Marvel's Spider-Man: Kropla, która przelała czarę (Straw, Meet Camel) - solucja, opis przejścia Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Kropla, która przelała czarę (Straw, Meet Camel) to tytuł jednej z większych głównych misji Marvel’s Spider-Man. Solucja z naszego poradnika wyjaśnia m.in. jak przejąć teren budowy i jak zaliczyć pościg za śmigłowcem.
Ostatnia aktualizacja: 29 lipca 2022
Poniższa strona poradnika do gry Marvel's Spider-Man zawiera solucję misji Kropla, która przelała czarę (Straw, Meet Camel). Peter musi uratować ludzi Fiska, którzy padają ofiarą nowej potęgi w mieście - Gangu Demona. Nasz opis przejścia objaśnia m.in. jak pokonać Demony z placu budowy, jak zatrzymać spadający dźwig oraz jak doścignąć i zatrzymać wrogi śmigłowiec.
Teren budowy - wieżowiec
Traficie na obszar budowy wieżowca. Spider-Man może początkowo działać z ukrycia i powinniście wykorzystać to do cichej eliminacji co najmniej kilku przestępców.
Gdy zabezpieczenie budynek, skierujcie się dalej, a natkniecie się na grupkę gangu. Zachowajcie czujność, gdyż wrogowie walczą bronią nasyconą złą energią, która zadaje bardzo dużo obrażeń. Najlepszą taktyką są uniki i szybkie kontry. Możecie też pomagać sobie dostępnymi gadżetami (np. porażanie prądem albo uwięzienie grupy Demonów z pomocą bomby).
Po pokonaniu wrogów, Peter skontaktuje się z Kingpinem. Mężczyzna podzieli się cennymi informacji, jeśli pomożecie mu ocalić jego ludzi.
Na mapie okolicy znajdziecie kilka punktów pełnych uzbrojonych wrogów. Czeka Was mnóstwo walk - starajcie się zrzucać niektórych oponentów z dachu (najlepiej po katapultowaniu ich w powietrze), by ułatwić sobie starcie.
W pewnym momencie zjawi się również brutal demonów (Demon Brute) - ten wróg jest niebywale silny. Warto użyć na nim gadżetów (świetny pomysł to porażenie go prądem), by nie dać mu szans na atak. Po wygranym pojedynku, czeka Was jeszcze kilku niemilców.
Scena z dźwigiem i pościg za śmigłowcem
Udajcie się teraz na sam szczyt budynku - obejrzycie interesującą wstawkę filmową. Musicie zaliczyć sekwencję QTE z unieruchomienia dźwigu zanim spadnie na ulicę:
- wykonajcie w sumie 3 skoki połączone z wypuszczeniem pajęczyn (przycisk X na padzie);
- uniknijcie zderzenia z wysięgnikiem (Kółko na padzie).
Rozpoczniecie pościg za helikopterem. W początkowej części pościgu skupcie się jedynie na tym żeby śmigłowiec za bardzo się nie oddalił - wystrzeliwujcie pajęczyny w stronę ścian mijanych wysokich budynków i unikajcie lądowań na dachach budynków.
W dalszej części pościgu musicie unikać wystrzeliwanych rakiet. Otrzymacie zawsze ostrzeżenie o tym (przykład na obrazku) i trzeba szybko wcisnąć przycisk uniku (Kółko na padzie).
Wasze dążenie to zbliżenie się do helikoptera, by złapać się ładunku. Musi się na nim pojawić ikona interakcji (Trójkąt na padzie).
Wbijecie się do wnętrza budynku. Musicie biec przed siebie i omijać szybko przeszkody dzięki ruchom parkourowym (przytrzymujcie R2 na padzie). Uważajcie na rakietę, którą załoga śmigłowca wystrzeli po zbliżeniu się do niego - szybko odskoczcie w bok. Złapcie się śmigłowca (Trójkąt na padzie).
Spider-Man będzie przyczepiony do dolnej części śmigłowca. Wykonujcie uniki po otrzymaniu ostrzeżenia - musicie uważać na Demona z mocami.
Wasze zadanie to przyczepianie się do bocznych ścian śmigłowca i uszkadzanie silników (szybkie wciskanie Kwadratu na mapie). Przerywajcie to, jeśli ważniejsze jest wykonanie nowego uniku.
Końcówka misji to kolejne quick time eventy:
- wypuśćcie pajęczyny w stronę 2 budynków (L2 i R2 na padzie);
- nakierujcie celownik (lewa gałka analogowa na padzie) na lecący ogon śmigłowca i wystrzelcie nową pajęczynę (R1 na padzie);
- zatrzymajcie śmigłowiec pomiędzy budynkami (wciskanie na przemian L2 i R2 na padzie).
Peter w spektakularny sposób zatrzyma helikopter. Misja zakończy się powodzeniem.
Nagroda: 2500 punktów doświadczenia