LEGO Skywalker Saga: Kapitan Phasma (Captain Phasma), epizod 8 - boss, jak pokonać? LEGO Skywalker Saga poradnik, solucja
Ta strona poradnika do LEGO Skywalker Saga zawiera opis drugiego pojedynku z Kapitan Phasmą z epizodu 8 – poziom Wielka puszka zgnieciona (Chrome Dome Down).
Ostatnia aktualizacja: 10 maja 2022
Na tej stronie poradnika do gry LEGO Skywalker Saga znajdziecie opis drugiego starcia z Kapitan Phasmą (Captain Phasma). Chodzi tu konkretnie o konfrontację, do której dochodzi w misji fabularnej Wielka puszka zgnieciona (Chrome Dome Down) z epizodu 8 (Ostatni Jedi). Nasz opis przejścia podpowiada jak osłabić Kapitan Phasmę na 9 różnych sposobów.
- Miejsce pojedynku z Kapitan Phasmą (epizod 8)
- Pierwsza faza pojedynku
- Druga faza pojedynku
- Trzecia faza pojedynku
Miejsce pojedynku z Kapitan Phasmą (epizod 8)
Kapitan Phasma (Captain Phasma) po raz pierwszy pojawiła się w epizodzie 7, przy czym w trakcie rozgrywania epizodu 8 (Ostatni Jedi) ponownie stanie na Waszej drodze. Druga walka z nią ma miejsce w ramach poziomu Wielka puszka zgnieciona (Chrome Dome Down).
Pierwsza faza pojedynku
Pokonanie Kapitan Phasmy będzie wiązało się z pomyślnym zaatakowaniem jej łącznie 9 razy (po 3 razy na każdą część pojedynku). Jeśli wybierzecie 9 różnych technik na osłabienie Kapitan Phasmy to zaliczycie jedno z wyzwań misji. Wszystkie sposoby opisaliśmy poniżej.
Pozostańcie w miejscu startu i zwróćcie uwagę na myśliwce na taśmociągu nad Kapitan Phasmą. Przy każdym z nich znajduje się celownik i możecie go trafić z blastera po tym jak zatrzyma się na chwilę nad bossem. Statek spadnie na Phasmę i zada jej obrażenia.
Rozprawcie się z najbliższymi przeciwnikami i poniszczcie obiekty z okolicy. Pozwoli to Wam skonstruować wyrzutnię sieci z obrazka 1. Zajmijcie miejsce na jej pokładzie i wciśnijcie przycisk interakcji żeby wystrzelić sieć w stronę Phasmy i zadać jej w ten sposób obrażenia.
Przed półką, na której rozstawiła się Phasma znajdziecie kulę z obrazka 1. Możecie na nią wskoczyć i dojedźcie nią do pobliskiego slotu z obrazka 2. Kapitan Phasma ponownie otrzyma obrażenia i awansujecie do drugiej części pojedynku.
Druga faza pojedynku
Pobiegnijcie na początek w lewo i grając Finnem wejdźcie w interakcję z pokazanym na obrazku czerwonym terminalem. Zaliczenie mini-gry uruchomi statek, który wyruszy w stronę Phasmy i rozbije się o nią.
Pozbądźcie się operatora stacjonarnego działka. Zanim z niego skorzystacie zbliżcie się do półki, na której stoi Kapitan Phasma. Finn musi rzucić granatem w srebrne osłony pokazane na obrazku.
Możecie już skorzystać z działka. Do wykonania są 2 różne ataki:
- Ostrzelajcie bezpośrednio Kapitan Phasmę.
- Ostrzelajcie otwór pod Phasmą, który odsłoniliście używając wcześniej jednego z granatów (powyższy obrazek).
Powinniście awansować do ostatniej trzeciej części walki.
Trzecia faza pojedynku
Pobiegnijcie Finnem w stronę prawej czerwonej skrzyni na broń. Otwórzcie ją i zabierzcie z niej blastera (FWMB-10B Repeating Blaster). Użyjcie tej broni żeby jeden raz ostrzelać Kapitan Phasmę i pozbawić ją 1/3 ostatniego paska zdrowia. Możecie już upuścić blaster (i zignorować miotacz ognia ze skrzyni).
Znajdźcie po prawej stronie źródło energii (obrazek 1) i umieśćcie je w slocie pobliskiego urządzenia. Na górze hangaru wystartuje nowy taśmociąg. Ponownie możecie szukać okazji żeby trafić w zielony celownik i zrzucić na Kapitan Phasmę fragment jednej z maszyn.
Na sam koniec odszukajcie na prawo od półki z Phasmą drabinę z obrazka 1. Wejdźcie po niej na górę i pociągnijcie za dźwignię z obrazka 2. Doprowadzicie do sabotażu.
Kapitan Phasma po raz dziewiąty otrzyma obrażenia. Na sam koniec pojedynku musicie szybko wciskać widoczny na ekranie przycisk po to żeby wygrać scenę siłowania się i rozprawić się z Phasmą.