Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jack Keane - poradnik do gry

Jack Keane - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział XIV - Gabinet Figur Woskowych poradnik Jack Keane

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Rozdział XIV - Gabinet Figur Woskowych

1 - Rozdział XIV - Gabinet Figur Woskowych - Jack Keane - poradnik do gry
Jeżeli w ferworze przygody z Jackiem i Amandą przegapiłeś którąś z premii, a chciałbyś zdobyć wszystkie figurki, nic straconego - Rozdział XIV - Gabinet Figur Woskowych - Jack Keane - poradnik do gry

Jeżeli w ferworze przygody z Jackiem i Amandą przegapiłeś którąś z premii, a chciałbyś zdobyć wszystkie figurki, nic straconego. Korzystając z zapisów stanów gry, odszukaj stosowną lokację i daj sobie szansę na skompletowanie wszystkich postaci. Nie musisz w tym celu przechodzić całej gry od nowa, wystarczy wrócić do tego (przegapionego) momentu w grze, w którym należało odblokować premię. Pomoże Ci w tym poniższe zestawienie:

Figurka nr 1 - Drab gruby - Rozdział II - Pierwsza premia: podnieś trzy puste pojemniki na herbatę, leżące na zapleczu sklepu i ustaw je na trzech puszkach stojących pod płotem.

Figurka nr 2 - Drab chudy - Rozdział III - Druga premia: znajdź pięć rozgwiazd i wydostań z wraku statku worek marynarski Jacka.

Figurka nr 3 - Agent Montgomery - Rozdział IV - Trzecia premia: dostań się do pokoju Montgomery'ego w hotelu.

Figurka nr 4 - Amanda - Rozdział IV - Czwarta premia: oczyść Pandu (poganiacza słonia) ze wszystkich trzech zarzutów, jakie stawiają mu brytyjscy żołnierze (staranowanie strażnicy, brak światła stop oraz nieuiszczenie mandatu).

Figurka nr 5 - Murphy - Rozdział VI - Piąta premia: napraw łódkę zarówno przy pomocy młotka jak i pędzla.

Figurka nr 6 - Goryl - Rozdział VI - Szósta premia: przy pomocy noża zamień siedem - rosnących na zagonie w Stacji Botanicznej 1 - dyń w straszne dyniowe mordy na Halloween.

Figurka nr 7 - Panna Gristle - Rozdział VIII - Siódma premia: znajdź trzy puchary (trofea) ulokowane na tarasie i w latarni morskiej i ustaw je na trzech piedestałach (kolejność obojętna).

Figurka nr 8 - Aptekarka - Rozdział IX - Ósma premia: podnieś wielkiego robaka, leżącego przy moście wiodącym do jaskini świętego tygrysa i przekaż go brytyjskim żołnierzom.

Figurka nr 9 - Mały Jack - Rozdział XI - Dziewiąta premia: otwórz nożem tajny schowek Doktora znajdujący się w lewej dolnej szufladzie biurka stojącego w jego gabinecie i wydostań jego zawartość.

Figurka nr 10 - Doktor T - Rozdział XII - Dziesiąta premia: przy pomocy noża zdobądź kamień-drogowskaz ukryty za gęstymi zaroślami i zainstaluj go w kamiennym drogowskazie stojącym przy ścieżce prowadzącej na wyspę z kamiennymi głowami.

Zauważ, że na usytuowanym pośrodku podeście leży magnetofon. Weź go. Klikając na figury, usłyszysz komentarz Jacka, używając na nich magnetofonu, usłyszysz wypowiedzi bohaterów.