LEGO Skywalker Saga: Kapitan Phasma (Captain Phasma), epizod 7 - boss, jak pokonać? LEGO Skywalker Saga poradnik, solucja
Ta strona poradnika do LEGO Skywalker Saga zawiera opis pojedynku z bossem Kapitan Phasma w epizodzie 7 – poziom Królowa Starkillera (Starkiller Queen).
Ostatnia aktualizacja: 10 maja 2022
Na tej stronie poradnika do gry LEGO Skywalker Saga możecie znaleźć opis walki z bossem Kapitan Phasma (Captain Phasma). Jest to nietypowa konfrontacja z bossem z misji Królowa Starkillera (Starkiller Queen) z epizodu 7 (Przebudzenie Mocy). Nasza solucja podpowiada m.in. jak nakłonić Kapitan Phasmę do wyjścia z pomieszczenia kontrolnego i jak pokonać ją z pomocą pułapek.
Miejsce stoczenia pojedynku z bossem
Kapitan Phasma (Captain Phasma) początkowo będzie ukrywała się w centralnym pomieszczeniu kontrolnym. Dostęp do niej w rezultacie nie będzie możliwy.
Opis pojedynku
Musicie doprowadzić do pokonania 30 podwładnych Kapitan Phasmy.
Dopiero zwycięstwo w tej bitwie nakłoni ją do wyjścia z pomieszczenia. Zacznie ona patrolować okolicę - jej pole widzenia będzie reprezentował stożek i początkowo powinniście dążyć do unikania wykrycia.
Kapitan Phasmy nie pokonuje się w tradycyjnej walce. Zamiast tego będziecie musieli przygotować dwie różne pułapki po to żeby ją osłabić i zniewolić.
Dotrzyjcie do oznaczonego przez grę pomieszczenia, w którym znajdziecie źródło zasilania nadające się do przenoszenia. Gra oznaczy na mini-mapie różne miejsca, w których możecie używać tego obiektu do przygotowywania pułapek.
W głównym pomieszczeniu źródła zasilania możecie użyć do uruchomeinia windy z obrazka 1. Pozwoli to Wam dotrzeć windą na górny poziom i popchnąć duży obiekt z obrazka 2 celem dokonania sabotażu. Popchnięty obiekt automatycznie spadnie na Kapitan Phasmę i nie musicie czekać ze zrzuceniem pułapki do zbliżenia się przeciwniczki.
Kapitan Phasma naśle na bohaterów nową grupę przeciwników, ale pokonanie ich nie stanowi wyzwania.
Większym problemem jest odzyskanie źródła zasilania przenoszonego przez Phasmę. Zbliżcie się do bossa i dajcie się celowo zauważyć. Phasma upuści obiekt i przystąpi do ataku - możecie wykonać unik lub przełączyć się na drugiego bohatera.
Szybko podnieście (E na PC, kółko na PS, B na Xbox) źródło zasilania i oddalcie się z nim od Phasmy. Inne możliwe miejsca do zastawienia pułapek znajdują się w wąskich korytarzach. Umieszczenie źródła zasilania w jednym ze slotów uaktywni pułapkę z elektrycznością. Phasma ponownie automatycznie na nią wejdzie.
Udało się Wam pojmać Phasmę. Na sam koniec musicie dotrzeć wraz z nią do centralnego pomieszczenia kontrolnego, w którym wcześniej się ukrywała. Idźcie po prostu w niewielkiej odległości za nią i nie oddalajcie się od niej, bo zatrzyma się.