Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Marvel's Spider-Man: Modyfikacje kostiumu Marvel's Spider-Man poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2022

Poniższy rozdział poradnika gry Marvel's Spider-Man zawiera opis wszystkich modyfikacji dostępnych dla twoich kostiumów. Kolejne modyfikacje stają się dostępne wraz z awansem na wyższy poziom i odblokowaniem kolejnych misji fabularnych.

W danym momencie, każdy kostium może mieć zamontowane 3 modyfikacje - wpłyną one na polepszenie jednej z czterech głównych statystyk kombinezonu: Obrona, Atak, Skradanie Się, Przemieszczanie - Marvels Spider-Man: Modyfikacje kostiumu - Marvels Spider-Man - poradnik do gry

W danym momencie, każdy kostium może mieć zamontowane 3 modyfikacje - wpłyną one na polepszenie jednej z czterech głównych statystyk kombinezonu: Obrona, Atak, Skradanie Się, Przemieszczanie.

Technologia bitewna

Koszt stworzenia: 1 żeton przestępstwa.

Opis: Ataki gadżetami generują koncentrację.

Żelowe wypełnienie

Koszt stworzenia: 1 żeton plecaków, 3 żetony przestępstw.

Opis: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od broni do walki wręcz.

Skaner Dalekiego Zasięgu

Koszt stworzenia: 1 żeton kultowych miejsc, 1 żeton plecaków.

Opis: Zwiększa zasięg skanera rzeczywistości rozszerzonej, dzięki czemu pokazuje przedmioty przeciwników z większej odległości.

Analizator bojowy

Koszt stworzenia: 1 żeton kultowych miejsc, 1 przestępstw.

Opis: Zwiększa liczbę PD otrzymywanych za pokonanych wrogów.

Wyładowanie Ogniw

Koszt stworzenia: 1 żeton kultowych miejsc, 3 żetony przestępstw.

Opis: Idealny unik tymczasowo zwiększa obrażenia.

Ciche kroki

Koszt stworzenia: 2 żetony kultowych miejsc, 1 żeton plecaków.

Opis: Przeciwnicy potrzebują więcej czasu na wykrycie cię podczas skradania.

Wkłady Balistyczne

Koszt stworzenia: 1 żetony kultowych miejsc, 2 przestępstw.

Opis: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od pocisków.

Łupieżca

Koszt stworzenia: 1 żeton badawczy, 3 żetony przestępstw.

Opis: Wykończenia zapewniają amunicję do gadżetów.

Zasilanie kinetyczne

Koszt stworzenia: 3 żetony przestępstw, 1 żeton wyzwań.

Opis: Zwiększa tempo generowania koncentracji.

Reaktywne Soczewki

Koszt stworzenia: 2 żetony badawcze, 4 żetony przestępstw.

Opis: Zmniejsza efekt działania granatów hukowych i ogłuszających.

Mistrzostwo Sieci

Koszt stworzenia: 2 żetony badawcze, 3 żetony przestępstw.

Opis: Ataki siecią generują więcej koncentracji.

Pierwsza Pomoc

Koszt stworzenia: : 2 żetony badawcze, 2 żetony przestępstw. .

Opis: Zwiększa ilość odzyskanego zdrowia przy użyciu koncentracji.

Bioskaner

Koszt stworzenia: : 3 żetony badawcze, 1 żeton baz.

Opis: Zeskanowani wrogowie pozostają podświetleni do momentu rozpoczęcia walki.

Naładowane Kondesatory

Koszt stworzenia: : 2 żetony badawcze, 1 żeton wyzwań.

Opis: Zwiększa obrażenia, gdy masz powyżej 100 pkt zdrowia.

Wykrywacze Zagrożenia

Koszt stworzenia: : 2 żetony badawcze, 1 żeton baz.

Opis: Idealny unik powoduje spowolnienie czasu.

Naładowana zewnętrzna siatka

Koszt stworzenia: : 2 żetony badawcze, 5 żetonów przestępstw.

Opis: Wydzielająca plazmę siatka elektryzuje powierzchnie kostiumu, ogłuszając przeciwników, którzy go dotkną. Musi się odnowić po aktywacji.

Konwerter Metaboliczny

Koszt stworzenia: : 3 żetony badawcze.

Opis: Szansa na wytworzenie amunicji do gadżetów przy otrzymaniu obrażeń.

Biosiatka

Koszt stworzenia: : 2 żetony kultowych miejsc, 6 żetonów przestępstw.

Opis: Możesz przyjąć obrażenia bez utraty licznika serii trafień.

Płyty Ochronne

Koszt stworzenia: : 6 żetonów przestępstw, 6 żetonów wyzwań.

Opis: Zmniejsza obrażenia otrzymywane od wybuchu rakiet.

Podtrzymywanie Życia

Koszt stworzenia: : 3 żetony badawcze, 3 żetony wyzwań.

Opis: Automatycznie zużywa koncentrację, by uleczyć cię przy niskim poziomie zdrowia.

Ferromagnetyczna Uprząż

Koszt stworzenia: : 2 żetony baz, 4 żetony wyzwań.

Opis: Skraca czas działania efektu porażenia wywołanego przez pałki i broń elektryczną.

Wyładowania Elektryczne

Koszt stworzenia: : 4 żetony badawcze, 6 żetonów przestępstw.

Opis: Podczas walki w powietrzu kumulujesz ładunki elektryczne i uwalniasz je podczas walki na ziemi.

Sensor Zbliżeniowy

Koszt stworzenia: : 6 żetonów badawczych, 3 żetony kultowych miejsc.

Opis: Ujawnia na minimapie ukryte miejsca fotograficzne.