Marvel's Spider-Man: Podążanie za śladem (Picking up the Trail) - solucja, opis przejścia Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Podążanie za śladem (Picking up the Trail) to misja z gry Spider-Man z konfrontacji z bossami Electro i Vulture. Nasza solucja oprócz opisu przejścia walki zawiera też porady jak rozwiązać zagadki z ustawieniem wzoru i odczytaniem mapy.
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2022
Na tej stronie poradnika znajdziecie opis przejścia misji Podążanie za śladem (Picking up the Trail) w grze Marvel's Spider-Man. Peter musi zmierzyć się z pierwszym duetem super złoczyńców - Vulturem i Electro. Znajdziecie pełny opis walki z dwoma bossami-złoczyńcami. Oprócz tego w solucji uwzględniliśmy zagadki powiązane z początkowym śledztwem - dopasowanie wzoru i analiza mapy.
- Zbadanie miejsca ataku - zagadka ze wzorcem
- Podążanie za śladami i zbadanie mapy
- Pojedynek z bossami - Vulture i Electro
Zbadanie miejsca ataku - zagadka ze wzorcem
Udajcie się do znacznika i porozmawiajcie z policjantem. Podejdźcie teraz do tabliczki na ziemi, odwróćcie ją i rozpocznijcie badanie substancji.
Do zaliczenia jest znany rodzaj zagadki logicznej. Musicie odnaleźć wzór, który ujawni co to za substancja. Na powyższym obrazku znajdziecie rozwiązanie łamigłówki.
Podążanie za śladami i zbadanie mapy
Przeskanujcie okolicę (R3 na padzie), a pojawi się ślad substancji, za którym musicie podążać. Wspinajcie się lub biegnijcie po pionowej ścianie budynku i badajcie górne półki. Dotrzecie do szybu wentylacyjnego - przejdźcie nim do budynku.
Strzelcie w skrzynki elektryczną siecią, a odkryjecie ukrytą kryjówkę złoczyńców. Możecie przejrzeć biurka poszczególnych super-złoczyńców, by poznać ich motywy i przyczynę przyłączenia się do Doktora Octopusa. Na każdym biurku do odnalezienia są dyktafon z nagraniem do odsłuchania oraz różne obiekty powiązane z danym złoczyńcą.
Podejdźcie do mapy na skrzyni i zbadajcie ją. Następnie zlokalizujcie i naładujcie skrzynkę elektryczną, by aktywować lampę UV.
Wróćcie do mapy, a odsłonicie ukryte plany przestępców. Przyjrzyjcie się wszystkim X, by Peter odnotował zamiary złoczyńców.
Po oględzinach, podejdźcie do walizki położonej na skrzyni z napisem Icarus.
Pojedynek z bossami - Vulture i Electro
Zostaniecie pochwycony przez Vulture'a i zaczniecie walkę z bossem Electro.
Kręćcie się dookoła przeciwnika i unikajcie ataków elektrycznych Electro (Kółko na padzie). Szukajcie jednocześnie okazji do ogłuszania bossa pajęczynami - musicie w tym celu znaleźć się dostatecznie blisko Electro, namierzyć go szybko w locie i wystrzelić kilka pajęczyn (R1 na padzie).
Do ogłuszonego Electro możecie przyciągnąć się (Trójkąt na padzie) po to żeby wyprowadzić serię ataków wręcz.
Dowiecie się o transformatorze, który trzeba zniszczyć. Dotrzyjcie do niego unikając przy tym żółtych wyładowań i wystrzelcie w jego stronę pajęczyny, by doprowadzić do jego eksplozji.
Po zniszczeniu pierwszego transformatora do walk dołączy Vulture. Zacznijcie od wykonania 2 akcji jedna po drugiej:
- uniknięcie szarży Vulture'a (Kółko na padzie);
- przyciągnięcie się do bossa i wyprowadzenie kontry (Trójkąt na padzie).
Podczas starcia z Vulturem musicie łapać w locie wystrzeliwane przez niego mechaniczne pióra (kombinacja L1+R1 na padzie) po to żeby ciskać nimi w stronę bossa.
Poprawnie wykonane odrzucenie ogłuszy Vulture'a. Możecie przyciągnąć się do niego (Trójkąt na padzie) i wyprowadzić serię ataków.
W głównej części bitwy Vulture i Electro połączą siły i rozpocznie się starcie dwóch na jednego. Musicie powtarzać opisane wcześniej uniki oraz unikalne ataki. Dla przypomnienia:
- W przypadku Electro unikajcie ataków elektrycznością, a także szukajcie okazji do zatrzymywania go pajęczynami oraz niszczenia transformatorów.
- W przypadku Vulture'a unikajcie szarż, a także szukajcie okazji do łapania w locie piór i odrzucania ich w stronę bossa.
Polecamy w pierwszej kolejności atakować Vulture'a. Jego ataki dystansowe są prostsze do skontrowania i po pokonaniu go zaprzestanie dalszych ataków, pozwalając skupić się na Electro.
W końcowej części starcia czeka Was sekwencja QTE z naciskania odpowiednich przycisków:
- rzucenie fragmentem komina w Electro (na padzie przesunięcie celownika do okrągłego pola i wciśnięcie R1);
- złapanie się 2 kominów (L2 i R2 na padzie);
- uniknięcie szarży Vulture'a (Kółko na padzie).
Ponownie musicie jednocześnie walczyć z dwoma bossami, ale nie będzie to długie starcie, bo bossowie są na skraju wyczerpania. Polegajcie na poznanych technikach unikania ich ataków oraz ogłuszania ich oraz przyciągania się do nich celem zadawania im obrażeń.
Ostateczne rozprawienie się z Electro i Vulturem załączy cut-scenkę kończącą misję.
Nagroda: 5000 punktów doświadczenia