Stacje badawcze w Harlem - Marvel's Spider-Man Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
W Harlem odnajdziecie stacje badawcze, z którymi związane są następujące zadania: Wyraźnie wstrząśnięty, Problemy z wentylacją, Wstrząsając Harlemem.
Ostatnia aktualizacja: 6 września 2018
Poniższy rozdział zawiera opis wszystkich misji w stacjach badawczych w dzielnicy Harlem. Marvel's Spider-Man posiada wiele aktywności pobocznych - tym razem, odkrywamy sekrety laboratoriów Harrego.
Wyraźnie wstrząśnięty

Stacja: Bellatrix
Nagroda: +100 XP, 2 żetony badawcze.
W tym zadaniu, Spider-Man skorzysta z unikalnego gadżetu, który umożliwi mu być niewidzialnym. Twoim zadaniem jest wchodzić w pole działania dronów i nacisnąć R1, by je unieszkodliwić. Przejście przez pole siłowe maszyn jest możliwe tylko wtedy, gdy jesteś niewidzialny. Nie możesz jednak używać sieci, gdy używasz kamuflażu - musisz się przełączać i np. gdy opadasz na drona, musisz w porę stać się niewidzialny. Zadanie nie jest szczególnie trudne i nie masz na nie limitu czasowego.
Problemy z wentylacją

Stacja: Polaris
Nagroda: +100 XP, 2 żetony badawcze.
Twoim zadaniem jest dotarcie do budynku i zniszczenie 15 szybów wentylacyjnych z pomocą sieci. Korzystaj z L2 i R1, by wycelować i zniszczyć kratkę. Staraj się być wysoko i w razie potrzeb opadaj ku szybom - w locie, gdy celujesz siecią czas zwalnia i łatwo namierzyć kolejny cel. Udane trafienia dodadzą ci więcej czasu, więc nie przejmuj się małym limitem czasowym. Na koniec, udaj się na szczyt budynku i przekręć zawór, a zadanie dobiegnie do końca.
Wstrząsając Harlemem

Stacja: Aries
Nagroda: +100 XP, 2 żetony badawcze.
Aby odblokować to zadanie, musisz mieć wykupioną umiejętność "Uderzenie o Ziemię". Rozpocznij misję od wykonania wspomnianego ciosu - na mapie pojawi się lokacja zbiorników, nad którymi musisz wykonać uderzenie o ziemię. Gdy rozwalisz jeden z punktów przejdź do kolejnego - po zniszczeniu trzech z nich, misja zakończy się powodzeniem.