Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia LEGO Skywalker Saga poradnik, solucja

Ta strona poradnika do LEGO Skywalker Saga zawiera opis przejścia poziomu C-3PO-nie! (C-3P-Oh no!) z epizodu 9 – skradanie się w Kijimi, maszyny UA-TT.

Ostatnia aktualizacja: 30 maja 2022

Na tej stronie poradnika do gry LEGO Skywalker Saga znajdziecie trzecią część opisu przejścia epizodu 9 (Skywalker Odrodzenie). Omawia ona przede wszystkim misję fabularnę C-3PO-nie! (C-3P-Oh no!), a także towarzyszące jej mniejsze zadania. Nasza solucja podpowiada m.in. jak przejść Poe i Rey przez jaskinie z zadaniem uratowania innych bohaterów, jak skradać się w trakcie głównej misji, jak po cichu eliminować strażników, a także jak sabotować reflektory maszyn UA-TT.

Pod ruchomym błotem (Beneath the Shifting Mires)

Po zaliczeniu drugiej misji fabularnej epizodu 9 znajdziecie się w jaskini (Vexis Cave) i wkrótce dowiecie się o konieczności dotarcia do pozostałych bohaterów - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Po zaliczeniu drugiej misji fabularnej epizodu 9 znajdziecie się w jaskini (Vexis Cave) i wkrótce dowiecie się o konieczności dotarcia do pozostałych bohaterów.

Poe i Rey muszą współpracować od samego początku. Plan działania jest następujący:

  1. Wdrapcie się Rey po siatce na prawą półkę.
  2. Złapcie się Poem prawej dźwigni (powyższy obrazek).
  3. Szybko przełączcie się na Rey i przeskoczcie na nowo obniżoną platformę zanim ponownie podniesie się.
  4. Powtórzcie ten schemat z lewą dźwignią - po złapaniu się jej grając jako Poe wybierzcie szybko Rey i przeskoczcie na nową półkę.
Rey w pojedynkę musi kontynuować przeprawę po górnych obszarach niedostępnych chwilowo dla Poego - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Rey w pojedynkę musi kontynuować przeprawę po górnych obszarach niedostępnych chwilowo dla Poego. Skorzystajcie po drodze z drążka. W miejscu z obrazka musicie przebiec po ścianie. Zadbajcie o prawidłowe wybranie miejsca rozpoczęcia biegu, bo jest ryzyko, że gra może źle odczytać Wasz ruch i po spadnięciu na dół trzeba byłoby powtórzyć poprzednie kroki.

1 - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry
Zlokalizujcie skrzynię z obrazka 1, którą musicie zepchnąć na dół - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Zlokalizujcie skrzynię z obrazka 1, którą musicie zepchnąć na dół. Pozwoli to na rozpoczęcie przepychania jej grając jako Poe. Ustawcie ją w miejscu z obrazka 2, dzięki czemu Poe będzie mógł dołączyć do Rey po kilku wykonanych skokach.

Kolejny krok to podejście do miejsca, w którym przebywa reszta bohaterów - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Kolejny krok to podejście do miejsca, w którym przebywa reszta bohaterów. Poe może tu złapać się pokazanego na obrazku zaczepu.

Po uwolnieniu towarzyszy wznówcie liniowy przemarsz przez jaskinię - przeskakujcie na kolejne wystające obiekty i zjedźcie na linie. Dotrzecie do niebieskiego okręgu.

Zakazane programowanie (Forbidden Programming)

Po znalezieniu się na powierzchni do wykonania jest tylko jedna prosta czynność - dotrzyjcie do statku na wzgórzu - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Po znalezieniu się na powierzchni do wykonania jest tylko jedna prosta czynność - dotrzyjcie do statku na wzgórzu. Obok niego jest niebieski okrąg, dzięki któremu rozpoczniecie poziom C-3PO-nie!.

C-3PO-nie! (C-3P-Oh No!) - wyzwania

2 - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry
Poziom ten posiada 3 wyzwania - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Poziom ten posiada 3 wyzwania:

  1. Zachowaj dysk-rey-cję (Be Rey-ly Quiet) - Musicie ukończyć poziom, unikając wykrycia. Pilnujcie się w szczególności w miejscu, w którym trzeba po cichu pozbywać się wrogów strzałami z blasterów. Oprócz tego uważajcie na reflektory.
  2. Nowe rozkazy (New Orders) - Musicie pokojowo pozbyć się szturmowców z głównego dziedzińca bez wywoływania alarmu. Główny dziedziniec jest lokacją, do której dociera się w końcowej części poziomu (obrazek 1). Musicie zamiast wyruszenia w stronę wyjścia zająć się najpierw "oczyszczeniem" tej lokacji. Zwracajcie uwagę na stożki pola widzenia oraz na okręgi (przykładowy na obrazku 2), które symbolizują obszary sprawdzane przez reflektory. Nie śpieszcie się żeby nie popełnić błędu i nie restartować całej misji.
  3. Prosto w oko (Right in the Eye) - Musicie wyłączyć reflektor UA-TT przy pomocy blastera. Okazja do sabotowania pierwszego reflektora pojawia się tuż po rozpoczęciu misji (oraz także później - może to być dowolny UA-TT). Opisaliśmy ją poniżej w solucji.

C-3PO-nie! (C-3P-Oh No!) - opis przejścia

W trakcie rozgrywania tej misji skradanie się będzie rekomendowaną techniką działania - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

W trakcie rozgrywania tej misji skradanie się będzie rekomendowaną techniką działania. W przypadku wykrycia musicie spodziewać się walk oraz tego, że zawalicie jedno z wyzwań poziomu.

Podążajcie ustaloną ścieżką aż dotrzecie do miejsca, w którym przebywa UA-TT. Posiada on reflektor, którym jest w stanie oświetlać okolicę i szukać bohaterów. Możecie użyć blastera żeby trafić w ten reflektor i na pewien czas go sabotować (ponownie włączy się po pewnym czasie). Akcja ta nie zaalarmuje UA-TT.

3 - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry
Dotrzyjcie do wykrzyknika na mini-mapie, a znajdziecie pokazane na obrazku 1 źródło energii - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Dotrzyjcie do wykrzyknika na mini-mapie, a znajdziecie pokazane na obrazku 1 źródło energii. Musicie z nim dotrzeć do slotu przy zamkniętych czerwonych drzwiach (obrazek 2), dzięki czemu odblokujecie dalsze przejście.

Począwszy od tego miejsca może natrafiać na okazje do cichego eliminowania przeciwników - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Począwszy od tego miejsca może natrafiać na okazje do cichego eliminowania przeciwników. Musicie zachodzić ich od tyłu pozostając poza ich polem widzenia i wciskać przyciski wykonywania cichych ataków z zaskoczenia.

W przypadku kolejnych wartowników dla odmiany musicie trafić ich blasterami z dużej odległości - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

W przypadku kolejnych wartowników dla odmiany musicie trafić ich blasterami z dużej odległości. Wybierajcie zawsze jednego wartownika i starajcie się nie spudłować żeby nie zaalarmować okolicy.

4 - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry
Na potrzeby odblokowania dalszego przejścia wybierzcie Rey - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Na potrzeby odblokowania dalszego przejścia wybierzcie Rey. Użyjcie Mocy do złapania nowego źródła energii z obrazka 1, które ukryte jest za kilkoma przedmiotami nadającymi się do zniszczenia. Przenieście je dzięki Mocy do górnego slotu z obrazka 2 (alternatywnie moglibyście tu zbudować wieżę ze skrzyń i wspiąć się po niej z przenoszonym przedmiotem).

W kolejnej lokacji spotkacie grupę oszustów Kijimi (Kijimi Crooks) - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

W kolejnej lokacji spotkacie grupę oszustów Kijimi (Kijimi Crooks). Przystąpcie do bezpośrednich walk z nimi. Nie stanowią oni bardzo dużego wyzwania, choć przeciwników starajcie się atakować i eliminować po kolei.

Po walkach pojawi się patrol szturmowców. Możecie zaatakować go lub odsunąć się w bok i zaczekać aż opuści tę lokację.

Dotrzecie do zamkniętej bramy i w podniesieniu jej pomoże Rey - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Dotrzecie do zamkniętej bramy i w podniesieniu jej pomoże Rey. Użyjcie w tym celu Mocy i wybierzcie górny kierunek.

Ostatnia lokacja tego etapu to główny dziedziniec i gra na krótkim filmiku pokaże Wam wyjście z niego, które zlokalizowane jest po prawej stronie - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

Ostatnia lokacja tego etapu to główny dziedziniec i gra na krótkim filmiku pokaże Wam wyjście z niego, które zlokalizowane jest po prawej stronie. W lokacji tej musicie uważać na szturmowców (stojących w miejscu i patrolujących okolicę) oraz na kolejne maszyny UA-TT oświetlające okolicę reflektorami (ponownie możecie trafiać w nie z blasterów).

Jeśli chcecie uniknąć bezpośrednich walk, to skręćcie od razu w prawo. Możecie się tu złapać krawędzi i dotrzeć dzięki nim na dach.

W trakcie dalszego przemarszu możecie po cichu eliminować wrogów lub omijać ich - LEGO Skywalker Saga: C-3PO-nie (C-3P-Oh no) - solucja, opis przejścia - LEGO Skywalker Saga - poradnik do gry

W trakcie dalszego przemarszu możecie po cichu eliminować wrogów lub omijać ich. Jeśli nadal się skradacie, to zwracajcie uwagę na reflektory oraz pola widzenia przeciwników, które mogą się niekiedy zazębiać.

Wyjście z dziedzińca jest zaznaczone na mini-mapie i pokazuje je dołączony obrazek. Skorzystanie z niego załączy cut-scenki kończące etap.