Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Jack Keane - poradnik do gry

Jack Keane - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) poradnik Jack Keane

Ostatnia aktualizacja: 17 października 2019

Rozdział XI - W jaskini lwa

Rezydencja

1 - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
Byłoby nawet śmiesznie, gdyby nie to, że chyba czujesz się trochę niekomfortowo - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

Byłoby nawet śmiesznie, gdyby nie to, że chyba czujesz się trochę niekomfortowo... Przejdź po gzymsie w prawo, aż dotrzesz pod werandę. Jak widzisz Doktor T i Amanda konsumują właśnie śniadanie. Niestety, doktorek zwrócony jest w Twoją stronę, tak że przyuważy Cię natychmiast, jak tylko wychyniesz zza węgla. Musisz zatem zrobić coś, co skłoni go do opuszczenia werandy lub zmiany miejsca. Zauważ, że do kurka hydrantu podłączony jest wąż, którego koniec leży pod krzesłem doktora. Ostrożnie odkręć więc kurek i rzeczywiście, Doktor T przesiądzie się, szczęśliwie plecami do Ciebie.

Teraz na paluszkach przemknij cichaczem do drzwi prowadzących na galerię i przeniknij do wnętrza rezydencji. Pechowo panna Gristle kręci się w okolicy pokoju Amandy, zatem zejdź po schodach i skieruj się do kącika z kominkiem. Na lewo od kominka, z boku stojącego przy nim regału, wisi dzwonek . Pociągnij za jego linkę , a ściągniesz gosposię do holu i będziesz mógł powrócić na piętro.

2 - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
Oczywiście wal do pokoju Amandy, niestety, zanim zdążysz tam dotrzeć, panna Gristle wczłapie z powrotem na górę - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

Oczywiście wal do pokoju Amandy, niestety, zanim zdążysz tam dotrzeć, panna Gristle wczłapie z powrotem na górę. Skoro już nawiałeś w okolice zegara, pakuj się do małego pokoju tuż obok. To pokój goryla. Inteligentne zwierzę, jak widzisz, oddaje się lekturze. Przeszkodź mu w tym, zasłaniając żaluzje w oknie. Poirytowany goryl usunie je definitywnie, a Ty będziesz mógł wejść na parapet i po gzymsie przeniknąć do pokoju Amandy (przez najbliższe okno).

Choć Twoje ciuchy leżą na podłodze przy szafie, najpierw potrzebujesz zapewnić sobie odrobinę prywatności, by się ubrać. Wysuń więc dolną szufladę szafy i otwórz lewe skrzydło drzwi . Zabierz swoje ubranie i skryj się za tą prowizoryczną zasłoną. Powróciwszy do niekrępującej postaci, opuść pokój dziewczyny i maszeruj na werandę. Zaiste wysiłki Amandy, by zatrzymać doktora na śniadaniu jak najdłużej są godne podziwu. Nie marnuj więc jej starań i wykonaj za jednym zamachem wszystkie niezbędne czynności.

3 - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
I tak: zakoś stojącą przy prawej kanapie fioletową konewkę , następnie przejdź na lewą stronę werandy i weź piłę ogrodniczą wystającą z usytuowanej przy lewej kanapie skrzynki - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

I tak: zakoś stojącą przy prawej kanapie fioletową konewkę , następnie przejdź na lewą stronę werandy i weź piłę ogrodniczą wystającą z usytuowanej przy lewej kanapie skrzynki. Teraz przemieść się na gzyms i maszeruj w lewo do samego końca, gdzie zarekwiruj wiszący na gałęzi - pnącej się po murze rośliny - stary parasol . Wracaj na werandę i nabierz do konewki wody z hydrantu, odkręcając kurek . Przemknij za plecy Doktora T i zauważ leżący na stole pęk kluczy . Zwinnie złów go na uchwyt parasola i wracaj do środka rezydencji.

4 - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
Zejdź do holu i skieruj się ku drzwiom wyjściowym - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

Zejdź do holu i skieruj się ku drzwiom wyjściowym. Na prawo od nich wisi tablica ogłoszeniowa, z której zdejmij przyczepioną magnesem wiadomość , zyskując przy okazji magnes . Przejdź pod schody i podnieś włókno mopa leżące przy ich lewej odnodze. Masz już wszystkie niezbędne akcesoria, by odzyskać swój nóż, który wpadł Amandzie do wnętrza zegara.

5 - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
Możesz to zrobić w dwojaki sposób - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

Możesz to zrobić w dwojaki sposób. Albo wspinając się na stojący w holu (po lewej) regał (z jego lewej strony) i przepiłowując piłą obluzowaną deskę , stanowiącą dno zegara. Nóż upadnie u Twych stóp i wystarczy już tylko po niego sięgnąć. Albo łącząc nitkę z magnesem i spuściwszy tę magnetyczną wędkę do wnętrza zegara (od strony tarczy zegarowej), łowiąc na nią nóż. Oczywiście w tym drugim przypadku musisz wspiąć się po schodach i przejść na prawą stronę galerii. A skoro już tam jesteś, zajrzyj do małego pokoju (pierwsze drzwi na lewo od zegara). Z regalu na prawo od drzwi zabierz rzeźbę goryla i tabletki od bólu głowy .

6 - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
I nareszcie udaj się do gabinetu Doktora T - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

I nareszcie udaj się do gabinetu Doktora T. Otwórz drzwi posiadanymi kluczami i wejdź do środka. Zbliż się do biurka doktora i podnieś leżące na posadzce pióro . Przy pomocy tych samych kluczy otwórz górną szufladę (po lewej) i wysuń ją. To samo zrób z z dwiema po prawej. W każdej z nich znajdziesz po głowie pasującej do stojących na biurku figurek. By zdobyć zawartość dolnej lewej szuflady, potraktuj ją (szufladę, NIE zawartość) nożem, po czym ją opróżnij. Pozyskasz w ten sposób trzy niewątpliwie miłosne listy (przedmioty premiowe ) od Doktora T do królowej Wiktorii (oraz odblokujesz premię i dziewiątą figurkę w Gabinecie Figur Woskowych). Niestety, wśród wydobytych z szuflad głów brak głowy doktora, zatem musisz wykombinować główkę zastępczą.

7 - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
W tym celu wsyp tabletki od bólu głowy do konewki i podlej nimi pijaną roślinę (doniczkę ) - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

W tym celu wsyp tabletki od bólu głowy do konewki i podlej nimi pijaną roślinę (doniczkę ). To ją otrzeźwi i odzyska ona swe krwiożercze zapędy. Podaj jej posążek goryla, a za moment w ręku zostanie Ci sama główka . Wracaj do biurka i zainstaluj głowę pradziadka na rzeźbie pradziadka, głowę dziadka na rzeźbie dziadka, głowę ojca na rzeźbie ojca i głowę goryla na rzeźbie Doktora T. Teraz przekręć każdą z głów.

8 - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry
Ściana na wprost biurka obróci się i ukaże się telefon, o którym wspominał doktor - Rozdział XI - W jaskini lwa (cz.1) - Jack Keane - poradnik do gry

Ściana na wprost biurka obróci się i ukaże się telefon, o którym wspominał doktor. Podejdź więc do budki telefonicznej i przetnij nożem kabel zasilający . W tym momencie pojawi się panna Gristle i ledwie uda Ci się schować za biurkiem. Siedząc tyłem do kobiety przy pomocy pióra doktora sfałszuj zawiadomienie o zwolnieniu z pracy , wstawiając zamiast nazwiska Amandy nazwisko gosposi. Następnie wręcz jej ten dokument. Gdy wzburzona staruszka wyjdzie, Ty również opuść biuro. Na zewnątrz natkniesz się na doktora, którego powiadom, że pomajstrowałeś nieco przy jego telefonie . Kiedy Doktor wyruszy do bazy, by samodzielnie wcisnąć czerwony guzik, Ty i Amanda rzucicie się za nim w pogoń. Niestety, na drodze stanie wam goryl. Wystarczy jednak, że dziewczyna przypomni mu, że przecież żyją w przyjaźni i małpiszon puści was wolno...