Marvel's Spider-Man: Nie dotykać eksponatów (Don't Touch the Art) - solucja, opis przejścia Marvel's Spider-Man poradnik, solucja
Nie dotykać eksponatów (Don’t Touch the Art) to główna misja z gry Marvel’s Spider-Man z wizyty w domu aukcyjnym. Opis przejścia z naszego poradnika podpowiada jak skradać się jako Spider-Man i jako MJ, a także jak zaliczyć zagadkę ze statuą.
Ostatnia aktualizacja: 27 lipca 2022
Na tej stronie naszego poradnika do gry Marvel's Spiderman, znajdziecie solucję jak poradzić sobie z główną misją Nie dotykać eksponatów (Dont't Touch the Art). Czas na pierwszą pracę w duecie - Mary Jane oraz Peter muszą skradać się i nasz opis przejścia podpowiada jak skutecznie unikać wykrycia. Wyjaśniamy też jak rozwiązać zagadkę ze statuą grając jako MJ.
- Infiltracja domu aukcyjnego
- Skradanie się jako Spider-Man
- Wizyta w domu aukcyjnym jako MJ
- Skradanie się jako MJ
- Zagadka ze statuą
- Powrót do Spider-Mana
Infiltracja domu aukcyjnego
W celu rozpoczęcia misji musicie przedostać się do domu aukcyjnego. Zlokalizujcie wejście do szybu wentylacyjnego na dachu i zacznijcie przeciskać się przez szyb. Dotrzecie do wnętrza budynku.
Skradanie się jako Spider-Man
Wylądujecie na rusztowaniu, nad głowami opryszków. Możecie tu przetestować odciąganie przeciwników dzięki pajęczynom - wycelujcie w ziemię, ale w zasięgu słuchu bandyty (wokół niego musi być widoczna otoczka). Udana akcja sprawi, że oddali się od reszty wrogów i będzie mógł zostać wyeliminowany bez wszczynania alarmu.
Znajdźcie na ścianie wąską kratkę szybu wentylacyjnego (powyższy obrazek) i przyciągnijcie się do niej. Przeczołgajcie się dalej. Po drodze możecie złapać stojącego pod szybem wroga i wciągnąć go do szybu (cicha eliminacja).
Zeskoczcie teraz na dół, zaczajcie się za plecami wroga i niepostrzeżenie go ogłuszcie atakiem z zaskoczenia (Stealth Takedown).
Przyciągnijcie się do kolejnego szybu wentylacyjnego i przejdźcie dalej.
Po wyjściu z szybu wycelujcie w skrzynkę z obrazka i strzelcie w nią pajęczyną. Sprawi to, że wrogowie oddalą się od siebie i staną się łatwymi celami. Wykonajcie na nich ataki z zaskoczenia.
Podejdźcie do pozostawionego aparatu fotograficznego. Obejrzycie sekwencję filmową, po której wcielicie się w MJ.
Wizyta w domu aukcyjnym jako MJ
Jako Mary Jane Watson, musicie podążać za Rose Rosemann, która oprowadza Was po domu aukcyjnym. Możecie opcjonalnie rozmawiać z kobietą i robić zdjęcia kolejnym eksponatom.
Po pewnym czasie Rose pójdzie odebrać telefon, odsłaniając przy tym tajemniczą statuę. Wyciągnijcie aparat (górny kierunek na krzyżaku pada) i zróbcie zdjęcie obiektowi (R1 na padzie). Po powrocie oprowadzającej, idźcie z nią do toalety, a obejrzycie scenkę.
Skradanie się jako MJ
Czas na krótką sekwencję skradankową - MJ nie może zostać zauważona, bo zawalicie aktualny cel misji. Przejdźcie obok statuy lwa i przyklejcie się do półek z alkoholem. Poczekajcie, aż kobieta będzie patrzyła w inną stronę i przekradnijcie się dalej.
Poczekajcie teraz, aż kobieta będzie patrzyła w inną stronę i przejdźcie do szafek po prawej stronie. Wyczujcie odpowiedni moment i dotrzyjcie do drzwi pomieszczenia ze statuą.
Zagadka ze statuą
Traficie do pokoju ze statuą. Poniżej znajdziecie rozwiązanie tej krótkiej łamigłówki:
- Podejdźcie do obrazu na ścianie z Kinpginem i zaobserwujcie wygląd statuy.
- Podejdźcie do biurka i przyjrzyjcie się ulotce znajdującej się po lewej stronie.
- Od razu podnieście zeszyt po prawej stronie i przeczytajcie instrukcję.
Podejdźcie teraz do statuy. Możecie wchodzić w interakcję z jej wybranymi fragmentami po to żeby zmieniać ich położenie.
Naciśnijcie na:
- prawą rękę (opuszczoną),
- dłoń prawej ręki,
- usta,
- podniesioną lewą rękę,
- głowę.
Powyższy obrazek pokazuje prawidłowy wygląd statuy do ustawienia.
Podejdźcie teraz do wystawy po prawej stronie i podnieście obiekt przedstawiony na powyższym obrazku
Umieśćcie zabrany obiekt w lewej dłoni figury (powyższy obrazek).
Rozwiążecie tym samym zagadkę i ponownie przejmiecie kontrolę nad Spider-Manem.
Powrót do Spider-Mana
Przyciągnijcie się do szybu wentylacyjnego i przejdźcie nim dalej. Możecie stąd po cichu wyeliminować część złoczyńców - pomagajcie sobie odwracaniem ich uwagi oraz łapaniem ich po tym jak ustawią się pod Peterem.
W końcu jednak zmuszeni będziecie stawić czoła wrogom w bezpośredniej walce. Atakujcie wrogów po kolei i reagujcie na ostrzeżenia o koniecznych unikach.
Natkniecie się na nowy typ wrogów - Demonów (Demons), którzy dzierżą broń powodującą eksplozję. Ci wrogowie zadają duże obrażenia przy trafieniu, jednak dość łatwo pokonać ich gadżetami (strzelajcie pajęczynami) i dobrze wykonanymi unikami.
Po wygranej walce czeka Was dłuższa cut-scenka z gościnnym występem pewnej bardzo znanej osoby.
Nagroda: 2750 punktów doświadczenia