Marvel's Spider-Man: Modyfikacje kostiumu Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2022
Poniższy rozdział poradnika gry Marvel's Spider-Man zawiera opis wszystkich modyfikacji dostępnych dla twoich kostiumów. Kolejne modyfikacje stają się dostępne wraz z awansem na wyższy poziom i odblokowaniem kolejnych misji fabularnych.
W danym momencie, każdy kostium może mieć zamontowane 3 modyfikacje - wpłyną one na polepszenie jednej z czterech głównych statystyk kombinezonu: Obrona, Atak, Skradanie Się, Przemieszczanie.
- Technologia bitewna
- Żelowe wypełnienie
- Skaner Dalekiego Zasięgu
- Analizator bojowy
- Wyładowanie Ogniw
- Ciche kroki
- Wkłady Balistyczne
- Łupieżca
- Zasilanie kinetyczne
- Reaktywne Soczewki
- Mistrzostwo Sieci
- Pierwsza Pomoc
- Bioskaner
- Naładowane Kondesatory
- Wykrywacze Zagrożenia
- Naładowana zewnętrzna siatka
- Konwerter Metaboliczny
- Biosiatka
- Płyty Ochronne
- Podtrzymywanie Życia
- Ferromagnetyczna Uprząż
- Wyładowania Elektryczne
- Sensor Zbliżeniowy
Technologia bitewna
Koszt stworzenia: 1 żeton przestępstwa.
Opis: Ataki gadżetami generują koncentrację.
Żelowe wypełnienie
Koszt stworzenia: 1 żeton plecaków, 3 żetony przestępstw.
Opis: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od broni do walki wręcz.
Skaner Dalekiego Zasięgu
Koszt stworzenia: 1 żeton kultowych miejsc, 1 żeton plecaków.
Opis: Zwiększa zasięg skanera rzeczywistości rozszerzonej, dzięki czemu pokazuje przedmioty przeciwników z większej odległości.
Analizator bojowy
Koszt stworzenia: 1 żeton kultowych miejsc, 1 przestępstw.
Opis: Zwiększa liczbę PD otrzymywanych za pokonanych wrogów.
Wyładowanie Ogniw
Koszt stworzenia: 1 żeton kultowych miejsc, 3 żetony przestępstw.
Opis: Idealny unik tymczasowo zwiększa obrażenia.
Ciche kroki
Koszt stworzenia: 2 żetony kultowych miejsc, 1 żeton plecaków.
Opis: Przeciwnicy potrzebują więcej czasu na wykrycie cię podczas skradania.
Wkłady Balistyczne
Koszt stworzenia: 1 żetony kultowych miejsc, 2 przestępstw.
Opis: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od pocisków.
Łupieżca
Koszt stworzenia: 1 żeton badawczy, 3 żetony przestępstw.
Opis: Wykończenia zapewniają amunicję do gadżetów.
Zasilanie kinetyczne
Koszt stworzenia: 3 żetony przestępstw, 1 żeton wyzwań.
Opis: Zwiększa tempo generowania koncentracji.
Reaktywne Soczewki
Koszt stworzenia: 2 żetony badawcze, 4 żetony przestępstw.
Opis: Zmniejsza efekt działania granatów hukowych i ogłuszających.
Mistrzostwo Sieci
Koszt stworzenia: 2 żetony badawcze, 3 żetony przestępstw.
Opis: Ataki siecią generują więcej koncentracji.
Pierwsza Pomoc
Koszt stworzenia: : 2 żetony badawcze, 2 żetony przestępstw. .
Opis: Zwiększa ilość odzyskanego zdrowia przy użyciu koncentracji.
Bioskaner
Koszt stworzenia: : 3 żetony badawcze, 1 żeton baz.
Opis: Zeskanowani wrogowie pozostają podświetleni do momentu rozpoczęcia walki.
Naładowane Kondesatory
Koszt stworzenia: : 2 żetony badawcze, 1 żeton wyzwań.
Opis: Zwiększa obrażenia, gdy masz powyżej 100 pkt zdrowia.
Wykrywacze Zagrożenia
Koszt stworzenia: : 2 żetony badawcze, 1 żeton baz.
Opis: Idealny unik powoduje spowolnienie czasu.
Naładowana zewnętrzna siatka
Koszt stworzenia: : 2 żetony badawcze, 5 żetonów przestępstw.
Opis: Wydzielająca plazmę siatka elektryzuje powierzchnie kostiumu, ogłuszając przeciwników, którzy go dotkną. Musi się odnowić po aktywacji.
Konwerter Metaboliczny
Koszt stworzenia: : 3 żetony badawcze.
Opis: Szansa na wytworzenie amunicji do gadżetów przy otrzymaniu obrażeń.
Biosiatka
Koszt stworzenia: : 2 żetony kultowych miejsc, 6 żetonów przestępstw.
Opis: Możesz przyjąć obrażenia bez utraty licznika serii trafień.
Płyty Ochronne
Koszt stworzenia: : 6 żetonów przestępstw, 6 żetonów wyzwań.
Opis: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od wybuchu rakiet.
Podtrzymywanie Życia
Koszt stworzenia: : 3 żetony badawcze, 3 żetony wyzwań.
Opis: Automatycznie zużywa koncentrację, by uleczyć cię przy niskim poziomie zdrowia.
Ferromagnetyczna Uprząż
Koszt stworzenia: : 2 żetony baz, 4 żetony wyzwań.
Opis: Skraca czas działania efektu porażenia wywołanego przez pałki i broń elektryczną.
Wyładowania Elektryczne
Koszt stworzenia: : 4 żetony badawcze, 6 żetonów przestępstw.
Opis: Podczas walki w powietrzu kumulujesz ładunki elektryczne i uwalniasz je podczas walki na ziemi.
Sensor Zbliżeniowy
Koszt stworzenia: : 6 żetonów badawczych, 3 żetony kultowych miejsc.
Opis: Ujawnia na minimapie ukryte miejsca fotograficzne.