LEGO Skywalker Saga: Fanaberie w fabryce droidów (Droid Factory Frenzy) - solucja, opis przejścia LEGO Skywalker Saga poradnik, solucja
Ta strona poradnika do LEGO Star Wars The Skywalker Saga zawiera opis przejścia poziomu Fanaberie w fabryce droidów (Droid Factory Frenzy) z części 2 Atak klonów.
Ostatnia aktualizacja: 13 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry LEGO Skywalker Saga możecie znaleźć trzecią część opisu przejścia epizodu 2 (Atak klonów). Poniższa solucja opisuje poziom Fanaberie w fabryce droidów (Droid Factory Frenzy) i towarzyszące mu mniejsze zadania. Dowiecie się m.in. jak dostać się do fabryki droidów, jak kontrolować drużyny Anakina i C-3PO w fabryce oraz jak uratować Padme.
- Koszmary (Nightmares)
- Najazd Tuskenów (Tusken Raid)
- Sygnał ratunkowy (Distress Signal)
- Fanaberie w fabryce droidów (Droid Factory Frenzy) - wyzwania
- Fanaberie w fabryce droidów (Droid Factory Frenzy) - opis przejścia
Koszmary (Nightmares)
Po zaliczeniu misji fabularnej z pościgu za statkiem Jango Fetta powrócicie do Theed i otrzymacie zadanie odwiedzenia mamy Anakina. Dotrzyjcie na lądowisko i wybierzcie Tatooine z mapy galaktyki. Celem podróży jest konkretnie Mos Espa na powierzchni tej planety.
Po wylądowaniu we wspomnianej lokacji dotrzyjcie do budynku, przed którym znajduje się niebieski okrąg aktywujący rozmowę z Watto. W celu kontynuowania poszukiwań musicie przenieść się na pustkowia Jundland (Jundland Wastes) i możecie do tego użyć oznaczonego przez grę zaparkowanego pojazdu. W nowym miejscu dotrzyjcie na gospodarstwo, na którym spotkacie się z C-3PO.
Najazd Tuskenów (Tusken Raid)
Musicie udać się w stronę oznaczonego przez grę obozu Tuskenów, który jest w pobliskim kanionie. Znajdziecie tam nowy niebieski okrąg i zbadanie go nie doprowadzi do żadnej konfrontacji, a jedynie załączy kolejną cut-scenkę.
Sygnał ratunkowy (Distress Signal)
Nowym zadaniem będzie uratowanie Obi-Wana i oznacza to konieczność wykonania przelotu na planetę Geonosis. Nie musicie otwierać mapy galaktyki, bo wystarczy podlecieć do znacznika, który przeniesie Was na orbitę (Geonosis Space).
W nowej lokacji znajdźcie na powierzchni planety miejsce do lądowania (Stalgasin Hive).
Po znalezieniu się na powierzchni musicie wyruszyć w stronę fabryki droidów. W razie potrzeby pomóżcie sobie po drodze małą wspinaczką i doskakiwaniem do kolejnych wystających krawędzi.
W miejscu z obrazka musicie z kolei kilka razy użyć Mocy - do odblokowania zaczepów i następnie do podniesienia włazu. Wskoczcie do małej dziury, a znajdziecie niebieski okrąg rozpoczynający poziom Fanaberie w fabryce droidów.
Fanaberie w fabryce droidów (Droid Factory Frenzy) - wyzwania
Poziom ten posiada 3 wyzwania:
- Co ma wisieć, nie utonie (No Hanging Around) - Musicie znaleźć sposób na uratowanie Padme w ciągu 30 sekund. Do ratowania Padme dochodzi pod sam koniec misji. Nie musicie w tym celu wykonywać żadnych specjalnych czynności, a po prostu szybko do niej dotrzeć. Opis uratowania Padme znajdziecie w naszej solucji.
- Umysły kontrolowane (Mind Control Drone) - Musicie zwrócić Geonozyjczyków (Geonosians) przeciwko sobie, używając sztuczek Jedi. Wyzwanie to dotyczy użycia kontroli umysłu podczas grania Anakinem. Przechodźcie misję do momentu napotkania wrogów na pasie transmisyjnym. Użyjcie na jednym z nich kontroli umysłu (przytrzymanie Trójkąta / Y na padzie) i z listy dostępnych akcji wybierzcie panikę. Spanikowany przeciwnik może zaatakować swojego sojusznika i zdobędziecie za to wyzwanie.
- Górą nad zagrożeniem (Zipping Past Danger) - Musicie znaleźć skrót nad taśmociągiem. Na potrzeby tego wyzwania musicie na tyle awansować w misji żeby drużyny Anakina rozpoczęła podróż w lewo na pierwszym taśmociągu. Dotrzyjcie do maszyny miażdżącej z obrazka 1 i zamiast przebiegnięcia pod nią zdecydujcie się na nią wskoczyć.
- Zaliczcie niezbyt wymagającą wspinaczkę na szczyt maszyny. Dotrzecie do rozwieszonej liny z obrazka 2. Możecie złapać się jej i zaliczyć długi zjazd, omijając w ten sposób dużą część drugiego taśmociągu.
Fanaberie w fabryce droidów (Droid Factory Frenzy) - opis przejścia
W trakcie misji rozgrywanej w fabryce droidów będziecie sterować dwoma różnymi grupami bohaterów i przełączać się pomiędzy nimi po to żeby pomagać drugiej grupie w dalszych postępach.
Rozpoczniecie sterując drużyną Anakina i Padme. Musicie rozprawić się z grupą latających przeciwników i w zależności od preferencji możecie polegać na blasterze lub na opcji rzucania mieczem świetlnym (R2, RT lub LPM). Warto też pomagać sobie chowaniem się za zasłonami.
Po udanej obronie pojawi się drużyna C-3PO i R2-D2. Pozostańcie przy niej, bo musicie pomóc w odblokowaniu przejścia Anakinowi i Padme. Zniszczcie okoliczne przedmioty i zbudujcie z nich pomost prowadzący w stronę centralnej okrągłej platformy.
W nowym miejscu musicie ponownie przystąpić do budowy, tym razem z zamiarem skonstruowania niebieskiego terminalu. Możecie wejść w interakcję z nim jako R2-D2 i rozwiązać znaną zagadkę z obracania pierścieniami.
Uruchomione zostanie źródło energii nad niebieskim terminalem, ale drugie będzie wymagało naładowania. Ponownie wybierzcie drużynę Anakina. Musicie użyć Mocy (F na PC, trójkąt na PS, Y na Xbox) na nieaktywnym obiekcie z obrazka 1.
Użyjcie Mocy żeby przemieścić złapany obiekt w prawo i zatrzymać go obok naładowanego (obrazek 2). Zaczekajcie aż drugie źródło energii również zostanie naładowane i umieśćcie je z powrotem w lewym slocie. Odblokujecie wyjście i drużyna Anakina będzie mogła zeskoczyć na pierwszy taśmociąg.
Kierujcie się w lewo i unikajcie zmiażdżenia przez pracujące maszyny. Musicie po prostu zatrzymywać się przy każdej z nich i czekać aż możliwe będzie bezpieczne przebiegnięcie dalej w lewo.
Po dotarciu do końcowej części pasa macie dwa wybory - możecie zeskoczyć na drugi taśmociąg lub rozpocząć wspinaczkę w miejscu z powyższego obrazka i dotrzeć do miejsca zjechania na linie. Ten drugi wariant jest powiązany z wyzwaniem Górą nad zagrożeniem, które dokładniej opisaliśmy w poprzednim podpunkcie.
Obie ścieżki doprowadzą Was do zablokowanego przejścia i musicie w rezultacie przełączyć się na drużynę C-3PO. Przejdźcie ponownie po wąskiej belce i skorzystajcie z otworu, dzięki któremu zeskoczycie droidami na nowy taśmociąg.
Przejdźcie taśmociągiem i dotrzyjcie do miejsca z obrazka. Musicie tu przeskoczyć na przejeżdżający obiekt wypełniony klockami i następnie od razu wykonać drugi skok w stronę sąsiedniej półki.
Zniszczcie barykadę pomiędzy polami siłowymi i zbadajcie nowo odblokowany obszar. Możecie tu poniszczyć okoliczne obiekty i następnie zbudować żółty terminal zarezerwowany dla C-3PO (obrazek 1).
Wejdźcie w interakcję z terminalem i wybierzcie opcję przejęcia kontroli nad działkiem (Turret). Użyjcie go do ostrzelania i zniszczenia złotej blokady z obrazka 2.
Wybierzcie R2-D2 i wejdźcie w interakcję z tutejszym niebieskim terminalem, ponownie rozwiązując mini-grę i załączając cut-scenkę z przemieszczania ruchomej platformy.
Możecie już powrócić do sterowania drużyną Anakina. Podejdźcie do metalowych obiektów zasłaniających piec i rozpocznijcie w tym miejscu wspinaczkę na wyższy poziom.
Przy nowym taśmociągu zainteresujcie się ścianą do wbicia miecza świetlnego grając Anakinem - pokazuje ją dołączony obrazek. Dzięki zburzeniu ściany będziecie mogli skonstruować terminal dla Padme. Użyjcie go i zaliczcie mini-grę z wciskania przycisków na bazie ikon pojawiających się na ekranie.
Musicie przystąpić do walk z droidami. Do niszczenia ich możecie używać miecza świetlnego lub blastera.
Nieco dalej dla odmiany spotkacie Geonozyjczyków (Geonosians). Tu oprócz tradycyjnych ataków możecie też pomagać sobie kontrolą umysłu ((F na PC, trójkąt na PS, Y na Xbox) ) grając Anakinem np. po to żeby doprowadzić wrogów do paniki i odblokować powiązane z tym wyzwanie Umysły kontrolowane.
Kontynuujcie przeprawę wybierając opcję zjechania na linie. Po wykonanym zjeździe musicie użyć opcji budowania, a następnie jednocześnie pociągnąć za 2 dźwignie - oddelegujcie Anakina i Padme do oddzielnych dźwigni.
Dojdzie do porwania Padme i trzeba będzie ją uratować. Zignorujcie okoliczne droidy, przełączcie się na R2-D2 i wyruszcie w stronę znacznika symbolizującego miejsce przetrzymywania Padme.
W miejscu z obrazka droid musi złapać się górnego zaczepu żeby ominąć przepaść i bezpiecznie wylądować na nowej półce.
Na potrzeby uratowania Padme musicie też wejść w interakcję z niebieskim terminalem i jeśli chcecie zdobyć wyzwanie Co ma wisieć, nie utonie, to pośpieszcie się z zaliczeniem mini-gry dzięki dopasowaniu pierścieni. Załączy się nowy film przerywnikowy i zaliczycie poziom.