Marvel's Spider-Man: Utrzymywanie pokoju (Keeping the Peace) - solucja, opis przejścia Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Utrzymywanie pokoju (Keeping the Peace) to czwarta główna misja z gry Marvel’s Spider-Man. Opis przejścia w naszym poradniku podpowiada m.in. jak aktywować wieże radiowe i powstrzymać pierwsze przestępstwa.
Ostatnia aktualizacja: 27 lipca 2022
Na tej stronie poradnika do gry Marvel's Spiderman znajdziecie opis przejścia zadania Utrzymywanie pokoju (Keeping the Peace). Misja ta wprowadzi Was w dodatkowe aktywności świata gry. Nasza solucja wyjaśnia jak aktywować wieże obserwacyjne, a także jak rozpoznawać i powstrzymywać przestępstwa w toku.
- Pierwsza wieża obserwacyjna
- Pierwsze przestępstwa
- Druga wieża obserwacyjna i pierwszy plecak
- Trzecia wieża obserwacyjna
Pierwsza wieża obserwacyjna

Kierujcie się do znacznika, a dotrzecie na szczyt siedziby policji, gdzie będzie na Was czekała Yuri Watanabe.
Po rozmowie, podejdźcie do wieży obok i rozpocznijcie dostrajanie fal dźwiękowych - jest to mini-gra, w której Waszym zadaniem jest używaniem dwóch manipulatorów (na padzie jednoczesne korzystanie z lewej i prawej gałki analogowej) do dopasowania do siebie 2 fal. Poprawne wykonanie tej czynności doprowadzi do powstania 1 zielonej fali (powyższy obrazek). Pomyślna akcja odsłoni najbliższą okolicę (cała dzielnica lub jej fragment), a także jej aktywności poboczne i wybrane znajdźki.
Pierwsze przestępstwa

Możecie zeskanować okolicę (R3 - wciśnięcie prawej gałki na padzie). Zeskoczcie na dół i kierujcie się do czerwonego trójkąta. Traficie na kolejną aktywność poboczną - przestępstwa.
Te krótkie zadania głównie opierają się na walce z wrogami, lub braniu udziału w pościgach. W tym przypadku, musicue pokonać opryszków, którzy próbują włamać się do budynku. W walce tej pojawią się wrogowie z bronią białą, którzy mogą blokować Wasze ciosy. Możecie wykonywać na nich silne ataki (przytrzymanie Kwadratu na padzie) oraz używać na nich pajęczyn. Po zaliczonym starciu dowiecie się o znaczeniu żetonów (tokenów) za powstrzymywanie przestępstw - można za nie kupować ulepszenia stroju Spider-Mana.

Po skończonej walce udajcie się do kolejnego trójkąta, a natkniecie się na kolejną próbę popełnienia przestępstwa. Tym razem ofiarą padła bezbronna kobieta. Zeskoczcie na dół i rozpocznijcie pojedynek.
Natkniecie się na nowy typ wroga - brutali (Brutes). Walczą oni podobnie jak Kingpin, zadając masę obrażeń przy trafieniu. Używajcie na nich gadżetów i starajcie się rzucać okolicznymi przedmiotami.

Na koniec drugiego starcia musicie uratować zakładnika i jest to scenka QTE. Waszym zadaniem jest nakierowanie celownika na okrągłe pole (używajcie lewej gałki analogowej na padzie), a następnie wystrzelenie pajęczyny (R1 na padzie) żeby powstrzymać uzbrojonego napastnika. Macie ograniczony czas na wykonanie tych akcji.
Druga wieża obserwacyjna i pierwszy plecak

Po walce wejdźcie na budynek obok i udajcie się do kolejnego znacznika na mapie. Czeka na Was druga wieża obserwacyjna - dostrójcie częstotliwość, a zyskacie podgląd na kolejną okolicę.
Zeskanujcie ponownie okolicę (R3 na padzie). Odkryjecie kolejne możliwe do zdobycia znajdźki - plecaki należące do Spider-Mana (Backpacks). Podejdźcie do najbliższego i przechwyćcie go. Kolekcjonowanie plecaków nagradzane jest żetonami (tokenami), które mogą być zużywane do ulepszania sprzętu.

Idźcie powstrzymać kolejne przestępstwo. Tym razem czeka na Was napad na zakład jubilerski. Pokonajcie wrogów uzbrojonych w broń palną, a zjawią się posiłki. Unieszkodliwcie opryszków, a z powodzeniem zapobiegniecie kolejnemu przestępstwu.
Trzecia wieża obserwacyjna

Ostatnim celem jest trzecia wieża obserwacyjna, która oddalona jest trochę od Waszej aktualnej pozycji. Poszybujcie nad ulicami Nowego Jorku i odsłońcie sekrety kolejnej dzielnicy. Dzięki temu, misja zakończy się sukcesem.
Nagroda: 2500 punktów doświadczenia