Marvel's Spider-Man: Wszystkie główne misje - lista Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Gra Marvel’s Spider-Man posiada długi główny wątek fabularny. Ta strona poradnika zawiera listę wszystkich głównych zadań z naszej solucji – są one obowiązkowe do odblokowania zakończenia.
Ostatnia aktualizacja: 2 sierpnia 2022
W grze Marvel's Spider-Man na główną fabułę składa się kilkadziesiąt misji, które musicie zaliczać w odgórnie narzuconej kolejności. Ta strona poradnika zawiera listę wszystkich głównych zadań wraz z krótkimi informacjami o każdym z nich. Pełną solucję do gry znajdziecie na kolejnych stronach naszego opisu przejścia.
Lista pobocznych zadań z podstawowej kampanii jest w osobnym podrozdziale poradnika.
Wszystkie główne misje gry
- Oczyszczenie drogi - To samouczek z opanowania podstaw systemu walki oraz poruszania się Spider-Manem.
- Wydarzenie wieczoru - To misja z wizyty w wieżowcu Fisk Tower oraz pokonania pierwszego głównego bossa - Kingpina.
- Moja inna praca - To zadanie z pierwszej wizyty w laboratorium Otto i rozwiązania pierwszych zagadek logicznych.
- Utrzymywanie pokoju - W ramach tej misji możecie nauczyć się aktywowania wież obserwacyjnych w mieście.
- Coś starego, coś nowego - To krótsze zadanie dotyczące odblokowania alternatywnego kostiumu Człowieka Pająka.
- Kryjówka Fiska - To misja z odblokowania Sieci uderzeniowej (Impact Web) i przejęcia kontroli nad pierwszą wrogą kryjówką.
- Szukając kultowych miejsc - Założeniem tego zadania jest przedstawienie kultowych miejsc (Landmarks) - dodatkowych aktywności.
- Niech żyje, żyje nam... - To bardzo krótka misja z wizyty w siedzibie F.E.A.S.T. z okazji przyjęcia.
- Nie dotykać eksponatów - W ramach tej misji musicie skradać się w domu aukcyjnym jako MJ i zaliczyć zagadkę ze statuą.
- Szokujący powrót - To zadanie z pościgu za złoczyńcą Shockerem, który będzie uciekał nad ulicami Nowego Jorku.
- Maska; Pamiętny dzień - To dwa bardzo krótkie zadania z pokazania maski Martinowi Li i wizyty w laboratorium.
- Projekt Harry'ego - Zadanie to ma na celu zapoznać Was z odnajdywaniem stacji badawczych i zaliczaniem ich wyzwań.
- Szok finansowy - W ramach tej misji czeka Was pełnoprawna konfrontacja ze złoczyńcą Shockerem, który napadł na bank.
- Zawiła sprawa - To zadanie z infiltracji magazynu, odnalezienia w nim skrytki oraz pościgu za wrogą ciężarówką.
- Nie ma to jak w domu - To zabawna misja z poszukiwań śmieciarki i utraconego dobytku głównego bohatera.
- Zagadka; Na sofce - To dwie krótkie misje ze spotkania Czarnej Kotki (Black Cat) oraz ponownej wizyty w FEAST.
- Kropla, która przelała czarę - To misja z zabezpieczenia placu budowy oraz pościgu za wrogim śmigłowcem.
- Nagrodę otrzymuje... - To pierwsza misja Milesa Moralesa dotycząca odnalezienia jego rodziców.
- Dwa w jednym - W zadaniu tym odwiedza się dwie wrogie lokacje, którymi są centrum recyklingu i Consolidated Shipping.
- Ukryte zamiary - To misja z zakradnięcia się do gabinetu Li oraz rozwiązania zagadki ze wzorami yin i yang.
- Nowy początek - To mniejsze zadanie z naprawienia metalowej ręki w laboratorium Otto (nowa zagadka logiczna).
- Randka - Grywalną postacią w tej misji jest MJ, która musi przekraść się przez magazyn i sfotografować plany.
- Z deszczu pod rynnę... - To misja z dotarcia do apartamentu, w którym przebywa Standish z zamiarem uratowania go.
- Co jest w pudełku? - To misja wprowadzająca do pobocznej aktywności gry - zaliczania wyzwań Taskmastera.
- Powrót do szkoły - W misji tej Człowiek Pająk odwiedza imprezę Halloweenową i musi znaleźć Isaaca Delaney.
- Spider-Haker - W zadaniu tym należy skradać się po ścianie wieżowca i unikać wykrycia przez snajperów, drony i śmigłowiec.
- Nieproszony gość - To kolejna misja skradankowa MJ, w której dziennikarka musi unikać wykrycia w bazie Sable.
- Silne powiązania - To misja z powrotu do laboratorium i rozwiązania zagadek naprawienia interfejsu neuralnego.
- Pierwszy dzień - W ramach tej misji musicie skradać się jako Miles i polegać na hakowaniu w drodze do budynku FEAST.
- Kurs kolizyjny - W trakcie zaliczania tej misji trzeba ścigać ciężarówkę i po raz pierwszy zmierzyć się z bossem Mister Negative.
- Ten, który uciekł - To ważna z misja z rozbrojenia bomby na dworcu oraz dopadnięcia Mister Negative'a w metrze.
- Przełom; Rozważania - Są to 2 krótkie misje z zaliczenia kolejnych łamigłówek w laboratorium i wizyty w FEAST.
- Z deszczu... - Spider-Man musi w tej misji pokonywać zbiegłych więźniów, a także ścigać bossa Electro.
- Pod rynnę - W misji tej należy pomóc w odbiciu 2 atakowanych posterunków policji, niszcząc przy tym transformatory.
- Podążanie za śladem - W zadaniu tym musicie rozwiązać zagadkę ze wzorcem oraz pokonać bossów Electro i Vulture w ramach wspólnej bitwy.
- Zatrute ulice - To misja z opracowania antidotum na truciznę oraz rozprawienia się po raz pierwszy z bossem Scorpion.
- Dostawa zapasów - To większa misja skradankowa Milesa, w której bohater musi unikać więźniów oraz potężnego bossa Rhino.
- Siłacz - To zadanie z większego starcia z bossami. Do pokonania są Scorpion i Rhino w ramach bitwy dwóch na jednego.
- Wstąp w me progi... - Podczas tej misji Mary Jane musi zakraść się do apartamentu Osborna oraz znaleźć i przeszukać sekretny pokój.
- Sedno sprawy - To misja z ostatecznego rozprawienia się z bossem Mister Negative oraz jego obstawą.
- Wojna i pokój - To ostatnie zadanie, w którym musicie stworzyć kostium i pokonać finałowego bossa kampanii. Odblokujecie też jedyne możliwe zakończenie.