LEGO Skywalker Saga: Nisko latający złom (Low Flying Garbage) - solucja, opis przejścia LEGO Skywalker Saga poradnik, solucja
Ta strona poradnika do LEGO Star Wars The Skywalker Saga zawiera opis przejścia poziomu Nisko latający złom (Low Flying Garbage) z epizodu 7 – gadżety klasy Zbieracz, myśliwce TIE, ucieczka na orbitę, wyrzutnia sieci, blaster burzący.
Ostatnia aktualizacja: 13 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry LEGO Skywalker Saga możecie znaleźć drugą część opisu przejścia epizodu 7 (Przebudzenie Mocy). Nasza solucja opisuje poziom Nisko latający złom (Low Flying Garbage) oraz towarzyszące mu zadanie z odnalezienia złomu przez Rey. Dowiecie się m.in. jak korzystać z gadżetów klasy Zbieracz, jak pozyskać nowy statek, jak niszczyć myśliwce TIE i jak uciec na orbitę.
- Złom dla złomiarza (Scrap for Scraps)
- Wybryki na posterunku (Outpost Antics)
- Nisko latający złom (Low Flying Garbage) - wyzwania
- Nisko latający złom (Low Flying Garbage) - opis przejścia
Złom dla złomiarza (Scrap for Scraps)
Po ukończeniu pierwszej misji fabularnej części 7 powrócicie do grania jako Rey.
Otrzyma ona zadanie odnalezienia 20 sztuk złomu i musicie w tym celu wyruszyć w stronę wraku niszczyciela (Star Destroyer). Do dotarcia do celu możecie użyć pojazdu lub zdecydować się na dłuższy przemarsz. Skierujcie się w stronę oznaczonego wejścia do wraku.
W okolicy jest aż 20 obiektów do zebrania i ich przybliżone lokalizacje oznaczane są okręgami na mini-mapie. Kilka sztuk złomu możecie podnieść bez spełniania żadnych dodatkowych wymagań.
Przy niektórych półkach mogą pojawiać się ikony BB-8 - są to miejsca, w których możecie skorzystać z umiejętności przyciągania się droida.
Niestety dotarcie do niektórych przedmiotów wymaga dysponowania gadżetami. Rey jest reprezentantką klasy Zbieraczy. Zlokalizujcie terminal odblokowania schematu z powyższego obrazka.
Będziecie mogli zaliczyć samouczek z wytwarzania gadżetów. Za każdym razem musicie przytrzymać Kółko / B i wybrać gadżet z listy. Warto zaznaczyć, że nie są do tego potrzebne żadne składniki i dany obiekt będziecie mogli produkować dowolną ilość razy. W danym momencie może mieć aktywny jeden gadżet.
Pierwszym stworzonym gadżetem będzie Wyrzutnia sieci (Net Launcher). Możecie używać jej na ścianach, na których są zaczepy w kształcie litery X. Po rozstawieniu sieci na takiej pionowej ścianie Rey może wspiąć się na górę. Warto zaznaczyć, że możecie rozłożyć kilka sieci obok siebie i jest to wymagane do docierania na najwyższe półki.
Po skorzystaniu po raz pierwszy z wyrzutni sieci dotrzecie na półkę, na której oprócz złomu znajdziecie drugi terminal. Użycie go odblokuje Lotnię (Glider) i zgodnie z nazwą pozwala ona używać opcji szybowania - musicie przytrzymywać w locie przycisk skoku. Przetestujcie jej działanie żeby poszybować na sąsiednią półkę.
Zepchnijcie skrzynię z półki, na której wylądowaliście, zeskoczcie na dół i przystąpcie do budowania klocków. Skonstruujecie skocznię i dotrzyjcie dzięki niej na nowy balkonik. W okolicy znajduje się niebieski terminal, z którego musi skorzystać BB-8. Dla przypomnienia musicie zaliczyć mini-grę z obracania różnymi pierścieniami i dopasowywania ich do siebie.
Poszybujcie na kolejną platformę, na której znajdziecie ostatni terminal. Skorzystanie z niego pozwoli Wam odblokować Blaster burzący (Breaker Blaster). Gadżet ten może być używany do niszczenia wszystkich obiektów mających pęknięcia i przykładową pękniętą ścianę znajdziecie tuż obok.
Po zdobyciu wszystkich gadżetów zacznijcie ich używać (w połączeniu z przyciąganiem się BB-8) do dotarcia do wszystkich pozostałych sztuk złomu z okolicy. Okręgi z mini-mapy powinny Wam bardzo ułatwić odnalezienie brakujących obiektów.
Po zebraniu 20 sztuk złomu opuśćcie wrak i wyruszcie w stronę sklepu Unkara Plutta zlokalizowanego na terenie posterunku Niima (Niima Outpost). Celem podróży jest niebieski okrąg.
Zostaniecie oszukani i musicie przystąpić do walk z najemnikami Unkara. Nie powinni oni stanowić dużego zagrożenia. Po walkach dotrzyjcie do kolejnego niebieskiego okręgu żeby porozmawiać z Finnem.
Wybryki na posterunku (Outpost Antics)
Nowy cel misji dotyczy ucieczki przed siłami Najwyższego Porządku (First Order). Nie próbujcie eliminować wszystkich wrogów z okolicy, bo na miejsce pokonanych pojawią się kolejni.
Dotrzyjcie do stoczni - musicie przystąpić tu do budowy. Skonstruujcie niebieski terminal, z którego musi skorzystać BB-8.
Po obejrzeniu nowej scenki przerywnikowej wyruszcie w stronę przejścia gdzie znajdowała się wcześniej brama. Próba skorzystania z lewego statku zakończy się jego zniszczeniem. Musicie zamiast tego zająć miejsce na pokładzie "złomu" - prawego statku. Awansujecie do poziomu Nisko latający złom.
Nisko latający złom (Low Flying Garbage) - wyzwania
Poziom ten posiada 3 wyzwania:
- Coraz lepiej mi idzie (Getting Pretty Good at This) - Musicie pokonać 3 myśliwce TIE w 5 sekund. Powinniście być w stanie zaliczyć to wyzwanie bez specjalnego przygotowania. Warto poczekać na początek jednej z bitew, prowadzić nieprzerwany ostrzał i szybko namierzać kolejne myśliwce.
- Niskie loty (How Low Can You Go?) - Musicie zgubić lub pokonać wroga, przelatując przez szczątki na Cmentarzysku Statków. Przykładowe szczątki pokazuje dołączony obrazek. Jest ich sporo w okolicy i oprócz zaliczenia wyzwania możecie przy okazji zdobyć też monety lub nawet minizestaw.
- Trudniej bez drugiego pilota (Not So Easy Without a Co-Pilot!) - Musicie uniknąć namierzającego pocisku lub rakiety wroga.
Nisko latający złom (Low Flying Garbage) - opis przejścia
Etap ten w całości rozgrywany jest w powietrzu. Najważniejszą podpowiedzią na jego temat jest to, że zgodnie z jego nazwą powinniście unikać latania na dużej wysokości. Wasz statek może wtedy zostać namierzony, przy czym nie oznacza to automatycznej porażki - możecie wykonać beczkę żeby przerwać namierzanie i uniknąć trafienia (L1+R1 lub LB+RB na padzie).
W pierwszej części misji musicie pokonać 3 grupy myśliwców TIE (TIE Fighter), które składają się kolejno z 7, 10 i 12 statków. Wrogie myśliwce powinny eksplodować już po krótkim ostrzale, tak więc nie musicie obawiać się przewagi liczebnej z ich strony.
Po zestrzeleniu wszystkich myśliwców otrzymacie zadanie użycia torpedy na wraku niszczyciela. Skorzystajcie ze znaczników celu misji żeby pozyskać torpedę, a następnie rozpocznijcie lot w stronę wraku. Musicie zaczekac aż proces namierzania dobiegnie końca - dopiero wtedy wystrzelcie torpedę.
Po tym jak wlecicie do wraku zajmujcie się niszczeniem kolejnych myśliwców TIE. Scena przelotu przez wrak jest ostatnią w tej misji i wkrótce załączy się filmik przerywnikowy kończący poziom.