Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Marvel's Spider-Man - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Marvel's Spider-Man: Kryjówka Fiska (Fisk Hideout) - solucja, opis przejścia Marvel's Spider-Man poradnik, solucja

Kryjówka Fiska (Fisk Hideout) to nazwa głównej misji do zaliczenia w grze Marvel’s Spider-Man. Solucja z naszego poradnika objaśnia m.in. jak zdobyć Sieć uderzeniową (Impact Web), a także jak sprawnie pozbyć się wrogów pilnujących kryjówki.

Ostatnia aktualizacja: 27 lipca 2022

Na poniższej stronie poradnika znajdziecie opis przejścia misji Kryjówka Fiska (Fisk Hideout) z gry Marvel's Spiderman. Czas na wzięcie udziału w pokazowym zadaniu, które przedstawi Wam kolejną aktywność poboczną z gry - przejmowanie kryjówek bandytów podległych Kingpinowi. Pomoże w tym nowy gadżet - Sieć Uderzeniowa (Impact Web).

Odblokowanie Sieci uderzeniowej (Impact Web)

Udajcie się do znacznika misji - Marvels Spider-Man: Kryjówka Fiska (Fisk Hideout) - solucja, opis przejścia - Marvels Spider-Man - poradnik do gry

Udajcie się do znacznika misji. Dotrzecie do dużego placu budowlanego.

Peter postanowi stworzyć nowy gadżet, który trochę wyrówna nierówne szanse i pomoże zniwelować dużą liczebność wrogów. Otwórzcie ekran z gadżetami i stwórzcie Sieć Uderzeniową (Impact Web). Dzięki tej "zabawce" możecie tworzyć strzały z sieci, które odrzucają wrogów do tyłu. To bardzo przydatna broń, by zepchnąć wroga w przepaść lub przyszpilić go do ściany. Możecie od razu przetestować gadżet na bandycie.

Limit sieci jest ograniczony, ale staczanie walk pozwala stopniowo uzupełniać zużyte ładunki. Pamiętajcie o używaniu koła wyboru gadżetów żeby często przełączać się pomiędzy nimi i wybierać te, których w danym momencie macie dużo w zapasie.

Zabezpieczenie pierwszej kryjówki Fiska

Rozpoczynacie to starcie w ukryciu i powinniście to wykorzystać do wykonywania ataków ogłuszających na przeciwnikach - Marvels Spider-Man: Kryjówka Fiska (Fisk Hideout) - solucja, opis przejścia - Marvels Spider-Man - poradnik do gry

Rozpoczynacie to starcie w ukryciu i powinniście to wykorzystać do wykonywania ataków ogłuszających na przeciwnikach. Nie jest to obowiązkowe w przypadku kryjówek, ale może ułatwić Wam zaliczenie lokacji. Podświetlani przeciwnicy mogą znajdować się w jednym z 2 stanów:

  1. Stan zagrożenia (Danger) - widoczny będziecie napis o niebezpieczeństwie. Zaatakowanie takiego wroga zaalarmuje innych, bo znajduje się za blisko nich lub jest w ich polu widzenia.
  2. Bezpieczny stan (Safe) - Możecie pozbyć się takiej osoby bez ryzyka, że wszczęty zostanie alarm.

Radzimy polować na samotne cele lub używać gadżetów do odciągania wrogów w ustronne miejsca.

Jeśli zostaniecie w jakimś momencie wykryci lub zrezygnujecie całkowicie ze skradania się, czekać Was będzie bezpośrednia konfrontacja z wrogami - Marvels Spider-Man: Kryjówka Fiska (Fisk Hideout) - solucja, opis przejścia - Marvels Spider-Man - poradnik do gry

Jeśli zostaniecie w jakimś momencie wykryci lub zrezygnujecie całkowicie ze skradania się, czekać Was będzie bezpośrednia konfrontacja z wrogami.

Przeciwników jest cała masa, a Waszym zadaniem jest przetrwać atak 6 fal opryszków. Nie będzie to łatwe - starajcie się korzystać z gadżetów i specjalnej umiejętności Waszego stroju. W razie potrzeb, możecie się wycofać i poczekać, aż wrogowie znów będą podatni na ogłuszenia. Wycofujcie się też jeśli potrzebujecie leczenia.

Opisywana konfrontacja jest jednym z typów aktywności pobocznych na mapie świata - są to Kryjówki Fiska - Marvels Spider-Man: Kryjówka Fiska (Fisk Hideout) - solucja, opis przejścia - Marvels Spider-Man - poradnik do gry

Opisywana konfrontacja jest jednym z typów aktywności pobocznych na mapie świata - są to Kryjówki Fiska. Kolejne możecie znaleźć w innych zakątkach mapy i mają opcjonalny charakter,ale pozwalają gromadzić żetony (tokeny).

Każda kryjówka ma swoje opcjonalne wyzwania i w przypadku opisywanej są to:

  1. wykonanie łącznie 10 finisherów (ataków kończących) na przeciwnikach - wyczekujcie pojawiania się ikon informującej o możliwej aktywacji finishera;
  2. przyszpilić 5 wrogów do ściany - pomoże Wam w tym Sieć uderzeniowa.

Po pokonaniu wrogów misja dobiegnie do końca.

Nagroda: 2500 punktów doświadczenia