Marvel's Spider-Man: Dostawa zapasów (Supply Run) - solucja, opis przejścia Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Dostawa zapasów (Supply Run) to główne zadanie z konfrontacji z Rhino jako Miles Morales w grze Marvel’s Spider-Man. Solucja z naszego poradnika wyjaśnia jak unikać wykrycia prze Rhino i więźniów podczas skradania się jako Miles.
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2022
Poniższa strona poradnika zawiera szczegółową solucję misji Dostawa zapasów (Supply Run) z gry Marvel's Spider-Man. Tym razem główne skrzypce gra Miles, który postanawia na własną rękę zdobyć cenne zapasy. Z opisu przejścia dowiecie się jak unikać wykrycia przez bossa Rhino i jak pozyskać antybiotyki.
Unikanie więźniów i odnalezienie antybiotyków
Udajcie się do F.E.A.S.T. Dostaniecie telefon od Milesa, który przedstawi obraz sytuacji.
Przejmiecie kontrolę nad Milesem - idźcie przed siebie i zhakujcie światła (zwrócenie się w stronę lampy i wciśnięcie R1 na padzie). Następnie idźcie w prawo i mińcie więźnia, który odwróci się do Was plecami.
Uważając na szkło, podejdźcie do dziury w ścianie i przejdźcie dalej.
Przeszukajcie akcesoria medyczne przed sobą - niestety, nie znajdziecie wśród nich nic interesującego. Zhakujcie drona i omińcie więźnia z prawej strony, biegnąc wzdłuż skrzyń.
Włamcie się do kolejnego urządzenia i odwróćcie nim uwagę przestępcy. Następnie idźcie w lewo.
Dotrzyjcie do skrzyń i włączcie kolejne urządzenie, by utorować sobie przejście. Biegnijcie do żółtego znacznika.
Ponownie musicie skorzystać z hakowania, by odblokować dalsze przejście. Biegnijcie do namiotu z zaopatrzeniem i przeszukajcie kolejne medykamenty. Niestety, to wciąż za mało, jak na potrzeby mieszkańców F.E.A.S.T.
Podejdźcie do barykady i włączcie drona po lewej stronie. Następnie uważając na szkło i snajpera (czerwona wiązka laserowa) - przejdźcie dalej, aż do wraku samochodu. Podejdźcie do kolejnej apteczki - bingo! Niestety, radość ze znaleziska nie trwa długo, pojawi się bowiem boss Rhino.
Konfrontacja z Rhino - unikanie bossa jako Miles
Wyruszcie prosto. Rhino przebije się przez obiekty po lewej stronie, ale nie zauważy od razu Milesa. Schowajcie się za dużymi skrzyniami.
W trakcie całej tej sceny Rhino nie może Was wykryć, bo będzie to oznaczało natychmiastową porażkę. Miles nie może walczyć z wielkim bossem i jedynym rozwiązaniem będzie wydostanie się z obszaru z Rhino.
Zhakujcie lampę po prawej stronie. Zainteresuje to Rhino, który zwróci się w jej stronę. Przekradnijcie się do włazu obok bossa i zacznijcie przemieszczać się tunelem.
Nie śpieszcie się z wyjściem z tunelu po dotarciu do jego końcowej części. Zaczekajcie, aż Rhino przejdzie dalej.
Zlokalizujcie skrzynie z powyższego obrazka. Możecie wdrapywać się na nie i opuścić aktualny obszar.
W nowej lokacji sfrustrowany Rhino będzie rzucał skrzyniami. Odczekujcie za każdym razem, aż zwróci się w drugą stronę i zbliżajcie się do kolejnych "niezniszczalnych" skrzyń. Kierujcie się w stronę żółtego znacznika, a więc w przeciwnym kierunku do bossa.
Po minięciu Rhino wejdźcie do lewego kontenera i przejdźcie nim dalej. Liniowa trasa przemarszu doprowadzi Was do zejścia do kanału.
Rhino wbije się do kanału, ale nie oznacza to wykrycia. Poczekajcie, aż boss cofnie rękę, odczekajcie jeszcze chwilę i wyjdźcie z tunelu.
W nowej lokacji musicie odwrócić uwagę Rhino i możecie np. zhakować wózek widłowy z powyższego obrazka. Boss przystąpi do szarży.
Pobiegnijcie do kontenera oznaczonego żółtym znacznikiem, wykorzystując to, że Rhino jest zajęty czymś innym.
W nowej lokacji zhakujcie radio, ale nie zbliżajcie się do niego. Rhino wykona tu szarżę, odsłaniając nowe przejście.
Pozostało już Wam tylko dotrzeć do przewróconego kontenera - wyjścia. Obejrzyjcie cut-scenki m.in. z pomyślnej ucieczki z obszaru z Rhino.
Nagroda: 5000 punktów doświadczenia